Håber meget på at Nyoni får et gennembrud i år.
Han har mange af de kompetencer Wharton også viser, hvor han virkelig gerne vil have bolden, konstant på udkig efter afleveringstrekanten og så blikket for de fremadrettede afleveringer gennem kæderne.
Hans spidskompetencer supplerer derfor ganske fint de andre midtbanespillere, da de ikke umiddelbart har disse naturligt, eller i mindre grad.
LFC - Wrexham >> Kamptråden, Preseason kamp 2
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Re: LFC - Wrexham >> Kamptråden, Preseason kamp 2
Kan vi blive enige om, at Nyoni viser gode takter, men han kan ikke udfylde 6'er rollen, slet ikke hvis de to øvrige på midten er Wirtz og Szoboszlai.....?
Jeg kan også have mine tvivl, om Gravenberch er "beskidt" nok til en rigtig 6'er.....
Jeg kan også have mine tvivl, om Gravenberch er "beskidt" nok til en rigtig 6'er.....
Vi SMADRER det PIShold !
Vildt, at vi har manglet den 6’er siden Fabinho. Det er 4 år efterhånden.Cynwal skrev:Kan vi blive enige om, at Nyoni viser gode takter, men han kan ikke udfylde 6'er rollen, slet ikke hvis de to øvrige på midten er Wirtz og Szoboszlai.....?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig - hvis det skal fungere med offensive fullbacks, skal der være et "svin" til at lukke rummene efter dem, og lave de rigtige frispark.
Det ser jeg slet ikke Nyoni gøre.
Men han kunne umiddelbart fungere "ved siden af" som en dybdeliggende playmaker - men spørgsmålet er så bare hvordan det skal fungere med Szobo og Flo.
Der er bare en ubalance på midten, som jeg mener er meget vigtig at få styr på.
Men det kunne være han kunne overtage truppladsen fra Mac A, som måske gerne vil lidt sydover - mens man stadig kan få lidt mønt for
LFC - Wrexham >> Kamptråden, Preseason kamp 2
Skørt vi ikke gik efter Tonali eller GuimaraesJunte skrev:Helt enig - hvis det skal fungere med offensive fullbacks, skal der være et "svin" til at lukke rummene efter dem, og lave de rigtige frispark.
Det ser jeg slet ikke Nyoni gøre.
Men han kunne umiddelbart fungere "ved siden af" som en dybdeliggende playmaker - men spørgsmålet er så bare hvordan det skal fungere med Szobo og Flo.
Der er bare en ubalance på midten, som jeg mener er meget vigtig at få styr på.
Men det kunne være han kunne overtage truppladsen fra Mac A, som måske gerne vil lidt sydover - mens man stadig kan få lidt mønt for
Sent from my iPhone using Tapatalk