LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvis Arne begynder at panik indskifte en masse A-spillere i halvelegen, eller bare i det hele taget, så er det virkelig dårligt træner arbejde. Kampen er tabt og var det allerede da han valgte de startende spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Har du kigget på bænken?
Slot out!
YNWA - Slot out!
Næ tydeligvis ikke. Han har da i den grad solgt kampen
"We're not racist, we only hate the mancs"
Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Jeg tror ikke vi får meget ud af kampene mod Villa og Real og så er Slot 99,9% fortid.
Jeg tror ikke vi får meget ud af kampene mod Villa og Real og så er Slot 99,9% fortid.
Hvem skulle erstatte Slot? Jeg synes han skal have tid til sæsonen er over. Der kommer ikke nogen ind som pludselig kan skabe mirakler.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JudgeArdaStudge
Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi har også været røv priviligeret og haft Klopp i 10 år. Tingene kan ændre sig.JudgeArdaStudge skrev:Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
- JudgeArdaStudge
Det kan man godt mærke. Det er ikke til at holde ud. Vi er mestre og så vil folk allerede have træneren ud. I er sgu ikke til at holde ud, men måske en pause her fra et eller andet sted vil være tiltrængt.Fowler89 skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:20Vi har også været røv priviligeret og haft Klopp i 10 år. Tingene kan ændre sig.JudgeArdaStudge skrev:Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Som Cynwal skrev, så er her aktivitet, når det går skidt og desværre er det også ofte de negative røster, der buldrer mest.
For the record, jeg skrev at jeg ikke mente Slot skal ud.JudgeArdaStudge skrev:Det kan man godt mærke. Det er ikke til at holde ud. Vi er mestre og så vil folk allerede have træneren ud. I er sgu ikke til at holde ud, men måske en pause her fra et eller andet sted vil være tiltrængt.Fowler89 skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:20Vi har også været røv priviligeret og haft Klopp i 10 år. Tingene kan ændre sig.JudgeArdaStudge skrev:Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Som Cynwal skrev, så er her aktivitet, når det går skidt og desværre er det også ofte de negative røster, der buldrer mest.
- JudgeArdaStudge
Det går ikke heldigt for Nallo, når han får chancen. Endnu et rødt kort til samlingen. Vores akademi er ikke noget at råbe hurra over. I dag er selvfølgelig under svære betingelser, men sidder ikke ligefrem og tænker, at nogle af de unge har banket på til førsteholdet.
Jeg tror ikke han kan overleve 2 nederlag der, med mindre han får City med.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:17Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Mener ikke Slot viser meget fremgang, så det kan vel kun gå den vej.
- JudgeArdaStudge
Han har fået de spillere han peger på, han bliver ikke fyret. Tror FSG ser det her som et langsigtet projekt, der vil tage tid at få til at klikke. Fans er reaktionære, men folk med fingeren på pulsen har mere forstand, heldigvis.richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:34Jeg tror ikke han kan overleve 2 nederlag der, med mindre han får City med.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:17Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...richs skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:13Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Mener ikke Slot viser meget fremgang, så det kan vel kun gå den vej.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 29. okt, 2025 22:37, rettet i alt 1 gang.
Naturligvis skal Slot have en regulær chance.
Men ham Oliver Glasner er ikke et tosset bud, hvis man skal aflevere et bud. Selvom jeg bander over han blokerede Guehi’s skifte, så viser det også balls og til trods for at have solgt to af sine offensive esser i form af Eze og Olise holder han CP kørende.
- JudgeArdaStudge
Føj for satan. Det ville være meget uambitiøst.TG12 skrev: ↑onsdag, 29. okt, 2025 22:37Naturligvis skal Slot have en regulær chance.
Men ham Oliver Glasner er ikke et tosset bud, hvis man skal aflevere et bud. Selvom jeg bander over han blokerede Guehi’s skifte, så viser det også balls og til trods for at have solgt to af sine offensive esser i form af Eze og Olise holder han CP kørende.