Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Callesen » lørdag, 16. jul, 2011 08:10

Og mon ikke vi får rigtig mange lørdags kampe i næste sæson (Så lækkert iøvrigt).
Alle søndags kampene sidste år var pga EL, og da vi ikke er med der mere så får vi nok en fin portion om lørdagen istedet for.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 16. jul, 2011 16:42

jabsi skrev:Hej igen.
Tak for hjælpen
Jeg vil prøve at arrangerer min egen tur, men kan jeg som medlem af All-Red bestille to billetter over Liverpools egen hjemmeside?
Eller skal man have ligeså mange medlemskaber, som man ønsker billetter?
På forhånd tak :)
Du kan kun købe en billet pr. medlemsskab, så skal du bruge 2 billetter, skal du også have 2 medlemsskaber. For at købe 2 billetter på en gang, skal du herudover sørge for at de to kort linkes til hinanden, da du ellers kun kan købe en billet ad gangen og dermed kan det blive svært at få 2 billetter ved siden af hinanden.

Nu ved jeg ikke hvilken kamp, du har kig på, men billetsalget til alle kampe frem til nytår er startet og flere af kampene er allerede udsolgt. Der kan dog komme flere billetter til salg, såfremt der er nogen, der sender deres billetter retur.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 16. jul, 2011 16:46

Callesen skrev:Og mon ikke vi får rigtig mange lørdags kampe i næste sæson (Så lækkert iøvrigt).
Alle søndags kampene sidste år var pga EL, og da vi ikke er med der mere så får vi nok en fin portion om lørdagen istedet for.
Indtil videre ser det ok ud med lørdagskampe. Med de kampe der pt. er flyttet frem til og med november mener jeg, at de alle ligger lørdag bortset fra 3, der ligger søndag.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 07. sep, 2011 13:09

Ohøj. Jeg skal tilfældigvis til Liverpool i starten af november og kan se, at vi har en hjemmekamp i den periode. Jeg kan se, at der i Mugges oprindelig indlæg i denne tråd står, at billetter til hjemmekampe i ligaen vil blive sat til salg 18 dage før kampdatoen, men når jeg går ind på den officielle hjemmeside står der allerede "sold out". Hvordan skal det forstås?
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 07. sep, 2011 13:37

Klubben har ændret på den måde, hvorpå der sælges billetter.

Fra før at sælge billetterne fra 18 dage før kampstart har man nu lavet det sådan, at billetter til det første halvår i sæsonen blev solgt til og med ultimo august (mener jeg).

Med andre ord er det desværre for sent
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 07. sep, 2011 14:03

Damn, jeg har bevidst ventet, fordi jeg gik ud fra, at vejledningen på første side holdte stik. :)
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 07. sep, 2011 21:05

Alex Brockins skrev:Ohøj. Jeg skal tilfældigvis til Liverpool i starten af november og kan se, at vi har en hjemmekamp i den periode. Jeg kan se, at der i Mugges oprindelig indlæg i denne tråd står, at billetter til hjemmekampe i ligaen vil blive sat til salg 18 dage før kampdatoen, men når jeg går ind på den officielle hjemmeside står der allerede "sold out". Hvordan skal det forstås?
Jeg har vist ikke lige været opmærksom på, at de oplysninger der var i det oprindelige indlæg var forældede.
Jeg skal nok få det opdateret så snart tiden er til det.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 08. sep, 2011 08:52

Der er sket nogle ændringer, men oplysningerne er ikke helt forældede. Billetterne til kampene i resten af 2011 blev sat til salg til medlemmer af Liverpools Officielle fanklub i juli og blev ret hurtigt udsolgt.

Der er dog stadig et såkaldt late availability salg, hvor alle kan købe billetter, men dette salg er der kun, hvis der er flere ledige billetter som f.eks. er kommet retur fra diverse fanklubber, udeholdet mv. Indtil videre har der været et late availability salg til alle kampene i sæsonen. Jeg købte selv 2 ekstra billetter til kampen mod Wolverhampton, da disse blev sat til salg i tirsdags og her var få ledige billetter i mange blokke på stadion, da jeg fik logget på 30 min efter salget startede. Jeg havde glemt, at salget var i tirsdags, så jeg fik logget lidt sent på og ved derfor ikke, hvor mange billetter der var fra starten.

Når du siger starten af november, kan jeg regne ud, at det må være kampen mod Swansea, du har kig på, så jeg tror godt, at du kan regne med, at der også vil være et late availability salg til denne kamp 18 dage før kampen, men der er ikke længere nogen garanti for, at der er et sådan til alle kampe.

Dahl

Indlæg af Dahl » mandag, 12. sep, 2011 19:38

Hvordan og hvornår får man besked omkring, hvor man skal sidde på stadion?

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 15. sep, 2011 10:04

Dahl skrev:Hvordan og hvornår får man besked omkring, hvor man skal sidde på stadion?
Det afhænger af hvordan du har købt billetten

Dahl

Indlæg af Dahl » torsdag, 15. sep, 2011 13:12

Fowler_dk skrev:
Dahl skrev:Hvordan og hvornår får man besked omkring, hvor man skal sidde på stadion?
Den er købt igennem her. På den officielle står der man får besked gennem sin fanklub, men i det nye medlemsblad står der så, at de i endnu ikke ved hvordan man får besked.
Billetten er til kampen mod Wolverhampton, så det er ved at være oppe over.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 16. sep, 2011 11:01

Dahl skrev:
Fowler_dk skrev:
Den er købt igennem her. På den officielle står der man får besked gennem sin fanklub, men i det nye medlemsblad står der så, at de i endnu ikke ved hvordan man får besked.
Billetten er til kampen mod Wolverhampton, så det er ved at være oppe over.
Okay så kan jeg desværre ikke hjælpe med et svar, men jeg ved, der har været utrolig mange problemer med billetterne til fanklubberne i år, og manglende information fra Liverpool er desværre et af dem

Keegan2007

Indlæg af Keegan2007 » fredag, 16. sep, 2011 17:23

Hej der ude, er der nogen som har ekstra billetter til Liverpool vs. the SCUM lørdag den 15. okt. Er meget interesseret. YNWA Morten

Thomsen

Indlæg af Thomsen » fredag, 16. sep, 2011 19:03

Hej alle LFC fans

Jeg kan se, at flere af jer er meget nysgerrige efter at se, hvor I skal sidde til de kampe, I har købt gennem fanklubben.

Her er lidt hjælp:

Gå ind på følgende adresse: http://www.liverpoolfc.talent-sport.co. ... /home.aspx

Her går man in under purchase history og indtaster sit ALL RED medlemsnummer og password.

Så skulle kampen gerne være lagt på kortet, hvis den er nært forestående. Har selv set min plads til United kampen.

Brugeravatar
Napoleon
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 57

Indlæg af Napoleon » søndag, 18. sep, 2011 12:18

Jeg gad godt en lille bitte enkelt billet til kampen mod Everton "ude" den 1. oktober 2011... Skulle der være en, som kan hjælpe mig?

Ring, skriv, what ever :headbang:
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Besvar