Everton FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 61. min
2
22%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
11%
26 – Andy Robertson ud i 69. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 61. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
22%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
3
33%
7 - Luis Diaz ud i 87. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 69. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 61. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 61. min
1
11%
9 - Darwin Nunez ind i 69. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind i 69. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind i 87. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

Brugeravatar
Redtothebone

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. feb, 2025 13:10

Jeg så først kampen forskudt, så fik ikke lige skrevet noget i går, der er ingen tvivl om at Oliver mistede kontrollen over kampen, og det selvfølgelig havde betydning. Jeg tror ikke han er korrupt, han er bare inkompetent tænker både Arsenal og United er helt enige med os på det punkt.

Jeg ved ikke hvad Slot gjorde eller sagde, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men det er simpelthen for dumt og urutineret af Curtis at få 2 gule kort efter kampen, begge de gule han får er helt på sin plads.

Men hvis man undlader at kigge på dommeren, så er Slot nød til at lære af den her kamp hurtig, for han tabte helt klart den taktisk kamp til Moyes i mine øjne, de laver en firkant omkring Gravenberch så han ikke kan modtage bolden, de stiller begge backs helt bredt, så Gakpo og Salah ikke kan modtage bolden og ja Diaz fik endnu en kamp hvor han ikke rigtig kan finde plads og bliver helt usynlig.

Når vores back samtidig kommer meget lidt med frem i banen så er vi simpelthen for nemme at lukke ned, hvilket vi også kunne se med en xg på kun 0,62 og 6 afslutninger, andre fysiske hold kommer til at bruge sammen metoder, og vi har allerede haft samme problemer mod Fulham, Arsenal og Newcastle, dem skal vi ligesom Everton møde igen, så Slot er nødt til at finde en ny måde at bryde de her hold ned på, United gjorde lidt det samme på Anfield.

Det er jo ingen overraskelse at Everton spiller lange bolde, er fysiske og krydrer det med en gang shithousery og stopper omstillinger ved bare at holde fast i en spiller, men generelt synes jeg vi spillede alt for langsomt og investerede for lidt frem i banen, det bliver en kamp uden rytme og det er Slot og spillerene nødt til at kunne håndtere.

Atletico Madrid og de Italienske hold kommer til at gøre noget at det samme, hvis vi skal møde dem i CHL.

Men når alt kommer til alt er en uafgjort på en offday ikke så slemt, men Slot er nødt til at finde ud af hvad planen er når modstanderen stiller sig kompakt defensivt og lukker kampen ned.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. feb, 2025 13:12

RedRedRed skrev:
torsdag, 13. feb, 2025 12:59
Slot får 2 kampe i skyggen, for stødende sprogbrug.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/prem ... -i-skyggen
Det er for dumt, men håber vi får mere at vide om hvad der er blevet sagt.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. feb, 2025 14:17

Er der nogen der kan finde link til episoderne hvor Konate bliver skubbet ved målet og hvor der ikke bliver fløjtet frispark til Salah kort før tid ?
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 13. feb, 2025 15:13

Redtothebone skrev:
torsdag, 13. feb, 2025 14:17
Er der nogen der kan finde link til episoderne hvor Konate bliver skubbet ved målet og hvor der ikke bliver fløjtet frispark til Salah kort før tid ?
Prøv Liverpool FC subbet på reddit. De har begge videoer oppe at vende og diskuterer dem varmt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 13. feb, 2025 15:36

RedRedRed skrev:

Nu har de trukket det statement tilbage, fordi de har været for hurtige på tasterne, de er nogle klaphatte. Beslutningen skal først for en disciplinærsag og dernæst kan Liverpool i tilfælde af, at Slot straffes, komme med indsigelser. Dvs. vi har Slot på sidelinjen i weekenden. Til gengæld kan vi risikere, at han skal sidde sin karantæne mod Aston Villa eller Man City. Jeg er ikke sikker på, at trænere får to dages karantæne. Det ville dog passe PGMOL storartet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. feb, 2025 16:35

RedRedRed skrev:

Det statement på PL's hjemmeside er sidenhen blevet trukket tilbage. Nu vil de først se dommerens skriftlige rapport, før de tager stilling.
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 13. feb, 2025 19:49

Seriøst, fuck den dommer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 14. feb, 2025 06:43

Selvom det var against all odds forleden, så er det fandme også utroligt at vi ikke formår at køre 2-1 føringen i hus.
Det er den slags føringer der skal holdes hjem, hvis vi skal løfte pokalen til maj. Og vi har generelt været gode til at vinde, selvom vi ikke har spillet specielt godt eller kampene har været rodede.
Er jeg den eneste der tænker at Allison havde nappet deres første mål i sidste sæson ? Han er næsten dernede.

Nå men 7 point foran og videre. Men vi skal lige få snøret det forsvar til, så vi undgår de her panikagtige afslutninger, hvor modstanderne kaster alt frem.
Jeg tænker at Slot finder et modtræk.
COYR! YNWA

søren
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 62

Indlæg af søren » fredag, 14. feb, 2025 17:17

En af de værste oplevelser, jeg kan huske, jeg har haft med Liverpool gennem 50 år. Godt, at y-stolene er lavet solidt…

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. feb, 2025 18:23

Ny vinkel på frisparket mod Mo Salah i Everton kampen. Det udstiller virkelig Michael Olivers inkompetence:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 20. feb, 2025 19:17

Det er ikke inkompetence Carsten. Det er et helt bevidst valg ikke at dømme det frispark. Det er ganske enkelt umuligt ikke at se det frispark. Så han vælger helt bevidst at overse det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. feb, 2025 20:35

Emmy skrev:
torsdag, 20. feb, 2025 19:17
Det er ikke inkompetence Carsten. Det er et helt bevidst valg ikke at dømme det frispark. Det er ganske enkelt umuligt ikke at se det frispark. Så han vælger helt bevidst at overse det.
Jeg valgte ordet "inkompetent" for ikke at komme i karambolage med injurielovgivningen ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 20. feb, 2025 22:55

Jeg er heldigvis ligeglad med sådanne petitesser
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 21. feb, 2025 07:13

Burde FA ikke snart kigge lidt på Oliver´s kendelser eller mangel på samme ?
Han ødelægger jo kampene.....

TG12

Indlæg af TG12 » fredag, 21. feb, 2025 09:37

mortenbak skrev:
fredag, 21. feb, 2025 07:13
Burde FA ikke snart kigge lidt på Oliver´s kendelser eller mangel på samme ?
Han ødelægger jo kampene.....
Hvornår har FA taget seriøst action på dårlige dommere, udover Coote, hvor de reelt ikke havde noget valg da det ville se meget dårligt ud man fortiede hans udtaleser på den video.

Besvar