AFC Bournemouth - LFC >> Kamptråden
Re: AFC Bournemouth - LFC >> Kamptråden
Kerkez spiller for the badge. Han vil passe godt ind i vores trup.
Vi er noget heldige i dag. Men presbold på Arsenal nu. Happy days
Og 2 slap af kampe i træk. Happy days.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vanvittig vigtig sejr på en meget svær bane. Vi er heldige, ja, men heldet følger som regel den dygtige. Og dygtige var vi.
VI holder nullet. OG hvor er Mac Allister en super dygtig midtbanespiller. Han træffer stort set altid den rigtige beslutning. Han får min MOM i dag.
VI holder nullet. OG hvor er Mac Allister en super dygtig midtbanespiller. Han træffer stort set altid den rigtige beslutning. Han får min MOM i dag.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er den slags sejre der vinder titler. Udebane mod en god modstander, spillet fungerer ikke 100%, der er lidt held i sprøjten, og vi slipper afsted med 3 ikke helt velfortjente points.
Men de RIGTIGT gode hold vinder også vanskelige kampe på halvsløje dage.
Og som sagt før, i de fleste kampe har vi 1-2 mål "på forskud", og så er det bare svært for alle modstandere

Men de RIGTIGT gode hold vinder også vanskelige kampe på halvsløje dage.
Og som sagt før, i de fleste kampe har vi 1-2 mål "på forskud", og så er det bare svært for alle modstandere

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
3 vigtige point idag.
Hver sejr er en sejr tættere på målet.
Hver sejr er en sejr tættere på målet.
Vores midtbane vinder den her. Kæmpe arbejde - og Jones kommer ind og finder samme niveau, stærkt!
- JudgeArdaStudge
MoTM: Alisson
Trent med en rigtig skidt kamp på kontoret. Bournemouth spillede fremragende og selvom det ene af deres stolpeskud er et langskud, så sad jeg ikke med en sikker følelse, især ikke så meget som de kom igennem ovre i Trents side.
Tre point på en svær udebane. Det viser omvendt, at den rette mentalitet er til stede. En kamp af gangen, de skal blot fortsætte med at hive point hjem.
Trent med en rigtig skidt kamp på kontoret. Bournemouth spillede fremragende og selvom det ene af deres stolpeskud er et langskud, så sad jeg ikke med en sikker følelse, især ikke så meget som de kom igennem ovre i Trents side.
Tre point på en svær udebane. Det viser omvendt, at den rette mentalitet er til stede. En kamp af gangen, de skal blot fortsætte med at hive point hjem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
I morgen bliver første gang nogensinde at jeg holder med Shitty ...

Og muligvis sidste.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Gravenberch er i øvrigt en enormt blæret fodboldspiller.
Og husk lige at vores A-kæde midtbane på det her klassehold er købt i et og samme vindue
Her fortjener FSG, Klopp, Schmadtke mv altså kæmperos
Og husk lige at vores A-kæde midtbane på det her klassehold er købt i et og samme vindue

Uafgjort er vel bedst, Shitty sejr næstbedst.Sledgehammer skrev: ↑lørdag, 01. feb, 2025 19:56I morgen bliver første gang nogensinde at jeg holder med Shitty ...![]()
Og muligvis sidste.
En uafgjort vil semi holde Shitty fast i deres dårlige stime, samt øge til begge hold med 2p.
Shitty sejr vil give dem optur og måske sparke gejst ind i dem. Det behøver de ikke når vi snart møder dem.
De sidste 4 opgør inden den afsluttende kamp i ligaen er nogle hårde nødder, så jeg frygter det først bliver afgjort 25 maj- enjoy the ride…
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Stærkeste opstilling mod The Cherries, og alligevel er det en slagkraftig bænk med masser af "impact-spillere", så Arne Slot kan fifle taktisk undervejs i kampene:

Det bliver sværere og sværere at bevare pessimismen!

Det bliver sværere og sværere at bevare pessimismen!
Vi SMADRER det PIShold !