Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - Nottingham Forest FC >> Kamptråden PL runde 12
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ja det er givetvis ikke løsningen at fyre Arne.
Men noget skal jo for pokker ske.
Det virker jo ikke som om det bare går væk af sig selv.
Vi taber 3-0 på hjemmebane til et hold der vel er i større krise end os selv.
Forest lignede et fucking mesterhold igår!
Vi blev kørt baglæns ud af Anfield.
Vores altid faste søjler slog ud med armene i afmagt.
Jeg fatter ingenting og ved intet, men som den uvidende sofamanager jeg er, ved jeg at et eller andet bør gøres.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men noget skal jo for pokker ske.
Det virker jo ikke som om det bare går væk af sig selv.
Vi taber 3-0 på hjemmebane til et hold der vel er i større krise end os selv.
Forest lignede et fucking mesterhold igår!
Vi blev kørt baglæns ud af Anfield.
Vores altid faste søjler slog ud med armene i afmagt.
Jeg fatter ingenting og ved intet, men som den uvidende sofamanager jeg er, ved jeg at et eller andet bør gøres.
Guadiola er et markant større trænernavn end Arne SlotJudgeArdaStudge skrev:Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
Ikke et dårligt eksempel.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 20:13Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
Men der er alligevel en del jeg synes var anderledes.
- To af de fem nederlag på stribe var ikke i PL. Så de har ikke ramt samme katastrofe stime som Slot. Havde vi 3 nederlag i træk i ligaen var jeg også mere positiv end nu.
- City var ramt af en del skader til nøgle spillere: Rodri, Haaland, De Bruyne.
De skader svarer til Salah og VvD er ud for os i mange kampe.
- Guardiola har et CV der gør han nok nemmere kunne/kan holde truppen i ro. Ligesom han aldrig har vaklet på sit koncept. Det har Arne ikke.
- JudgeArdaStudge
Og? Hvad har det med spørgsmålet at gøre? Så må du jo uddybe i stedet for.mortenbak skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 21:55Guadiola er et markant større trænernavn end Arne SlotJudgeArdaStudge skrev:Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Et nederlag er vel et nederlag?TG12 skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 22:31Ikke et dårligt eksempel.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 20:13Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
- To af de fem nederlag på stribe var ikke i PL. Så de har ikke ramt samme katastrofe stime som Slot. Havde vi 3 nederlag i træk i ligaen var jeg også mere positiv end nu.
- Guardiola har et CV der gør han nok nemmere kunne/kan holde truppen i ro. Ligesom han aldrig har vaklet på sit koncept. Det har Arne ikke.
Jeg var ikke klar over, at du ligefrem ledte efter, at vi skulle måle, hvem som var i størst krise/værst stime. Jeg tror ikke, du var mere positiv. Du må gerne selv tro på, at du var, men jeg tvivler stærkt. Dertil kender jeg det her forum al for godt.
Arne kan jo opbygge det CV, hvis han vel at mærke får lov til det og ikke presses ud af medier og priviligeblinde fodboldfans.
Men jeg synes nu, det er vigtigt at holde fast i, at selv kapaciteter som Guardiola kan have kriser. Det var hans første større krise i sin karriere, det kan være det bliver det samme med Slot. Ferguson var tæt på at rykke ned med Man United i sine første år. Need I say more?
Arh, tager sku hellere et nederlag i Carabao cuppen ned PL, og hellere et nederlag til et velspillende Arsenal end Nottingham Forrest.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 24. nov, 2025 10:46Et nederlag er vel et nederlag?TG12 skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 22:31Ikke et dårligt eksempel.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 23. nov, 2025 20:13Guardiola i sidste sæson. De tabte fem kampe i streg, stod en uafgjort og tabte dernæst igen, til Liverpool, slog Forest, stod uafgjort mod Palace og led dernæst tre nederlag i streg oveni. Situationen lignede i øvrigt vores med et generationsskifte og nye spillere, der skulle tilføjes truppen. Han er der endnu.
Jeg var ikke klar over, at du ligefrem ledte efter, at vi skulle måle, hvem som var i størst krise/værst stime. Jeg tror ikke, du var mere positiv. Du må gerne selv tro på, at du var, men jeg tvivler stærkt. Dertil kender jeg det her forum al for godt.![]()
Arne kan jo opbygge det CV, hvis han vel at mærke får lov til det og ikke presses ud af medier og priviligeblinde fodboldfans.
Men jeg synes nu, det er vigtigt at holde fast i, at selv kapaciteter som Guardiola kan have kriser. Det var hans første større krise i sin karriere, det kan være det bliver det samme med Slot. Ferguson var tæt på at rykke ned med Man United i sine første år. Need I say more?
Jeg ville gerne være mere positiv, men synes desværre alt peger den helt forkerte vej.
Der er ingen bedring at spore i spillet, selvom jeg ikke så kampen er 3-0 hjemme imod Forrest helt uacceptabelt. Det man kan læse lyder det heller ikke til at det var decideret ufortjent. Jeg ville være mere positiv hvis vi i det mindste begyndte at se bedring i spillet. Vil som udgangspunkt hellere tabe og spille "ok" end at tabe og sige "det var fuldt fortjent vi tabte".
Ja vi har skiftet mange spillere og det er altid svært, men udover Isak har tuppen vel haft 15-20 kampe sammen og her burde man se tegn på forbedring.
Forhåbentligt kan Slot vende det, da en ny træner vil skulle bruge en del tid og penge for at vende tingene. Men der er også en fin grænse for hvor dybt hullet kan/skal blive før man er nød til at stoppe skaden.
Vores næste 4 PL kampe er West Ham, Sunderland, Leeds, Brighton.
Der er modstandere der under normale omstændigheder skal give 10-12p. Jeg mener oprigtigt hvis Slot skal gøre sig forhåbninger om at fortsætte i sit embede, skal vi have mindst 6-point i de kampe og vise tydelig forbedring i spillet.