LFC - Tottenham Hotspurs, Semifinale Carabao Cup
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: LFC - Tottenham Hotspurs, Semifinale Carabao Cup
Virkelig stærk præstation i dag. Vi sætter stort set ikke en fod forkert.
Som jeg forudså stillede vi i næsten stærkeste opstilling. Gakpo, Bradley og Jones får min MOM. Men det kunne sagtens havde været tre andre.
Som jeg forudså stillede vi i næsten stærkeste opstilling. Gakpo, Bradley og Jones får min MOM. Men det kunne sagtens havde været tre andre.
Han er fandme en fed spiller. Elsker hans "Gerrardske"determinerede mindset. Og hans løb frem i banen. Ok han laver et par små blundere på nogle nemme afleveringer igår, men han bliver en klassespiller med mere spilletid.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 06. feb, 2025 23:20
Tror jeg langer min MoTM ud til One Conor Bradley, there's only one Conor Bradley! Hans far sidder oppe mellem skyerne og er pisse stolt af sin søn lige nu.
Hvis Trent alligevel er på vej til pengene i Spanien og en fremtid i skyggen, så synes jeg at Bradley, skal have flere kampe resten af sæsonen, så han er helt klar til at tage højrebacken fast i næste sæson. Så må Trent kigge lidt med fra bænken og afløse.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Bedste kamp under Slot?
Flere medier er ude og stille dette spørgsmål efter magtdemonstrationen i går aftes.
Gense et fyldigt sammendrag på 17 minutter her:
Flere medier er ude og stille dette spørgsmål efter magtdemonstrationen i går aftes.
Gense et fyldigt sammendrag på 17 minutter her:
Vi SMADRER det PIShold !
Nu var det jo heller ikke ligefrem Jesu genkomst, der skulle forudsiges - nærmere noget i stil med, om solen står op i morgenHr. Drejer skrev: ↑torsdag, 06. feb, 2025 23:56Virkelig stærk præstation i dag. Vi sætter stort set ikke en fod forkert.

Og ja god og ikke mindst meget koncentreret præstation hele vejen igennem (ikke nogen selvfølge, når man er så overlegen).
At tale om bedste præstation under Slot - det bliver sgu lidt for meget klaphat fra mediernes mv. side. Vi spiller mod et stærkt svækket Spurs hold, og kampen skal naturligvis ses i det lys.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, og er det ikke vidunderligt? Han fik en del kritik tidligere på sæsonen, fordi han ikke var helt i omdrejninger. Jeg ved ikke om du kan huske Krisztian Vadocs, der startede som lyn og torden i OB for år tilbage, lignede en der skulle være klubbens anfører i mange år, for derefter, på helt uforklarlig vis, at ryge helt bagud af dansen? Jeg var begyndt at få lidt associationer i den retning mht Szobo...
Men det ser jo heldigvis ud til at det ikke bliver tilfældet; tværtimod begynder han at peake her henimod slutspurten, og det kan simpelthen blive guld værd for os, nu hvor andre spillere nok begynder at være en anelse slidte.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Redtothebone
Jeg synes hans indsats minder om Hendo efterhånden, han er ikke den der får mest ros, men hans arbejdsindsats med og uden bold er virkelig vigtig for at hele holdet. Szobo er teknisk bedre og synes han bliver mere og mere den leder på midten, som vi har savnet lidt.Sledgehammer skrev: ↑fredag, 07. feb, 2025 09:51Ja, og er det ikke vidunderligt? Han fik en del kritik tidligere på sæsonen, fordi han ikke var helt i omdrejninger. Jeg ved ikke om du kan huske Krisztian Vadocs, der startede som lyn og torden i OB for år tilbage, lignede en der skulle være klubbens anfører i mange år, for derefter, på helt uforklarlig vis, at ryge helt bagud af dansen? Jeg var begyndt at få lidt associationer i den retning mht Szobo...
Men det ser jo heldigvis ud til at det ikke bliver tilfældet; tværtimod begynder han at peake her henimod slutspurten, og det kan simpelthen blive guld værd for os, nu hvor andre spillere nok begynder at være en anelse slidte.
Føles også som om jo mere Slot får arbejdet med spillerne, så bygge de fleste af dem mere på individuelt og viser mere og mere, de to som har sværest ved at shine under Slot pt. synes jeg er Trent og Elliot, de er meget sympatiske spillere, de mangler bare noget mere power i deres spil. Trent skal virkelig passe på Bradley ikke stjæler start pladsen på højre back, de har begge deres forcer, men Bradley passer nok lidt bedre til spillestilen.
Bradley vandt 8 af 10 dueller i går.
YNWA
Ja, og er det ikke vidunderligt? Han fik en del kritik tidligere på sæsonen, fordi han ikke var helt i omdrejninger. Jeg ved ikke om du kan huske Krisztian Vadocs, der startede som lyn og torden i OB for år tilbage, lignede en der skulle være klubbens anfører i mange år, for derefter, på helt uforklarlig vis, at ryge helt bagud af dansen? Jeg var begyndt at få lidt associationer i den retning mht Szobo...Redtothebone skrev: ↑fredag, 07. feb, 2025 14:49[quote=Sledgehammer post_id=564932 time=<a href="tel:1738918277">1738918277</a> user_id=1974]
[quote=Cynwal post_id=564926 time=<a href="tel:1738879208">1738879208</a> user_id=771]
Rolig aften på kontoret.....
Szoboszlai er eddermame god for tiden
[/quote]
Jeg synes hans indsats minder om Hendo efterhånden, han er ikke den der får mest ros, men hans arbejdsindsats med og uden bold er virkelig vigtig for at hele holdet. Szobo er teknisk bedre og synes han bliver mere og mere den leder på midten, som vi har savnet lidt.
Føles også som om jo mere Slot får arbejdet med spillerne, så bygge de fleste af dem mere på individuelt og viser mere og mere, de to som har sværest ved at shine under Slot pt. synes jeg er Trent og Elliot, de er meget sympatiske spillere, de mangler bare noget mere power i deres spil. Trent skal virkelig passe på Bradley ikke stjæler start pladsen på højre back, de har begge deres forcer, men Bradley passer nok lidt bedre til spillestilen.
Bradley vandt 8 af 10 dueller i går.
[/quote]
Trent er bare en lidt spøjs sag.
Hans kreative evner er matchet af få. Men som back er han umiddelbart får dårlig defensivt.
Spørgsmålet er om Klopp gjorde ham en bjørne tjeneste ved at lade ham spille for lang tid på højre back uden at være en traditionel back.
Han har nu en alder hvor han skal være etableret og mange vil nok ikke bruge ham som back grundet manglerne defensivt. Men omvendt har han kun meget lidt spillet på midten på topniveau og med den løn han kræver er han ikke en spiller man umiddelbart vil tage chancer med at indkøbe i en tro på at han “måske” kan gøre sig på midten.
Bradley er som du nævner en mere traditionel back, men han er samtidigt heller ikke den der som Trent laver 10+ assists Per sæsons