Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Robbie_God_Fowler

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 03. maj, 2017 21:27

Fedt med King Kenny Stand! Ingen fortjener det mere end Kenny.

Lodret emneskifte, men jeg faldt for noget tid siden over denne artikel skrevet af Simon Hughes. Fernando Torres virker hudløs ærlig, og det er til dato den mest dybdegående artikel jeg har læst omkring hele virakken med klubskiftet til Chelsea: https://www.theanfieldwrap.com/2017/04/ ... s-stories/

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 03. maj, 2017 22:48

Al respekt til King Kenny, men man bliver altså samtidig ret trist til mode af at læse, hvor lidt interesseret han i følge Torres egentlig lød i at få Liverpool tilbage til toppen og ikke mindst også beholde Torres, hvis muligheden rent faktisk var der.

Jeg har læst Martin Hansens bog og hans forhold til King Kenny var også so and so, faktisk var Kenny ikke interesseret i Hansen eller spillere, der ikke var gode nok til førsteholdet, i følge Hansen. Hvorimod han, paradoksalt nok, ligesom med Torres syntes godt om Roy Hodgson og hans man-management.

Det irriterer mig ligeledes at høre historier om, at rygter om Torres blev spredt til medierne og at klubben gjorde sit ypperste for at sætte sig selv i et godt lys. Det kan i og for sig være Torres egen fortolkning, men det samme var jo desværre tilfældet med Mascherano inden han smuttede til Barcelona og sågar Gerrard da han var tæt på at skifte til Chelsea, så vidt jeg husker hele den missære.

Det seneste eksempel, der tegner vores klub som værende kold og kynisk business er jo historien om den 12-årige Stoke spillers familie, der blev forgældet pga. af Liverpool og vores latterlige jagt på en 12-årig.

Og for at vende tilbage til Martin Hansen, så tegner han desværre et lignede billede af en klub, der er med dig mens du er god, men som efterlader dig for dig selv, når du ikke er god nok og det er desværre uanset din alder og ståsted i livet.

I det hele taget klinger You'll Never Walk Alone ufattelig hult når man læser ord fra Torres, Hansen osv. og det er ærgerligt, men vel sagtens bare noget, vi desværre må acceptere. Fodbold er først og fremmest business.

Et interessant indblik i Torres version af sagen, som jeg efterhånden har læst en del udgaver af, men hvor jeg omend endnu engang stadig sidder med en følelse af, at han holder lidt igen og pakker det ind i en masse rosende ord til spillere og fans, som man unægteligt kan høre har en meget speciel plads i hans spanske hjerte.

Apropos idoler - Torres vil altid være mit number 1 idol...Sammen med Valeron :P
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 04. maj, 2017 15:30

Fedt tweet fra Carra ifm snakken om "Dalglish Stand" ... :D :D :D

https://www.facebook.com/LFCDKFamily/ph ... =3&theater
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 05. maj, 2017 07:48

Nu er denne journalist kendt for at tilhøre de seriøse af slagsen, så hans udsagn understøtter vel egentlig de udtalelser Ayre kom med fornylig: http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... ond-60000/
Jeg undrer mig dog over en ting og her må I andre nørder gerne rette mig. Der står at tilladelsen til at udbygge Anfield Road-endetribunen udløber om godt 2 år. Jeg mener at have læst mange gange at den udløber til septemper 2017?
Nu er det fordi, at emnet interesserer mig temmeligt meget, men jeg ville virkelig gerne se en samlet plan - måske beskrevet i faser - så der også var fokus på de to resterende tribuner, hvis fase to iværksættes. Jeg synes det bliver en sjov og ikke særlig god konstruktion, hvis to tribuner udvides og to efterlades nogenlunde uberørte. Jeg ved godt at der er noget infrastruktur, der skal arbejdes med, men den slags ting er jo ikke nødvendigvis statisk. Specielt vil det ærgre mig, hvis The Kop ikke længere har den store betydning i størrelsen og mængde.
Skulle vi gå igang med endnu en udvidelse af Anfield, så vil det give en anledning til at rose ejerskabet, som med byggeriet af Kirkby og et mere komplet Anfield, har rustet klubben til årene fremover.

Jeg kan læse, at der fra officiel side også bliver drøftet, at der kan/vil ske ting ift næste fase. Det er vel det første officielle statement i den retning, så det er fedt! http://www.liverpoolfc.com/news/announc ... completion
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 05. maj, 2017 10:50

The Kop udvides med 470 sæder efter sæsonen ved installation af sæder i de to bagerste hjørner. Til gengæld forsviner der op mod 100 pladser sammenlagt på stadion idet der skal gøres mere plads til handicappede.

Tilladelsen til udbygningen skulle løbe 2 år fordi der blev lavet en revision til den oprindelige plan. Derfor løber tilladelsen længere end først antaget og fra den dato revisionen blev afleveret som jeg forstår det.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 05. maj, 2017 11:08

Mads T. skrev:The Kop udvides med 470 sæder efter sæsonen ved installation af sæder i de to bagerste hjørner. Til gengæld forsviner der op mod 100 pladser sammenlagt på stadion idet der skal gøres mere plads til handicappede.

Tilladelsen til udbygningen skulle løbe 2 år fordi der blev lavet en revision til den oprindelige plan. Derfor løber tilladelsen længere end først antaget og fra den dato revisionen blev afleveret som jeg forstår det.
Ja, det har jeg også læst mig til efterfølgende. Egentlig er det jo positivt, at man som klub lige ser det nye byggeri an først, før man påbegynder anden fase. Og ja, det er stort projekt, når økonomi, infrastruktur og design skal medtænkes, men jeg tror på at man tager næste skridt. Ellers ville man ikke melde noget ud, for det ville vise dumt ud at trække det tilbage. Det har man med statsgaranti tænkt over. Også fordi, at man simpelthen er nødt til det (at bygge ud). Everton vil bygge et nyt stadion og Chelsea og Tottenham er langt fremme i deres projekter. Der var vist oprindeligt også tanker (ved ikke om de er officielle) om at bygge ovenpå The Kop, men jeg tror de tanker var baseret på den oprindelige høringsrunde. Igen, så er det positivt, at der investeres i stadion og vores træningsanlæg, således at klubben trimmes. Jeg har dog den anke, at man godt kan ende ud med at konstatere, at det ikke kan betale sig at gøre noget ved The Kop og The Centenary Stand (Kevin Dalglish Stand). Og så står man tilbage med en underlig hybrid af et stadion, synes jeg. Nu er et stadion ikke bare et stadion, det er ens tempel og det skal være tip top, synes jeg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 14. maj, 2017 18:14

PL-rekord til Liverpool. Vi har nu vundet flest sejre på flest forskellige udebaner i PL's historie - sådan !

http://www.goal.com/en/news/1862/premie ... 35508472/-

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » mandag, 15. maj, 2017 10:34

Afstemning om, hvordan sæsonen er forløbet for spillerne, Klopp og ejerne: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » mandag, 15. maj, 2017 14:58

Er det muligt at se resultatet løbende?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » onsdag, 17. maj, 2017 18:43

Jeg gemmer dem til i næste uge en gang også smider jeg resultaterne op. Håber du kan vente Jeppe?

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » torsdag, 18. maj, 2017 08:24

Så lad gå ;-)
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. maj, 2017 09:07

Klopp mener, at det bliver vanskelligt at finde spillere til at forbedre os, når vi har 14 af vores bedste klar. Det lyder rigtig positivt, det vi har gang i her op til transfervinduet:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/po ... mmerkjoep/

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. maj, 2017 09:30

Niels K skrev:Klopp mener, at det bliver vanskelligt at finde spillere til at forbedre os, når vi har 14 af vores bedste klar. Det lyder rigtig positivt, det vi har gang i her op til transfervinduet:

Det håber jeg ikke betyder, at vi går efter måske egnede talenter og transferfrie spillere som backup.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. maj, 2017 09:57

Fedt tiltag fra Liverpool og godt at støtte fair play på denne måde:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... n-10458952

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. maj, 2017 14:21

Niels K skrev:Klopp mener, at det bliver vanskelligt at finde spillere til at forbedre os, når vi har 14 af vores bedste klar. Det lyder rigtig positivt, det vi har gang i her op til transfervinduet:

Men de 14 bedste er bare aldrig klar på samme tid så jeg synes det er noget bekymrende læsning. Vi skal op på 20 for at truppen er bred nok
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar