LFC - Wolverhampton Wanderers FC >> Kamptråden PL 25. runde

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
5
21%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 64. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i halvlegen
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
6
25%
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
8%
8 – Dominik Szoboszlai
1
4%
11 - Mohamed Salah
1
4%
20 - Diogo Jota ud i 64. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 71. min.
4
17%
78 - Jarell Quansah ind i halvlegen
4
17%
9 - Darwin Nunez ind i 64. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 64. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 71. min.
1
4%

Afgivne stemmer: 24

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: LFC - Wolverhampton Wanderers FC >> Kamptråden PL 25. runde

Indlæg af Cynwal » søndag, 16. feb, 2025 16:53

Hvorfor griber Alisson ikke det indlæg? Så høvler han automatisk 30 sekunder mere af klokken.................!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 16. feb, 2025 16:56

3 meget meget heldige point. Dem skal vi satme være glade for
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 16. feb, 2025 16:57

3p videre.

Mere positivt kan man ikke sige om den kamp.

Anden halvlegs indsats var IKKE en potentiel mester værdig. Synes Slot fejler taktisk i anden halvleg, der virker som et forkølet forsøg på at trække en 2-0 hjem fremfor at lukke ballet..

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 16. feb, 2025 16:59

TG12 skrev:3p videre.

Anden halvlegs indsats var IKKE en potentiel mester værdig. Synes Slot fejler taktisk i anden halvleg, der virker som et forkølet forsøg på at trække en 2-0 hjem fremfor at lukke ballet..
Hvad mener du der var taktisk forkert?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 16. feb, 2025 16:59

Forfærdelig 2. halvleg. Har vi overhovedet en afslutning? For slet ikke at tale om en afslutning indenfor målrammen?

Nå men vi overlevede, og det er det vigtigste i det monsterprogram, vi er i gang med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Indlæg af Mysjkin » søndag, 16. feb, 2025 17:00

Emmy skrev:
søndag, 16. feb, 2025 16:56
Heldige vil jeg ikke sige vi var. Vi spillede en ringe anden halvleg, men efter reduceringen var Wolves ikke videre tæt på en udligning.

Det burde dog aldrig have været spændende. Men de tre point er i hus og vi kom tilbage på sporet efter midtugens voldsomt frustrerende kamp.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 16. feb, 2025 17:02

Emmy skrev:
søndag, 16. feb, 2025 16:56
Hvis det her fortsætter på denne her måde til og med maj måned, så bliver min body-age over 112 år gammel........ :aliboronz6:
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 16. feb, 2025 17:02

Emmy skrev:
søndag, 16. feb, 2025 16:59
TG12 skrev:3p videre.

Hvad mener du der var taktisk forkert?
Om det er taktik eller indstilling, kan diskuteres. Men vi skulle have kommet ud til anden halvleg med et mål om at score til 3-0, og gerne tidligt o anden halvleg. Egentligt bare forsat det gode spil fra 1. Halvlege

I stedet Vi kommer i stedet ud og ligner nogle der er meget tilfredse med 2-0 og helst ville køre den stille hjem. Det var simpelthen for sløset i anden halvleg fra start, var vi mere passive i presspillet, afleveringerne haltede og generelt var der bare ikke kønt.

Det mener jeg er Arnes bord at give klar instruks på den skal lukke festen.

Der var visse dårlige minder fra 18/19 sæsonen hvor vi gjorde visse kampe for spændende og satte 2-0 over styr.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 16. feb, 2025 17:16

Nå men nu kan vi jo læne os tilbage og se to af PrL´s mindre klubber kæmpe om 14. pladsen ... :lol:

#Spuds-Manure
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 16. feb, 2025 17:18

Der var rigtig mange ridser i lakken i dag, hvilket ikke gør mig positivt stemt overfor det program vi går i møde eller sikker på holdets evne til at køre mesterskabet hjem.

Første halvleg er godkendt og de sidder på det hele, men i anden halvleg falder de fuldstændig sammen. Vi laver nogle udskiftninger som gør, at vi skal finde flow og i den periode får Wolves greb om kampen og scorer sågar al for let. Det er set lidt for ofte, at vi skal bruge nogle minutter på at spille de nye ind og det er også set før, at vi desværre straffes på det.

Konaté og Jota skylder dummebøde i dag, for hold op, hvor er det ringe af Ibou, at han får et unødvendigt gult kort og lige så ringe af Jota, at han ikke lader bolden gå til en helt fri Diaz, men i stedet stjæler den for næsen af ham og forsøger at filme sig til straffespark. Skidt kamp af Jota.

Quansah kommer ind og gør et flot indhop med nogle vitale clearinger, tak for det! Men defensivt bliver det al for usikkert, fordi Wolves vinder flere bolde og da vi sætter Endo ind, har vi stort set intet fire power tilbage og derfor bliver det ren overlevelse, fordi vi ikke har ben til at få Wolves ud og løbe og strække banen langt. Det er jo urkomisk at se Mac Allister forsøge at løbe kontra, det er ikke hans job. Hvad laver Slot?!

Nunez kommer ind, fordi der skal sparrres spillere, for han bidrager med intet og Wolves frygter ham ikke, så de går benhårdt efter udligningen, fordi der er nul frygt for, at den offensiv vi slutter af med kan true dem. Uroen forplanter sig i hele holdet og hele Anfield og det vidner for mig desværre om et hold af spillere, der ikke helt har den ro og evne til at trække tempo ud af kampen som er vigtigt, hvis man vil køre de her kampe sikkert hjem. Gravenberch sætter ikke en fod rigtigt i hele anden halvleg, Endo er et omvandrende frispark, Mac Allister har Slot kastet helt frem og Szoboszlai har han smidt ud på kanten. Jones er savnet i sådanne situationer for han er nok det tætteste vi kommer på en spiller, der kan dræbe tempoet og få ro ind. Robertson imponerer mig ikke, han virker som om, han kører på sidste år, Trent kan slå de mest fantastiske afleveringer, men omvendt også smide de mest håbløse bolde væk. Jota løber mere i vejen end er til gavn. Der skal steppes voldsomt op, hvis vi skal slippe uskadt fra de næste 14 dage.

MotM: Luis Diaz med afstand ned til nummer to. Skuffende svar på tiltale ovenpå Everton kampen og for mig på ingen måde et varsel om, at det er en kommende ligavinder vi så i dag.

Er jeg for hård? Ja, måske, men jeg havde forventet et statement ovenpå Everton fadæsen og det fik vi langt fra.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 16. feb, 2025 17:36, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 16. feb, 2025 17:21

Billede

Back to:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 16. feb, 2025 17:23

Mysjkin skrev:
søndag, 16. feb, 2025 16:28
Det starter med vi upressede smider bolden direkte tilbage til dem. Og så må man altså ikke hoppe i vejret som en lilleputspiller på en simpel skudfinte
Forfærdelig anden halvleg af Gravenberch.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. feb, 2025 17:26

God 1. halvleg - Dårlig 2. halvleg.

Der er ingen lette kampen tilbage. Og Slot er nødt til at bruge bredden mere. Det så vi lidt af i dag. Men Endo skal kun ind, når vi fører med minimum 5 mål. Han ligner et stort frispark!

Vi fik 3 point og det er det som tæller. Afstanden til Arsenal er stadig 7 point.

AJJ

Indlæg af AJJ » søndag, 16. feb, 2025 17:55

Hvad skulle Slot have gjort for at ændre kampbilledet, hvis ikke det var at sætte Endo ind?? Gakpo ude, Jones ude. Ja, vi mistede farligheden i omstillingerne, men Wolves var sgu ved at spille os ned under gulvbrædderne.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 16. feb, 2025 21:13

Van Dijk er min MotM, men det var svært at vælge. Quansah spillede også godt.

Besvar