Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Nyheder om LFC og debat om topkampen
Det her er til gengæld en kedelig nyhed
https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... -portfolio
Et land med et yderst tvivlsomt forhold til menneskerettigheder, og hvor homoseksualitet er forbudt og kan straffes i henhold til Sharia med fængsel og piskeslag.
Velbekomme.
https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... -portfolio
Et land med et yderst tvivlsomt forhold til menneskerettigheder, og hvor homoseksualitet er forbudt og kan straffes i henhold til Sharia med fængsel og piskeslag.
Velbekomme.
Shiiit det bliver hårdt for pengepungenJudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 18. mar, 2025 11:21https://www.liverpoolfc.com/news/lfc-an ... and-norway
Liverpool åbner i samarbejde med Unisport en dedikeret butik i Tjøvenhavn. We are massive.

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Mens vi venter på, at landsholdene bliver færdige med at ødelægge vore spillere, og vi længes efter lidt rigtig, betydende fodbold på skærmen, har jeg lavet et lille regneark, til at holde styr på "Indløbet til Mesterskabet", som jeg jo inderligt håber bliver Liverpools. I skemaet er der noteret kampdato og modstander for begge klubber. LFC har jo "kun" PL-kampe tilbage, men for at kunne vurdere på kommende udbytte til Arse, har jeg indskrevet deres foreløbige kvartfinalekampe mod Real Madrid også. I kolonnen yderst TH vil jeg vedligeholde, hvor mange point Arsenal max kan opnå, i deres resterende kampe. Det er jo et tal, som jeg håber gradvist vil blive mindre og mindre, og som skrevet, er det max 85 point de kan nå pr. dags dato. Liverpool ligger på 70 point pt, så 5 sejre og een uafgjort i de resterende 9 kampe vil med matematisk sikkerhed gøre Liverpool til mestre. Her er et screendump af mit regneark:

Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
He he he elsker at du lige skal have det i skema, er helt på samme mådeCynwal skrev: ↑lørdag, 22. mar, 2025 13:12Mens vi venter på, at landsholdene bliver færdige med at ødelægge vore spillere, og vi længes efter lidt rigtig, betydende fodbold på skærmen, har jeg lavet et lille regneark, til at holde styr på "Indløbet til Mesterskabet", som jeg jo inderligt håber bliver Liverpools. I skemaet er der noteret kampdato og modstander for begge klubber. LFC har jo "kun" PL-kampe tilbage, men for at kunne vurdere på kommende udbytte til Arse, har jeg indskrevet deres foreløbige kvartfinalekampe mod Real Madrid også. I kolonnen yderst TH vil jeg vedligeholde, hvor mange point Arsenal max kan opnå, i deres resterende kampe. Det er jo et tal, som jeg håber gradvist vil blive mindre og mindre, og som skrevet, er det max 85 point de kan nå pr. dags dato. Liverpool ligger på 70 point pt, så 5 sejre og een uafgjort i de resterende 9 kampe vil med matematisk sikkerhed gøre Liverpool til mestre. Her er et screencump af mit regneark:
![]()

YNWA
- Redtothebone
Der er for øvrigt legends kamp i dag med dudek hyppig, skertl, Gerrard, kuyt, bobbel, visse, Crouch og mange flere af de gamle, kan se på YouTube
YNWA
- Cynwal
Lidt blandet nyt:
Frankring og England har mødtes på U21 niveau, og Elliot scorede, men brændte også et straffespark ved stillingen 4-3 til Frankrig. 3 af de franske mål blev scoret af 22 årige Hugo Ekitike, som spiller for Frankfurt. 8 min. højdepunkter her:
Frankring og England har mødtes på U21 niveau, og Elliot scorede, men brændte også et straffespark ved stillingen 4-3 til Frankrig. 3 af de franske mål blev scoret af 22 årige Hugo Ekitike, som spiller for Frankfurt. 8 min. højdepunkter her:
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Har du link til kampen?Redtothebone skrev: ↑lørdag, 22. mar, 2025 15:19Der er for øvrigt legends kamp i dag med dudek hyppig, skertl, Gerrard, kuyt, bobbel, visse, Crouch og mange flere af de gamle, kan se på YouTube
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 22. mar, 2025 15:46Har du link til kampen?Redtothebone skrev: ↑lørdag, 22. mar, 2025 15:19Der er for øvrigt legends kamp i dag med dudek hyppig, skertl, Gerrard, kuyt, bobbel, visse, Crouch og mange flere af de gamle, kan se på YouTube
Kampen starter efter 1:05:45
....eller hvis man vil undgå at falde i søvn til tempoet, så er der højdepunkter fra kampen her:
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
ingen hjælp fra Fulham i går aftes, da Arse sendte dem hjem med et 2-1 nederlag.
Så det er stadig 85 point, gunners kan nå ialt:

Så det er stadig 85 point, gunners kan nå ialt:

Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
I følge Paul Joyce og Fabrizio Romano forlænger både Virgil og Mo deres kontrakter. Det er blot et spørgsmål om formaliteter nu, da begge er nået til enighed med klubben.
De forventes at blive to år mere og har givet Saudi League besked om, at de ikke er interesseret i tilbud. Slot skulle især have spillet en vigtig rolle i de to spilleres beslutning.
De forventes at blive to år mere og har givet Saudi League besked om, at de ikke er interesseret i tilbud. Slot skulle især have spillet en vigtig rolle i de to spilleres beslutning.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
TAK BRENTFORD!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
Nyt skema:

3 sejre i de 3 næste mod:
Hammers
Leicester
Spurs
....... det burde kr.... petervælteme være muligt!!

3 sejre i de 3 næste mod:
Hammers
Leicester
Spurs
....... det burde kr.... petervælteme være muligt!!
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Ajourført skema - Det er så tæt på nu!!

Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Lad os bare tage den søndag på hjemmebane.Cynwal skrev:Ajourført skema - Det er så tæt på nu!!
Sent from my SM-S926B using Tapatalk