LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Re: LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 29. okt, 2025 22:39

Glasner er top 3 træner i PL imo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 29. okt, 2025 22:40

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:17
richs skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:13
Min tillid til Slot i øjeblikket er nærmest ikke eksisterende, men han er nok meget snart fortid. Han er vist sig, at han ikke kan motivere og ændre tingene og vi mangler klart et spilsystem (efter alle har glemt klopps)
Jeg tror ikke vi får meget ud af kampene mod Villa og Real og så er Slot 99,9% fortid.
Ja, for Liverpool og FSG er jo kendt for at fyre trænere...
De har vel fyret samtidige trænere i deres tid udover Klopp.

Woy, Rodgers, Kenny.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 29. okt, 2025 22:41

Ak ja, det blev en klassiker, hvor man sidder tilbage med en følelse af, at ingen af de unge har niveau og at vores akademi generelt bare ikke producerer særlig meget andet end mellemvarer, der ender i mindre klubber.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. okt, 2025 22:42

Jeg kommer for sent hjem i aften til at kunne lægge afstemning op.
.....men det er nok meget godto
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 29. okt, 2025 22:44

Cynwal skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:42
Jeg kommer for sent hjem i aften til at kunne lægge afstemning op.
.....men det er nok meget godto
Og godt du er gået glip af forum. You lucky bastard.

MotM: Endo.

Drejer rammer meget godt opsummering af kampen, den var solgt på forhånd til fordel for at komme i gang i ligaen og Champions League. Det er et eller andet sted også okay, men de unge drenge skuffer gevaldigt. Sådanne chancer skal man forsøge at gribe i stedet for at spille anonym tilbagebold hele tiden. Ingen af de unge gjorde indtryk.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 29. okt, 2025 22:48, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. okt, 2025 22:44

Slot solgte den her på forhånd. Han ved at det er vigtigere at få holdet i gang i PL og vinde i PL og CL. Det her var en højprofileret træningskamp for ham. Intet andet. Han fik set de unge drenge mod en kvalificeret modstander.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 29. okt, 2025 22:47

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:41
Ak ja, det blev en klassiker, hvor man sidder tilbage med en følelse af, at ingen af de unge har niveau og at vores akademi generelt bare ikke producerer særlig meget andet end mellemvarer, der ender i mindre klubber.
Jeg er enig i akademiet ikke just er imponerende.

Men det er en flok teenagere, kombineret med reserver uden kamptræning af betydning, og flere out of position, som vi sætter op imod et formstærkt PL hold i næsten stærkeste opstilling.

Det er dælen også svært at shine så.

Synes egentligt Rio, og Nyoni havde momenter. Men det det er begrænset hvad vi kan forvente.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 29. okt, 2025 22:49

TG12 skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:47
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:41
Jeg er enig i akademiet ikke just er imponerende.

Men det er en flok teenagere, kombineret med reserver uden kamptræning af betydning, og flere out of position, som vi sætter op imod et formstærkt PL hold i næsten stærkeste opstilling.

Det er dælen også svært at shine så.

Synes egentligt Rio, og Nyoni havde momenter. Men det det er begrænset hvad vi kan forvente.
Det er hammer svært at shine, men de virker bare igen til at have basale mangler, manglende teknik, manglende overblik, egentlig også mangel på fart og fysik og værst af alt, så tør de ikke tage initiativ. Rio prøver. Nyoni skuffer.

Vi kan sagtens forvente mere. Jeg tror også, de forventer mere selv. De skal jo gribe de her chancer, hvis de vil banke på til førsteholdet. Ergo kan man forvente, at de giver den alt, hvad de har. Det er ikke ens betydende med, at jeg forventer, de går ud og vinder, men tag noget initiativ og tro lidt på jer selv. Opsøg bolden, forsøg at sætte din mand. Jeg ved ikke om de er hæmmede af kulisserne og den store scene, men det er bare yderst sjældent man sidder tilbage med en følelse af, at bare en af dem viser noget, hvor man tænker, at der er potentiale der.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 29. okt, 2025 22:52

Skandaløst!

Nu må Slot snart være fortid. Ud med ham og ind med Gattuso, så kommer der styr på tingene. De her spillere skal have et los i røven.

MotM: Nallo
YNWA - Slot out!

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 29. okt, 2025 22:52

Vi har tabt 6/7 kampe. Halloween er startet tidligt for os.

I øvrigt respektløs overfor Chiesa endnu engang, som går i krig alene på holdet. Slot har åbenbart stadig ingen intentioner om at starte ham næste uge.
Senest rettet af Fowler89 onsdag, 29. okt, 2025 22:55, rettet i alt 1 gang.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 29. okt, 2025 22:53

Liverbird skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:52
Skandaløst!

Nu må Slot snart være fortid. Ud med ham og ind med Gattuso, så kommer der styr på tingene. De her spillere skal have et los i røven.

Troller du?

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 29. okt, 2025 23:00

Fowler89 skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:53
Liverbird skrev:
onsdag, 29. okt, 2025 22:52
Skandaløst!

Troller du?
Ja, jeg gør sorry. Desværre. Jeg er simpelthen bare super frustreret. Mea culpa. Mea maxima culpa.

Jeg synes ikke, det, vi har vist, er værdigt for en klub som Liverpool. Vi har tabt 6 ud af 7 kampe. Lad det synke ind. Det er ikke bare uacceptabelt. Det et skammeligt!
YNWA - Slot out!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 29. okt, 2025 23:47

Liverpool one shot on target - Crystal Palace nine shots on target..

Det er pinligt...

BR tider...

Besvar