Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
Isak har en mindre skade. Tænk at vi betalte £125 M. for en sygemelding.
Dårlig hårdag siger rygtet..Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 20:28Isak har en mindre skade. Tænk at vi betalte £125 M. for en sygemelding.
- Redtothebone
Tænker bare hvis vi skal have Isak, Wirtz og to nye fløje til at fungere, så kræver det noget rugbrød længere tilbage på banen.Cynwal skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 14:53Tak for det. Jeg har projektet meget op til overvejelse, og hvis Slot fortsættter tror jeg ikke at jeg fortsætter. Aktiviteten herinde er stærkt for nedadgående, og ingen har det mindste gnist af begejstring.Redtothebone skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 13:33Tak for kampoplæg Cynwal det er meget prisværdigt at du forsætter![]()
Jeg synes nu PSG spiller en gang forrygende fodbold og vel 20-30% mere løbevillighed blandt spillerne end LFC, vel at mærke uden at der er en eneste britisk spiller på holdet. ...og PSG spillerne har alle et teknisk højere niveau end 99% af britiske spillere.Redtothebone skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 13:33Jeg tror vejen frem er at få noget engelsk/britisk fighterånd ind på holdet, det er simpelthen ikke nok at være en god spiller, der skal folk til der kæmper for fuglen på brystet og går forrest på og udenfor banen, vi mangler de nye Robbo, Henderson, Milner typer, i vores nuværende tilstand vil jeg vove at påstå at Henderson vil forstærke holdet.
Jeg nyder at se psg spille men vi mangler godt nok mange spillere for at kunne spille som dem 7-8 stykker
YNWA
Hvor er isak
Sent from my iPhone using Tapatalk
Isak er Sturridge v2, Wirtz kan ikke lide fysikken i PL, derfor tager han en ekstra sygedag.
Som nævnt længere oppe i tråden, så tror jeg også at vi skal have britisk blod ind på holdet....
Hvem har vi efterhånden ?
Måske PSG gør det fint uden britiske spillere, men de spiller heller ikke i England, så det synes jeg ikke kan sammenlignes.
PT har vi for mange der ikke stempler ind. Det kan skyldes deres karakter eller det kan skyldes manageren. Vi så ikke dette under Klopp.......
Fuck mand, jeg er snart så langt ude at jeg ønsker nederlag og misset CHL, bare for at få Slot fyret
Som nævnt længere oppe i tråden, så tror jeg også at vi skal have britisk blod ind på holdet....
Hvem har vi efterhånden ?
Måske PSG gør det fint uden britiske spillere, men de spiller heller ikke i England, så det synes jeg ikke kan sammenlignes.
PT har vi for mange der ikke stempler ind. Det kan skyldes deres karakter eller det kan skyldes manageren. Vi så ikke dette under Klopp.......
Fuck mand, jeg er snart så langt ude at jeg ønsker nederlag og misset CHL, bare for at få Slot fyret
Wirtz er på antibiotika og han er på bænken, så synes måske du er lidt unfair der. Og det er tydeligt han har haft det svært fysisk ja, men samtidig også forbedret sig en del på det punkt, og han er tydeligvis ikke den eneste, alle undtagen vores 17-årige springer ud af de fysiske dueller eller taber dem på imponerende vis indtil videre. Savner satme godt nok noget vilje og noget intensitet fra vores side og har gjort det hele sæsonen
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Ja måske lidt harsk ifht Wirtz..
Sorry
Sorry
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi mangler i hvert fald Wirtz til at binde vores spil sammen. Der er ingen - absolut ingen - idé i vores offensiv. Okay så, bolden skal ud til Rio, og så håber vi han klarer tingene for os.
Senest rettet af Hr. Drejer fredag, 15. maj, 2026 21:34, rettet i alt 1 gang.
Helt fair, forstår frustrationen, det har været en skrækkelig sæson, men synes Wirtz har været et lille lyspunkt omend han ikke har brændt banen af på nogen måde, men synes man kan se han kan noget hvis han får lov i et bedre taktisk setup
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Jeg har mine tvivl.jensemand skrev:Helt fair, forstår frustrationen, det har været en skrækkelig sæson, men synes Wirtz har været et lille lyspunkt omend han ikke har brændt banen af på nogen måde, men synes man kan se han kan noget hvis han får lov i et bedre taktisk setup
Jeg synes ikke han ligner en spiller der trives godt med fysikken i PL.
Det er også helt fair, jeg tænker heller ikke han behøver at blive en der decideret elsker det, bare han kan holde til det og lære at tackle det, hvilket jeg synes der har været tegn på. Men en ting er sikkert og det er at han har brug for løb omkring sig og spillere der vil spille pass and move med ham og hurtige 1-2 og mellem linjerne, så kan han blive god for os og noget ala David Silva, men hvis ikke vi sætter holdet op til den slags fodbold mens vi har ham så vil han ikke komme til at skinne.
Vi er eddermame svage defensivt i den her sæson. Føj hvor er det ladt og uopmærksomt og helt igennem ringe og ugideligt.

Hvorfor mon man undlod at købe en defensiv midt sidste sommer?
Det har kostet rigtig meget i begge ender..
Det har kostet rigtig meget i begge ender..
Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
Vi kunne ha brugt 6 mia og vi ville stadig spille som en midterklub!
Det her handler ikke om dårlige/ forkerte spillere.
Arne har ikke den fjerneste fidus om hvad han laver
Det her handler ikke om dårlige/ forkerte spillere.
Arne har ikke den fjerneste fidus om hvad han laver
Senest rettet af mortenbak fredag, 15. maj, 2026 21:47, rettet i alt 1 gang.