JudgeArdaStudge skrev:mortenbak skrev: ↑torsdag, 26. dec, 2024 23:21
Ifht piver, så undrer jeg mig bare over, hvad der anleder til brok, efter en sikker sejr ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brok over PGMOL er akkumoleret gennem mange års følelse af at blive røvrendt og snydt af dem. Jeg venter blot på, at det sker igen, som fx Cynwals eksempel med Mané, der dømmes offside mod Everton, Manés ikke-eksisterende offside mod Man City, Rodris hånd på bolden, Dokus spark i maven på Mac Allister osv. Sandheden er, at vi alle dage ikke blot har kæmpet mod sportswashing og korruption, men også ekstrem inkompetence fra dommerstanden. I dag var det igen en rodebutik med al for lang tid brugt på VAR i desperat forsøg på at lede efter en grund til at underkende vores mål.
Så du mener simpelthen helt seriøst at PGMOL har en agenda ifht Liverpool FC ??
Og at de bevidst gør hvad de kan for at Liverpool ikke skal vinde ?
Ja eller nej spørgsmål.
PS
Hvis Ja, så deler jeg din frustation over dårlige dommere og VAR, men det er generelt og ikke kun ifht Liverpool….
Jeg tror du kan starte et politisk parti af utilfredse fans af alle klubber med det ene formål, at få bedre dommere i fodbold.
Og jeg tror jeres landsmøder vil blive sjove at overvære.
Hvis nej så forstår jeg ikke dine indlæg.
Indførslen af VAR har ikke medført noget godt… og dog.
Det har gjort det muligt for fans at diskutere kendelser i det uendelige, fordi dit og dat og streger ligger på www og diverse fora.
Og VAR,som jeg er sikker på, er indført med et reelt redskab på at skabe “retfærdighed” i fodbold, det virker bare ikke ifht til os fans fordi fodbold handler ligeså meget om følelser, som om fakta.
Fakta er resultatet, når kampen er fløjtet af.
“I gamle dage”, var det sur røv og lidt brok, når man tabte og så var det glemt, når fløjten blæste næste kamp igang.
VAR har ikke ændret noget på dedikerede fans ageren, fordi følelserne stadig er de samme

, men det har eliminret rigtig mange åbenlyse fejlkendelser OG der er stadig “smuttere”.
Hvis VAR var blevet indført med Premier League, så havde Fergie ikke vundet 18 mesterskaber
Vi opnår aldrig “retfærdighed” i fodbold, da det handler om følelser. Er du blå eller rød? Vi vil altid kunne argumentere for vores eget. VAR eller ej.
Og det er vel egentlig også sådan vi ønsker at det skal være ?
Nu har vi fået et VAR system som overruler vores mening.
Så kan vi bruge det som grundlag, fordi vi ikke er enige i deres beslutninger og dermed skabe konspirations teorier.
Måske jeg er naiv. Men jeg tror ikke på at der er en overordnet agenda imod Liverpool, men jeg tror at der stadig opstår fejlkendelser i fodbold, så længe det spilles af mennesker.
Sent from my iPhone eusing Tapatalk