Liverpool squad: Endo, Nunez, Chiesa, Gakpo, Elliott, Tsimikas, Robertson, Kone-Doherty, Mabaya, McConnell, Jaros, Kelleher, Nallo, Morrison, Danns, Norris, Quansah, Morton, Bradley, Davies, Nyoni.
PSV Eindhoven - LFC >> Kamptråden Champions League
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Re: PSV Eindhoven - LFC >> Kamptråden Champions League
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Følgende er tilføjet kamptrådens indledning:
Arne Slot sparer rigtig mange spillere, og følgende er blevet hjemme på Merseyside:
Alisson, Alexander-Arnold, Van Dijk, Konate, Gravenberch, Mac Allister, Szoboszlai, Salah og Diaz.
Der er rejst en 21 mands trup til Holland, som ser sådan her ud:
Målmænd: Kelleher, Jaros, Davies
Forsvar: Quansah, Nallo, Bradley, Robertson, Tsimikas, Norris, Mabaya
Midtbane: Endo, Elliott, McConnell, Morton, Nyoni, Morrison
Angreb: Gakpo, Nunez, Chiesa, Danns, Kone-Doherty
Jeg tror umiddelbart, at Endo bliver spillet i centerforsvaret. Det har umiddelbart set rigtig fornuftigt ud, når han har spillet dernede, og så ser mit bud på en opstilling sådan her ud:

Burde det ikke være nok til en uafgjort i Eindhoven?
Arne Slot sparer rigtig mange spillere, og følgende er blevet hjemme på Merseyside:
Alisson, Alexander-Arnold, Van Dijk, Konate, Gravenberch, Mac Allister, Szoboszlai, Salah og Diaz.
Der er rejst en 21 mands trup til Holland, som ser sådan her ud:
Målmænd: Kelleher, Jaros, Davies
Forsvar: Quansah, Nallo, Bradley, Robertson, Tsimikas, Norris, Mabaya
Midtbane: Endo, Elliott, McConnell, Morton, Nyoni, Morrison
Angreb: Gakpo, Nunez, Chiesa, Danns, Kone-Doherty
Jeg tror umiddelbart, at Endo bliver spillet i centerforsvaret. Det har umiddelbart set rigtig fornuftigt ud, når han har spillet dernede, og så ser mit bud på en opstilling sådan her ud:

Burde det ikke være nok til en uafgjort i Eindhoven?
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
En masse unge der skal ud og vise sig frem samt et par mere etablerede der skal ud og vise deres berettigelse til Slot.
Det bliver en gang Rock'n Roll fodbold..
Jeg glæder mig allermest til at se Chiesa (forhåbentlig) fra starten af..
-----------------
bblauritzen
Det bliver en gang Rock'n Roll fodbold..
Jeg glæder mig allermest til at se Chiesa (forhåbentlig) fra starten af..
-----------------
bblauritzen
Ingen grund til at spille Gakpo fra start. Han kan få en kort 'cameo' for at hilse på sine gamle fans.
Slot sagde dette på pressemødet: “And I decided to bring Cody Gakpo. I do think about some sentiment here but he didn’t play against Lille last week.”
Slot sagde dette på pressemødet: “And I decided to bring Cody Gakpo. I do think about some sentiment here but he didn’t play against Lille last week.”
- Cynwal
Det kan du have ret i, og med justering for det, kunne jeg forestille mig denne startopstilling:

....altså Gakpo ud, og så Jayden Danns ind på toppen. Han bevæger sig stille og roligt tættere og tættere på
"16-mandstruppen", og jeg kunne ved selvsyn se, at han gjorde fint på Anfield i lørdags, da han fik de sidste 10 + tillægs minutter. Med Danns på toppen, betyder det også, at Darwin Nunez kan komme ude fra venstre sløj af, hvor han efter min opfattelse gør det bedst. Der er bedre plads til at udnytte hans speed, og han er nemmere at "fange i dybden" og med større mulighed for at han kan lave sit tilløb skråt, så han ikke bliver offside lige så mange gange.
Vi SMADRER det PIShold !
De tre på midten får en hård dag på kontoret, ellers er det en fin opstilling. Men Endo bliver nok nød til at spille den midterforsvarer, Quansah skal have en rutineret at læne sig op.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Alder: 37
Jeg synes faktisk, det der er en mega fed startopstilling.
- Cynwal
Jeg har andetsteds (LFCDB Hjemmeside) set midbanen foreslået med Nyoni isf. McConnell. Det kunne også være en mulighed. Nyoni har vist tidligere været foretrukket i en kamp af Slot (kan ikke lige huske hvilken) men det er nok de sidste indtryk på træningsbanen, som afgør det, når Slot skal tage den endelige beslutning. Vi får se.Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 29. jan, 2025 13:58Jeg synes faktisk, det der er en mega fed startopstilling.
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
[Jeg tror Gakpo starter fordi han var med på pressemøde, synes som regel den spiller der er med der starter.
Tror stadig Robbo er først valg til back og derfor Tsimikas.
Så kan Gakpo få en halveg, flytte Nunez ud på kant i anden og Danns på toppen...BUM 3-1

De forreste 4 der kan godt skabe mål og assist sammen og Slot har jo nævnt Elliot gerne vil prøve at spille som 10'er
Tror stadig Robbo er først valg til back og derfor Tsimikas.
Så kan Gakpo få en halveg, flytte Nunez ud på kant i anden og Danns på toppen...BUM 3-1

De forreste 4 der kan godt skabe mål og assist sammen og Slot har jo nævnt Elliot gerne vil prøve at spille som 10'er
YNWA
- Redtothebone
Bliver for øvrigt sjovt at følge kampene, der kommer jo til at blive rykket rundt på tabellen 100 gange i løbet af aftenen, de burde lave sådan en live kanal hvor der bliver stillet om til alle mål og man hele tiden kan se live tabellen.
YNWA
- JudgeArdaStudge
Nah, det er sgu nogle kedelige kampe, der venter i aften, desværre. Indtil videre har det nye format fungeret fint, men i aften udstilles problematikken ved det. Røv og nøgler opgør, hvor vi skal prøve at bilde os selv ind, at Brugge fx har en chance mod City.
Det nye format bliver et problematisk format, hvis man med det "yderste af neglene" kan kæmpe sig videre og man derved ikke behøver give sit alt i den indledende fase. Det er det vi oplever nu, samt at hvem man er heldig at trække spiller for meget ind. Et interessant format, men med plads til forbedringer og det bliver også nødvendigt, at de forbedrer det.
Det nye format bliver et problematisk format, hvis man med det "yderste af neglene" kan kæmpe sig videre og man derved ikke behøver give sit alt i den indledende fase. Det er det vi oplever nu, samt at hvem man er heldig at trække spiller for meget ind. Et interessant format, men med plads til forbedringer og det bliver også nødvendigt, at de forbedrer det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tv synes vel heller ikke det er sjovt at de ikke kan vise kampe både tirsdag og onsdag ?JudgeArdaStudge skrev:Nah, det er sgu nogle kedelige kampe, der venter i aften, desværre. Indtil videre har det nye format fungeret fint, men i aften udstilles problematikken ved det. Røv og nøgler opgør, hvor vi skal prøve at bilde os selv ind, at Brugge fx har en chance mod City.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
Kald mig bare joy-killer, men vi skal kun tilbage til LOSC Lille kampen, for at finde en europæsik kamp, hvor det ikke holdt,.Redtothebone skrev: ↑onsdag, 29. jan, 2025 14:40[Jeg tror Gakpo starter fordi han var med på pressemøde, synes som regel den spiller der er med der starter.
Der deltog Konaté på pressemødet, men han så ikke skyggen af spilletid i kampen.
Sorry.
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Aah du husker sgu da også altCynwal skrev: ↑onsdag, 29. jan, 2025 16:58Kald mig bare joy-killer, men vi skal kun tilbage til LOSC Lille kampen, for at finde en europæsik kamp, hvor det ikke holdt,.Redtothebone skrev: ↑onsdag, 29. jan, 2025 14:40[Jeg tror Gakpo starter fordi han var med på pressemøde, synes som regel den spiller der er med der starter.
Der deltog Konaté på pressemødet, men han så ikke skyggen af spilletid i kampen.
Sorry.

Ros mig lige for at jeg har præsteret at få indsat en grafisk hold opstilling

YNWA
- Redtothebone
Tror nu de er godt tilfreds de har fået to runder mere i indledende runde og en knockout runde ovenimortenbak skrev: ↑onsdag, 29. jan, 2025 16:50Tv synes vel heller ikke det er sjovt at de ikke kan vise kampe både tirsdag og onsdag ?JudgeArdaStudge skrev:Nah, det er sgu nogle kedelige kampe, der venter i aften, desværre. Indtil videre har det nye format fungeret fint, men i aften udstilles problematikken ved det. Røv og nøgler opgør, hvor vi skal prøve at bilde os selv ind, at Brugge fx har en chance mod City.
Sent from my iPhone using Tapatalk
YNWA