Leicester City FC - LFC >> Kamptråden PL runde 33
Re: Leicester City FC - LFC >> Kamptråden PL runde 33
Tænk om vi havde Torres, eller Suarez dengang har var sin prime på det her hold..
Eller bare en fit Daniel SturridgeTG12 skrev:Tænk om vi havde Torres, eller Suarez dengang har var sin prime på det her hold..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sturridge var sku nok den bedste afslutter af dem.
Havde skader ikke ødelagt ham, sikke en karriere han kunne have haft
Mom Trent
Første prioritet i transfervinduet er en angriber der fucking kan score mål!!
Første prioritet i transfervinduet er en angriber der fucking kan score mål!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
3 point og videre, der var vidst det eneste gode at sige om kampen.
Og forhelvede TAA, skriv nu bare under med hjerteklubben i stedet for Francoklubben.
Og forhelvede TAA, skriv nu bare under med hjerteklubben i stedet for Francoklubben.
Imod moderne fodbold.
Måske man skulle tage til Liverpool søndag.
Sikke en fest det kan blive hvis vi tæver Spurs.
Den spontane fest, over at sikre mesterskabet er meget sjovere end den planlagte parade.
Sikke en fest det kan blive hvis vi tæver Spurs.
Den spontane fest, over at sikre mesterskabet er meget sjovere end den planlagte parade.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ajourført skema - Det er så tæt på nu!!

Vi SMADRER det PIShold !
Mange takJudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 20. apr, 2025 11:57Den er købt. Welcome back Jonas
Vil bare have spilletid til Chiesa i dag. Så ham gerne blive subbed ind på 9eren.
- JudgeArdaStudge
Har vi en update på udeblivelsen af Chiesa? Hverken Jota eller Nunez er bedre end Chiesa. Jota er helt på månen igen i dag og brænder skammeligt mange forsøg.
Det holdt fordi Trent havde det ekstraordinære som Mysjkin efterspurgte, og så tilmed med sin dårlige fod, men alt i alt må man sige at lige kønt var det ikke i dag. Omvendt var der også chancer til mange flere mål, men træværket var i vejen. Vi henter sejre og det er det vigtigste.
Vi mangler blot 1 sejr nu!
Det holdt fordi Trent havde det ekstraordinære som Mysjkin efterspurgte, og så tilmed med sin dårlige fod, men alt i alt må man sige at lige kønt var det ikke i dag. Omvendt var der også chancer til mange flere mål, men træværket var i vejen. Vi henter sejre og det er det vigtigste.
Vi mangler blot 1 sejr nu!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nej, men han fortjener bedre.
Nå ja 3 point er 3 point.
Ellers må jeg konstatere endnu en meget middelmådig indsats. Som jeg har udtrykt før, så nager det mig sgu, at overvære de her pauvre forestillinger.
De næste 3 kampe er mod relativt gode modstandere, som har tænkt sig at slå Liverpool med alt hvad de har tilbage.
Som vi spiller pt vil jeg ikke antage at vi "bare" slår Spurs på Anfield uden videre. Men jeg vil håbe det for de fans der er så heldige at kunne være på Anfield.
Hvornår åbner transfervinduet ? Og er der kommet nye regler ?
YNWA
Ellers må jeg konstatere endnu en meget middelmådig indsats. Som jeg har udtrykt før, så nager det mig sgu, at overvære de her pauvre forestillinger.
De næste 3 kampe er mod relativt gode modstandere, som har tænkt sig at slå Liverpool med alt hvad de har tilbage.
Som vi spiller pt vil jeg ikke antage at vi "bare" slår Spurs på Anfield uden videre. Men jeg vil håbe det for de fans der er så heldige at kunne være på Anfield.
Hvornår åbner transfervinduet ? Og er der kommet nye regler ?
YNWA
Ja, det var lidt kedeligt og frustrerende til tider. Men 28 afslutninger, 10 indenfor rammen, 9 store chancer, 13 hjørnespark - det kunne med lidt held være endt med en decideret røvfuld til de blå…
- JudgeArdaStudge
Ja, en frustrerende uskarphed (og uheld), hvor jeg i mit foregående indlæg især retter pilen mod Jotas indhop, der simpelthen byder på al for mange afbrændere. Jeg istemmer koret, der bliver større og større, af fans herinde, der ønsker en angriber til sommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg skrev flere gange herinde tidligere på sæsonen, at vi ville komme til at vinde mange kampe alene af den grund, at vores angreb var så målfarligt, at de færreste modstandere ville kunne holde os til under 2-3 mål pr. kamp.
Jeg ved sq ikke lige hvad der er sket siden da, men konstaterer at vi p.t. må vente til nærmest sidste øjeblik før vores forsvarsspillere(!) sikrer en kneben sejr.
For mig handler denne sæson ikke længere om flot spil men ene og alene om at vi får skrabet de sidste 3 points sammen, hvorefter jublen kan bryde løs. Og forberedelserne til næste sæson begynde.
Jeg ved sq ikke lige hvad der er sket siden da, men konstaterer at vi p.t. må vente til nærmest sidste øjeblik før vores forsvarsspillere(!) sikrer en kneben sejr.
For mig handler denne sæson ikke længere om flot spil men ene og alene om at vi får skrabet de sidste 3 points sammen, hvorefter jublen kan bryde løs. Og forberedelserne til næste sæson begynde.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han er ikke skadet. Han var bare ikke i truppen.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 20. apr, 2025 22:05Har vi en update på udeblivelsen af Chiesa? Hverken Jota eller Nunez er bedre end Chiesa. Jota er helt på månen igen i dag og brænder skammeligt mange forsøg.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.