Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
Re: Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
Sacked in the morning!
Undskyld Pingel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Undskyld Pingel
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Jeg håber at Slot kun har en kamp tilbage nu
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Rio bliver glimrende! Når han lærer at spille lidt mere sammen med sine medspillere og lægger lidt mere målfarlighed på så kan han altså blive virkelig virkelig god
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Han kan fis hjem til Holland og træne Go Ahead Eagles kan han
Han ved også godt Gakpo ikke kan en skid, så han prøver selv frem.jensemand skrev:Rio bliver glimrende! Når han lærer at spille lidt mere sammen med sine medspillere og lægger lidt mere målfarlighed på så kan han altså blive virkelig virkelig god
Fedt at Villa stadig er sultne på at score flere mål 

Ja men han skal have mere sammenspil med Kerkez og Wirtz for at blive mere effektiv, de forstår begge to at lave 1-2 og overlap og finde ham igen så det skal forbedres, men tegningerne til en fremragende spiller er der hvis han fortsætter sin udviklingFowler89 skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 22:53Han ved også godt Gakpo ikke kan en skid, så han prøver selv frem.jensemand skrev:Rio bliver glimrende! Når han lærer at spille lidt mere sammen med sine medspillere og lægger lidt mere målfarlighed på så kan han altså blive virkelig virkelig god
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Undskyld, men jeg har virkelig svært ved at finde noget positivt over det vi er vidne til.
Det skulle da lige være at Slot er lidt tættere på en fyring.
Men det er vel også et negativt indlæg ?
Det skulle da lige være at Slot er lidt tættere på en fyring.
Men det er vel også et negativt indlæg ?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Så blev 4. pladsen også pisset væk. Vi må håbe Mancheser City stadig tror på det mod Bournemouth, så 5. pladsen ikke også forsvinder.................
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Jeg vil ikke være negativ, men min kone der interesserer sig 0% for fodbold har lige spurgt om det ikke er på tide Slot skal videre…. Over and out
YNWA
Synes Slot skal have kæmpe tak for sidste sæson og han vil altid være en titelvindende manager for os og fortjener enorm respekt for at tage over efter vores mest ikoniske manager i Premier League æraen.
Med det sagt så er spillet simpelthen blevet for statisk og ideløst og det kunne også godt se ud til at spillerne har mistet troen på projektet når man ser dem spille som de gør uden vilje eller gejst eller tro på tingene. Så for alles bedste vil jeg mene det burde blive farvel og kæmpe tak for indsatsen her efter Brentford kampen og så visker vi tavlen ren og starter på en frisk med fornyet energi og nye ideer under en ny manager.
Men hvis Slot bliver og får styr på tropperne henover en god preseason så skal han selvfølgelig have vores fulde opbakning når sæsonen starter for at skabe de bedste forudsætninger for en god sæson
Med det sagt så er spillet simpelthen blevet for statisk og ideløst og det kunne også godt se ud til at spillerne har mistet troen på projektet når man ser dem spille som de gør uden vilje eller gejst eller tro på tingene. Så for alles bedste vil jeg mene det burde blive farvel og kæmpe tak for indsatsen her efter Brentford kampen og så visker vi tavlen ren og starter på en frisk med fornyet energi og nye ideer under en ny manager.
Men hvis Slot bliver og får styr på tropperne henover en god preseason så skal han selvfølgelig have vores fulde opbakning når sæsonen starter for at skabe de bedste forudsætninger for en god sæson
Spørgsmålet er om der er nogle penge til indkøb til sommer eller om Edwards og Hughes brugte 2 sæsoners budget sidste sommer.. Jeg kan godt frygte indkøbskassen er halvtom..
Vi har jo allerede Jacquet der kommer, og med Salahs løn der forsvinder skal der også være lidt at hente til en ny wing og så er der forhåbentlig lidt til en defensiv midtbanespiller
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi har tabt 21 kampe i denne sæson. Der er gået 52 mål ind mod os i PL. Men vi har stadig chancen for at kvalificere os til CL. Jeg tror ikke vi slår Brentford, men Man C skal nok slå Bournemouth.
Vores forsvar er skrøbeligt, Men Gravenberch og Mac Allister har også været ualmindelig ringe denne sæson. Og VVD har også været ringe, det samme gælder Salah, og det har været problemet for Slot; at de store spillere og har spillet langt under standard, og det har betydet at de nye ikke har haft nogen at læne sig op ad. Det har væltet korthuset.
Vi skal bygge en ny stamme op, og vi har allerede nogle i truppen; Szobo, Jones, Gravenberch.
Jeg tror Allison bliver solgt, og så må vi ser hvad der sker med VVD. Han må gerne få en mindre rolle på banen, men han har en stor rolle i truppen og i omklædningsrummet. Szobo skal være vores nye anfører. VVD er en god medgangsanfører, men elendig i modgang. Konate er lige pludselig vigtig som kulturbærer i truppen, han må gerne blive - det afhænger selvfølgelig af hvad han forlanger i løn.
Vi mangler hurtighed oppe foran, og jeg tror vi køber to til den offensive linje. Rio er god, men han 17 år, og han skal stadig lære. Hans krop er heller ikke udviklet til at spille en hel sæson endnu. Vi skal passe på ham, og ikke drive rovdrift på ham, som vi gjorde med Owen.
Der er lys forude. Vi har pengene og økonomien. Vi kan smide £80 M. for en spiller, det kunne vi ikke for 10 år siden, og for 16 år siden var vi på fallittens rand. Vi har et opgraderet Anfield. Vi har helt nye træningsfaciliteter. Vi har spændende talenter i Rio og Nyoni.
Meen det kræver at vi opfører os mere fornuftige i transfervinduet, og ikke opfører os som en der lige har vundet 10 millioner i Lotto, og skal ud og fyre den af lørdag aften på Crazy Daisy.
Vores forsvar er skrøbeligt, Men Gravenberch og Mac Allister har også været ualmindelig ringe denne sæson. Og VVD har også været ringe, det samme gælder Salah, og det har været problemet for Slot; at de store spillere og har spillet langt under standard, og det har betydet at de nye ikke har haft nogen at læne sig op ad. Det har væltet korthuset.
Vi skal bygge en ny stamme op, og vi har allerede nogle i truppen; Szobo, Jones, Gravenberch.
Jeg tror Allison bliver solgt, og så må vi ser hvad der sker med VVD. Han må gerne få en mindre rolle på banen, men han har en stor rolle i truppen og i omklædningsrummet. Szobo skal være vores nye anfører. VVD er en god medgangsanfører, men elendig i modgang. Konate er lige pludselig vigtig som kulturbærer i truppen, han må gerne blive - det afhænger selvfølgelig af hvad han forlanger i løn.
Vi mangler hurtighed oppe foran, og jeg tror vi køber to til den offensive linje. Rio er god, men han 17 år, og han skal stadig lære. Hans krop er heller ikke udviklet til at spille en hel sæson endnu. Vi skal passe på ham, og ikke drive rovdrift på ham, som vi gjorde med Owen.
Der er lys forude. Vi har pengene og økonomien. Vi kan smide £80 M. for en spiller, det kunne vi ikke for 10 år siden, og for 16 år siden var vi på fallittens rand. Vi har et opgraderet Anfield. Vi har helt nye træningsfaciliteter. Vi har spændende talenter i Rio og Nyoni.
Meen det kræver at vi opfører os mere fornuftige i transfervinduet, og ikke opfører os som en der lige har vundet 10 millioner i Lotto, og skal ud og fyre den af lørdag aften på Crazy Daisy.