LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde
Aldrig undervurder skovsneglen. Den har haft sin renæssance lige siden CBum begyndte at sporte den på scenen under Mr Olympia. Den er misundelsesværdig, hvis den er noget og går aldrig af mode. Den medfølgende trøje er selvfølgelig, hvad der får Steve til at sprænge skalaen.
Den skarpe iagttager vil jo omvendt kunne spotte, at min avatar er en fusion mellem den kære Paolo "Slikhår" og vores egen Maldini, Joseph Dave Gomez.
Og så vil jeg have et ekstra vågent øje på Mo i dag...
Den skarpe iagttager vil jo omvendt kunne spotte, at min avatar er en fusion mellem den kære Paolo "Slikhår" og vores egen Maldini, Joseph Dave Gomez.
Og så vil jeg have et ekstra vågent øje på Mo i dag...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kunne du lige uddybe hvad det er for en sportscafe? Jeg har jo også rødder i det midtfynske, men kommer der ret sjældent disse dage, og jeg mindes ikke noget sted der hedder Gluds?Cynwal skrev: ↑lørdag, 12. apr, 2025 09:30Skal vi tage et væddemål på, at det ikke sker?
...og at jeg (som AJJ så venligt postulerer)virkelig er en Grumpy Old Man?
Det sidste kan jeg dokumentere med et billede fra den sidst afholdte Quiz på vores lokale Sportscafé Gluds, hvor mit/vores Quiz-hold Grumpy Old Men (igen) vandt. Det er yours truly i den pæne trøje:
![]()

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Start 11'er:

Alisson tilbage, Bradley tilbage i start, Tsimikas foretrukket frem for Robertson, Curtis Jones starter og Szobo på bænk, og i front har Jota fået en chance mere, med Mo Salah og Diaz til at fodre ham.

Alisson tilbage, Bradley tilbage i start, Tsimikas foretrukket frem for Robertson, Curtis Jones starter og Szobo på bænk, og i front har Jota fået en chance mere, med Mo Salah og Diaz til at fodre ham.
Vi SMADRER det PIShold !
https://www.gludscafe.dk/Sledgehammer skrev: ↑søndag, 13. apr, 2025 13:54Kunne du lige uddybe hvad det er for en sportscafe? Jeg har jo også rødder i det midtfynske, men kommer der ret sjældent disse dage, og jeg mindes ikke noget sted der hedder Gluds?Cynwal skrev: ↑lørdag, 12. apr, 2025 09:30Skal vi tage et væddemål på, at det ikke sker?
Det sidste kan jeg dokumentere med et billede fra den sidst afholdte Quiz på vores lokale Sportscafé Gluds, hvor mit/vores Quiz-hold Grumpy Old Men (igen) vandt. Det er yours truly i den pæne trøje:
![]()
![]()
Alisson er tilbage
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er sjovt! Jeg mindes ikke, at du stillede tilsvarende opklarende spørgsmål, da der var meget snak om Swingerklubben i Ringe her på Forum......? Den lar' vi lige stå lidt .............Sledgehammer skrev: ↑søndag, 13. apr, 2025 13:54Kunne du lige uddybe hvad det er for en sportscafe? Jeg har jo også rødder i det midtfynske, men kommer der ret sjældent disse dage, og jeg mindes ikke noget sted der hedder Gluds?Cynwal skrev: ↑lørdag, 12. apr, 2025 09:30Skal vi tage et væddemål på, at det ikke sker?
![]()
![]()
Aarhusianeren Kenny Glud Nissen er kommet til byen, og i november 2019 åbnede han en sports- og brætspilscafé i Jernbanegade. Den er nabo til "Kontoret" som du måske kender som NING NU (efter: Skal vi på beværtNING NU) Det er skråt overfor der, hvor Leo Skovgaards slagterbutik lå.
Vi SMADRER det PIShold !
Dejligt med en rigtig højre back fra start
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Er Darwin skadet?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvordan har vores grumpy old man det?
Sådan! Vi spiller fucking godt
Klasse mål. Intet mindre.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Der går lidt smårygter på Twitter omkring at der har været lidt ballade til træning.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Tak. Har kigget med de seneste par år. Men har primært været på bold.dk. Men de blev simpelthen for negative.

- Redtothebone
Ser meget bedre ud i dag
lad os få et mål mere.

YNWA