LFC - Ipswich Town FC >> Kamptråden
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Re: LFC - Ipswich Town FC >> Kamptråden
Pinlig indsats af Ipswich i dag. De vil intet.
-----------------
bblauritzen
-----------------
bblauritzen
Jeg bliver simpelthen så pisse sur, når vi ikke kan holde nullet i sådan en kamp her. Det er bare ringe
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Redtothebone
Ja det er ikke godt nok, viser desværre Elliots store problem, han har ikke nokmfysik og taber fuldstændig hans mand.
YNWA
Alt for nemt, Ipswich overlever ikke PL - det var som at spille mod et Championship hold i FA Cup.
Mega træls Arsenal alligevel vinder.
Mega træls Arsenal alligevel vinder.
Vores målscore er 10 mål bedre end Arsenal. Ærgerligt den ikke er 14-15 stykker efter i dag. Så vi ville være sikre på det ‘ekstra’ point.
- JudgeArdaStudge
Ja, det var dumt af Gomes, at han trak gult nummer to. Man er ikke ved at falde af stolen over, hvordan Arsenal spiller. Vi skal bare blive ved med at samle point sammen og vi kan passende starte med tre mod formstærke Bournemouth.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det bliver så svært at slå Bournemouth, de skræmmer mig mere end kampen der skal afvikles i Ettihad. Baby Kluivert og Outtara er i deres livs form.JudgeArdaStudge skrev:Ja, det var dumt af Gomes, at han trak gult nummer to. Man er ikke ved at falde af stolen over, hvordan Arsenal spiller. Vi skal bare blive ved med at samle point sammen og vi kan passende starte med tre mod formstærke Bournemouth.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er helt vild med Kluivert i hans nuværende form. Sindssygt farlig. Han har en enormt hurtig skudafvikling på sine langskud, hvilket gør det meget svært for både forsvarere og målmand at placere sig rigtigt. Og så har han et lækkert svirp med foden, som genererer farten.Fowler89 skrev: ↑lørdag, 25. jan, 2025 22:25Det bliver så svært at slå Bournemouth, de skræmmer mig mere end kampen der skal afvikles i Ettihad. Baby Kluivert og Outtara er i deres livs form.JudgeArdaStudge skrev:Ja, det var dumt af Gomes, at han trak gult nummer to. Man er ikke ved at falde af stolen over, hvordan Arsenal spiller. Vi skal bare blive ved med at samle point sammen og vi kan passende starte med tre mod formstærke Bournemouth.
Hvis han kan fortsætte denne form, venter der en større klub til ham.
Svært bliver det i næste uge.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Jeg har ikke kunnet finde klippet hos BBC, så her kommer et reddit link:
BBC analysis of Van Dijk, Konaté and Gravenberch vs Ipswich
https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/co ... avenberch/
Jeg bed især mærke i situationen fra 1.10..
- JudgeArdaStudge
Inden Ipswich sagde Slot på pressemødet, at defensivt var Konaté et pragteksemplar, stor, hurtig og stærk, men offensivt kunne han godt lægge mere på sit spil og blive bedre på bolden og så går han lige ud og laver en flot assist til Szoboszlai. Det er klasse. Arne er klasse og Ibou er klasse.bblauritzen skrev: ↑søndag, 26. jan, 2025 11:04Jeg har ikke kunnet finde klippet hos BBC, så her kommer et reddit link:
Og hvor har reddit-tråden nedenunder ret, det er respektløst og irriterende, at tv-værter, kommentatorer og eksperter ikke udtaler Arne ordentligt. Arnie Slot som om han er Schwarzenegger. Murphy og Carragher får mine brækreflekser til at knitre. Szoboszlai har også ved flere lejligheder fortalt, hvordan hans navn udtales Szo-bo-szlai og der fortsætter de også med deres egen udgave med So-bosslaii eller den danske pendant Sobuslaj, ej at forglemme Gravenbirchj/Gravenbeerch og hvad de ellers kan finde på i stedet for at sige GraFenBerG, den rammer Murphy da i det mindste bedre. Hvis jeg var kommentator så brugte jeg lige to minutter af min research på at gå på nettet og høre korrekt udtale af de svære navne og efterhånden ville den jo så sidde i skabet, jo oftere man kommenterede deres kampe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det forstår jeg ikke. Jeg råbte, skreg og sang igår, så jeg lyder som en fordrukken havnerotte i dag
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Forlydender om, at venstrebacken Jorrel Hato fra Ajax var på Main Stand i går.
LFC - Ipswich Town FC >> Kamptråden
Folk er ikke sikker på det var ham. Han ville ellers passe godt ind i truppen. Både fordi vi mangler en ny ung venstreback men også at han er holllænderJudgeArdaStudge skrev:Forlydender om, at venstrebacken Jorrel Hato fra Ajax var på Main Stand i går.
- Redtothebone
Det lød bare meget stille på TV, hvad giver du stemningen på en scala fra 1-10?
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der går rygter om at Jorrel Hato var på Anfield i går. Så du ham, Carsten