Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden
Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden
Shhhhh
Kelleher havde nok kun lukket 1 eller 2 ind…, shhhh
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kelleher havde nok kun lukket 1 eller 2 ind…, shhhh
-
Jeg så kun det sidste kvarter, men Slot forklarede efter kampen at holdet holdt op med at løbe i 10-15 min (relativt til resten af kampen) og det var i den periode de lukkede to mål ind.Sledgehammer skrev: ↑søndag, 22. dec, 2024 19:32Det var sq en syret omgang. Ved 5-1 var alt roligt, så scorede de til 2-5 efter slattent forsvarsspil, og da det så blev 3-5 var der nogle alarmklokker i maveregionen, der så småt gik i gang...godt at Diaz lige fik sat en ind, ellers var det blevet nogle unødigt laaaaange slutminutter.
En sikker sejr dog, men ikke uden skønhedsfejl.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fed kamp. Vores forsvarsspil ledte mine tanker tilbage til 2014. Flot angrebsspil mod et utroligt naivt Spurs hold. MOM går til Salah, som er den første som når tocifrede tal i mål + assist inden jul. Szobo og Diaz er også en MOM værdig.
- JudgeArdaStudge
Endnu en Slot fortjeneste, Luis Diaz som angriber.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 21. dec, 2024 18:22Det er vel heller ikke utænkeligt, at angrebet kunne hedde Salah - Diaz - Gakpo?

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden
Der er jo nogen som bliver nødt til at steppe op når vores angriber ikke leverer. Derfor er det nok snarere en nødvendighed end fortjeneste.JudgeArdaStudge skrev:Endnu en Slot fortjeneste, Luis Diaz som angriber.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 21. dec, 2024 18:22Det er vel heller ikke utænkeligt, at angrebet kunne hedde Salah - Diaz - Gakpo?
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Sikke en julegave. Et brag af en kamp og en føring på 4 point, endda med en kamp i baghånden.
Vores midtbane var bæster idag, især Szoboszlai havde en super dag, Diaz løber solen sort og Salah bliver ved med at levere. Sukkerbolde fra Trent og vores to CB'er så meget sikre ud i store dele af kampen. Vi slipper tøjlerne lidt og giver dem et lille håb, heldigvis bliver det hurtigt slukket. Fine indhop fra Jones og Jota (det er tydeligt han mangler kampe men dejligt at se ham igen), Elliot og Nunez når ikke at have hverken positiv eller negativ indflydelse, jeg hæftede mig dog ved at Elliot løber en del ud af position.
Alt i alt en fantastisk søndags kamp.
Vores midtbane var bæster idag, især Szoboszlai havde en super dag, Diaz løber solen sort og Salah bliver ved med at levere. Sukkerbolde fra Trent og vores to CB'er så meget sikre ud i store dele af kampen. Vi slipper tøjlerne lidt og giver dem et lille håb, heldigvis bliver det hurtigt slukket. Fine indhop fra Jones og Jota (det er tydeligt han mangler kampe men dejligt at se ham igen), Elliot og Nunez når ikke at have hverken positiv eller negativ indflydelse, jeg hæftede mig dog ved at Elliot løber en del ud af position.
Alt i alt en fantastisk søndags kamp.
6 mål er vel godkendt ?
3 inkasseret er ikke godkendt.
Men det er underholdende
Early days of Heavy Metal football.
3 inkasseret er ikke godkendt.
Men det er underholdende

Early days of Heavy Metal football.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
4 LFC spillere på BBC's Ugens Hold, udtaget af Troy Deeney:

Vi SMADRER det PIShold !
Leicester Hjemme
West Ham ude
Skal helst blive 6 / 6 points i de næste jule kampe! Come On Reds.
Top of the league.!!! MoM Arne Slot, Og så der Mo Salah… Assist og topscore nu 24/25
West Ham ude
Skal helst blive 6 / 6 points i de næste jule kampe! Come On Reds.
Top of the league.!!! MoM Arne Slot, Og så der Mo Salah… Assist og topscore nu 24/25