Nej heldigvis ikkeFowler89 skrev: ↑torsdag, 06. mar, 2025 14:18Skal man have den pis app for at se videoen?AJJ skrev:Hør hvordan PSG's sportsdirektør, Luis Campos, står og galper og skriger i tunnelen lige efter kampen - om straffe og rødt kort.
Klovn
https://www.tiktok.com/@magfoot_tv/vide ... 1596506390
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paris Saint-Germain - LFC >> Kamptråden CL 8.-delsfinale 1. kamp
Re: Paris Saint-Germain - LFC >> Kamptråden CL 8.-delsfinale 1. kamp
Men real Madrid er vant til det. Jeg er ikke vant til at se Liverpool blive kørt over og så alligevel vinde. Det var da dejligt.mortenbak skrev:Hvis taktikken er “lad dem bare komme, vi har Allison” så skal vi blot træne på at lægge én præcis aflevering (helst to).Fowler89 skrev:Hvis vi spiller som i går når vi er i Anfield næste gang er vi såååårn rimelig fucked.
Jota må fandeme komme i omdrejninger. Jeg tror ikke 2 falske 9ere er en længerevarende løsning.
Havde vi magtet det igår, var pisg også blevet mere tilbageholdene i deres tilgang.
Lidt som når børn brænder fingrene.
Det kan vel slet ikke diskuteres hvor ufortjent den sejr var igår, men hvor smager den dog bare godt og hvor mange gange har vi ikke stået med den modsatte fornemmelse.
Real Madrid har vundet 8/9 chl titler på den måde og alle falder i svime.
Det er den slags sejre der afgør titler.
Jeg kan nærmest ikke være i min egen krop af fryd
Men ja vi må gerne spille lidt bedre på tirsdag
Jeg skrev det vidst også sidste år, Vitinha er en klasse spiller. Han orkestrere hele tiden angrebsspillet, en nydelig fodboldspiller.
Vores hjerter er røde og vi vil altid håbe på sejr!Fowler89 skrev:Men real Madrid er vant til det. Jeg er ikke vant til at se Liverpool blive kørt over og så alligevel vinde. Det var da dejligt.mortenbak skrev:Hvis taktikken er “lad dem bare komme, vi har Allison” så skal vi blot træne på at lægge én præcis aflevering (helst to).Fowler89 skrev:Hvis vi spiller som i går når vi er i Anfield næste gang er vi såååårn rimelig fucked.
Jota må fandeme komme i omdrejninger. Jeg tror ikke 2 falske 9ere er en længerevarende løsning.
Havde vi magtet det igår, var pisg også blevet mere tilbageholdene i deres tilgang.
Lidt som når børn brænder fingrene.
Det kan vel slet ikke diskuteres hvor ufortjent den sejr var igår, men hvor smager den dog bare godt og hvor mange gange har vi ikke stået med den modsatte fornemmelse.
Real Madrid har vundet 8/9 chl titler på den måde og alle falder i svime.
Det er den slags sejre der afgør titler.
Jeg kan nærmest ikke være i min egen krop af fryd
Men ja vi må gerne spille lidt bedre på tirsdag
Jeg skrev det vidst også sidste år, Vitinha er en klasse spiller. Han orkestrere hele tiden angrebsspillet, en nydelig fodboldspiller.
Vi skal bare huske på at der er 2 hold på banen.
Vi er så heldige at holde med verdens bedste klub

YNWA
FRYD….(hov det var vidst et ord fra en tidligere tekst )