LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
20%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 86. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
7%
26 – Andy Robertson.
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
2
13%
10 – Mac Allister.
8
53%
17 - Curtis Jones ud i 60. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
1
7%
7 - Luis Diaz ud i 60. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 86. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind i 60. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 60. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 86. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 86.min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 15

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. jan, 2025 07:34

Jeg har taget et kig på Arsenals tilsvarende program i januar-februar, og heldigvis er der da et par potentielle "snublesten" eller bananskræller indbygget i programmet. Deres PL kampe er også her markeret med rødt:
Billede
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 06. jan, 2025 09:30

Cynwal skrev:
mandag, 06. jan, 2025 07:16
Nu har pulsen fundet et mere normalt leje, og der er måske kommet lidt perspektiv på kampen. Een ting blev afsløret igår: Hverken Klopps mandskaber eller Slots nuværende har det godt mod en lavtstående 5-4-1 opstilling, når den bliver tilsat et ordentligt skud adrenalin, fight og vilje.

Det er faktisk bekymrende, med tanke på at den 14. januar skal vi til Forest, som også kender den opskrift. Brentford, som er den næste modstander i PL efter Forest, kan også spille sådan.
Her er vort kommende kampprogram, med PL kampene indrammet med rødt:
Billede
Billede
Billede
Ipswich derimod, som er næste modstander, har derimod en næsten dogmatisk tilgang til, at de VIL spille som de gør, men det er så også begyndt at give lidt point på det sidste, sikkert fordi de er blevet mere vant til tempoet i PL. Jeg er for i øvrigt på Anfield til kampen mod Ipswich. Bournemouth kan også kunsten at spille fysisk på højt adrenalinniveau, og et Wolves hold som i den grad er involveret i kamp for overlevelse i PL må forventes ligeså. Dernæst er det Man City, som kun kan spille på een måde, og desværre ser det ud til at de er ved at genfinde lidt af melodien. ....og Newcastle? Mit eget adrenalinniveau og puls er allerede på vej op ved tanken om Joelinton og Guimares tilsat Eddie Howe, som ved at LIverpool skal smadres med fight og hårdt spil.

Vi kommer i hvert fald ikke igennem januar og februar uden at sætte point til, så vi må håbe på modstanderne, primært Arsenal og tildels Forest gør ligeså.

Bortset fra det, så blev det igår tydeligt for alle, at problemet i Man FU er spilletruppen og deres indstilling, som er problemet.
Det er jo generelt få hold der trives imod super defensive hold. Flere spillere havde også en kollektiv “off-day” Trent, Jones, Diaz og Robbo var generelt under det niveau vi kan/skal forvente.

Men jeg tror Szobo havde gjort en kæmpe forskel i går. Hans fysisk og løb havde været et meget bedre imod Ugarte og Mainoo.

Vi har det generelt svært imod fysisk stærke midtbaner, der går på kroppen af os - Newcastle havde vi det også svært imod Guimaries, Joilenton og Tonali.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. jan, 2025 09:49

Jeg så ikke kampen, jeg har opsagt mit YouSee TV. Er der en alternativ I kan anbefale som ikke er Viaplay?

Mht kampen er det ikke jordens undergang. Det er forventeligt, at vi mister point i nogle kampe og på trods af de har spillet som et oprykker hold på det seneste, er det stadig Man Utd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. jan, 2025 10:32

Fowler89 skrev:
mandag, 06. jan, 2025 09:49
Jeg så ikke kampen, jeg har opsagt mit YouSee TV. Er der en alternativ I kan anbefale som ikke er Viaplay?
Jeg går ud fra, at du har Internet, right?
'I givet fald kan jeg anbefale Norlys, hvor du kan sammensætte en pakke med 4 eller 8 valgfrie kanaler, eller 20 kanaler. Du kan se priserne her:
Billede

Jeg bruger selv Vælg 8, og har 3+, TV3 Sport, TV3 Max og See i pakken.
Hvis dit TV-kiggeri udelukkende drejer sig om PL kampe, så kan du rumme ovenstående med en Vælg 4.

Oveni får du DR's kanaler samt diverse Nabolandskanaler - Sverige, Norge, Tyskland, uden merpris i forhold til de oplyste priser. Ang. øvrige streaming, så har jeg Max (HBO-Max) i min pakke også. Har ikke Netflix, for jeg mener ikke at man med et Partner-abonnement på Netflix har adgang til Download for offline sening af Film og Serier, men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Bestilling foregår her:
https://norlys.dk/tv/#streamingvaelg

Sig til hvis spørgsmål.

NB: Der pusles også med at lægge moms på TV-pakker. Jeg kan ikke lige svare på, hvad det betyder for Norlys' priser, men jeg har skrevet et spørgsmål om dette på deres Chat, og regner med svar inden for 1 time.
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 06. jan, 2025 13:47

Dagen derpå fik det her mig sgu til at grine

Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro, at nogen lige havde beamet en sløv og ugidelig teenagedreng direkte fra dynerne og ind på Anfield i trøje nr. 66

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. jan, 2025 16:31

AJJ skrev:
mandag, 06. jan, 2025 13:47
Dagen derpå fik det her mig sgu til at grine
Det får ikke mig til at grine. Nærmest tværtimod! Det får mig til at blive pissesur over den manglende professionalisme som han udvise overfor sine holdkammerater. Det er koncentrationssvigt ud over alle grænser. VVD skælder og smælder også på ham under hele kampen.

Skal han være kaptajn for Liverpool i fremtiden? Skal han hæve £300.000 om ugen i Liverpool. Vurderet ud fra kampen i går mindede han mig om Rashford. Som Keane sagde efter kampen, så viste han ikke niveau til Real Madrid, men til Tranmere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. jan, 2025 18:03

Det siger Slot jo også hele tiden, Trent har et kæmpe problem og det er, at han ikke gennem 90 minutter kan holde koncentrationen. Han står jo og snorksover. Bradley ind asap og giv Trent lidt at tænke over. Hvis hovedet er i Real Madrid, gør han kun resten af holdet en bjørnetjenste ved at skulle spille.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar