Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. aug, 2014 23:13

AJ skrev:
RedRedRed skrev:
Aarhus skrev:Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.
Som jeg forstår reglerne, så kommer det vel an på de unge spilleres historik? Mener de skal være trænet af en engelsk klub, et vis antal år, for ikke at skulle registreres. En spiller som f.eks. Markovic, skal derfor registreres på trods af han kun er 20 år.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Det er som sagt bare min forståelse af reglerne. :)
Ingen U21-spillere skal registreres.
Modtaget, men en trup på over 25 mand, er vel lige i overkanten, så bliver nogle nok lidt mugne som sæsonen skrider frem uden spilletid.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. aug, 2014 23:29

Thommo skrev:
AJ skrev:
RedRedRed skrev:
Aarhus skrev:Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.
Som jeg forstår reglerne, så kommer det vel an på de unge spilleres historik? Mener de skal være trænet af en engelsk klub, et vis antal år, for ikke at skulle registreres. En spiller som f.eks. Markovic, skal derfor registreres på trods af han kun er 20 år.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Det er som sagt bare min forståelse af reglerne. :)
Ingen U21-spillere skal registreres.
Modtaget, men en trup på over 25 mand, er vel lige i overkanten, så bliver nogle nok lidt mugne som sæsonen skrider frem uden spilletid.
Med 4 turneringer i vente, er det vel optimalt med 2 til hver position, altså omkring 22 spillere?

Derudover kommer så de ungdomsspillere, som banker på til førsteholdet såsom Ibe, Peterson, Rossiter osv. Spillere som kan være ekstra back-up, hvis én af de 2 'regulars' render ind i skader. Spillere hvis udvikling ville have rigtig godt af de få minutter, de kan få hist og her, men som på ingen måde skal have afgørende roller endnu. (medmindre de overrasker utroligt meget selvfølgelig (Ibe)).

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » søndag, 24. aug, 2014 10:50

Sikke en start for et par af vores udlejede spillere. Teixeira med to mål i to kampe for Brighton. Og nu Luis Alberto med sejrsmålet for Malaga.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ith-winner

Dejligt!
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. aug, 2014 23:58

M´boro hjmme i liga cuppen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 28. aug, 2014 08:00

Still legend

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » mandag, 01. sep, 2014 12:25

Suarez tilbage på Melwood for et sidste farvel.

Billede

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. sep, 2014 06:39

Fantastisk hyldest af klub og manager: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... stars.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 03. sep, 2014 08:37

Jesper skrev:Fantastisk hyldest af klub og manager: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... stars.html
Hold kæft, hvor er vi heldige at have en kapacitet som Rodgers som vores manager. Man behøver ikke nødvendigvis være enig i alle hans dispositioner, bl.a. på transfermarkedet. Men at han er en exceptionel manager, bør vel efterhånden ikke være til diskussion mere?

Godt arbejde af ejerne/bestyrelse da de havde modet til at satse på en relativt ung og urutineret manager, for 2 år siden.

Tak for det. :)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. sep, 2014 12:43

Ja, Rodgers har kapaciteten til at blive en moderne Shankly eller Paisley. Han er det største scoop vi har gjort de sidste 25 år.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 03. sep, 2014 13:09

Hr. Drejer skrev:Ja, Rodgers har kapaciteten til at blive en moderne Shankly eller Paisley. Han er det største scoop vi har gjort de sidste 25 år.

godt nok lang vej til en status alla Paisley / Shankly, omend jeg er STOR fan af Rodgers.

generelt mener jeg ikke man bør sætte den slags mærkater folk på forhånd, det er noget man kan gøre EFTER han har opnået det.. det sammen med spillere...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 03. sep, 2014 13:24

Diego Costa sendte mig væk fra Chelsea

- Selvfølgelig kunne jeg se, hvilken sæson der ventede mig i Chelsea. Klubben købte en angriber, som forventede at spille, og jeg har brug for at have den følelse af at være vigtig, siger Torres ifølge Sky Sports.

Lille citat fra artiklen. Mit spørgsmål er så; Hvornår fanden har han lige følt sigt vigtig i Chelsea? Hvis han har det så har han da godt nok høje tanker om sig selv og sine nuværende evner og målstatistikker.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. sep, 2014 20:50

Vi prøvede åbenbart at hente Falcao, men han vil hellere til man u. Vi var villige til at betale £12 m for et sæson lån, med en klausul på £40 m for et køb efter følgende.

http://www.liverpool-kop.com/2014/09/re ... ersie.html

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. sep, 2014 21:35

Hr. Drejer skrev:Vi prøvede åbenbart at hente Falcao, men han vil hellere til man u. Vi var villige til at betale £12 m for et sæson lån, med en klausul på £40 m for et køb efter følgende.

Flere engelske medier har citeret Falcaos far således:

"Juventus, Manchester City, Liverpool also approached him and Arsenal at the last minute."

Det jeg så godt kunne tænke mig at vide nu, det er, at i hvilken verden kan det der lige kategoriseres som være det samme som, at Falcao rejected (afviste) os. Det nævner falkens far, så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, da intet om, at hans søn gjorde.

Falcao er en ældre og større lottokupon end Balotelli og hvis det passer, at vi har forhandlet med Balotelli i flere måneder, så harmonerer det ikke særlig meget med, at vi skulle have været mere interesseret i Falcao end i Mario, hvilket "artikler" sjovt nok også udlægger det som om, vi var - Jf. "Liverpool signed Balotelli instead".

Er det link der ikke bare mest af alt mindre godt udarbejdet "journalistik/formidling"? Det synes jeg umiddelbart.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 03. sep, 2014 21:56

Hr. Drejer skrev:Vi prøvede åbenbart at hente Falcao, men han vil hellere til man u. Vi var villige til at betale £12 m for et sæson lån, med en klausul på £40 m for et køb efter følgende.

Der er forskellige historier omkring det der.

Der er en anden om at vi skulle ha henvendt sig, og han så afviste fordi han kun ville RM. Og det samme sagde han til alle klubber. Så kunne RM ikke få råd eller ville ikke og han endte med Man Utd som den eneste mulighed, da vi havde hentet Balo.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. sep, 2014 22:31

Jeg ved ikke hvilken historie der er sand. Men det er nyt for mig, at vi skulle have tilbudt ham en kontrakt, det har jeg ikke hørt før den historie, som jo ikke har citater med, så som JudgeStudge siger, kan være et journalistisk kneb. Men jeg har intet hørt om den historie, som artiklen påstår, fransk radio kørte.

Måske han afviste os, i håb om at Real Madrid vil komme på banen med et bud, som thefugle skriver. Og det endte så med at endte i man u. Jeg ved det ikke :dontknow:

Besvar