Salah havde haft godt af et par kampe på bænken.
Brighton & Hove Albion - LFC >> Kamptråden PL runde 37
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Brighton & Hove Albion - LFC >> Kamptråden PL runde 37
Nu har han kun sig selv at takke for, hvis det glipper med at få rekorden for flest målindvolveringer.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Arsenal var ikke bedre. Tværtimod
Vi SMADRER det PIShold !
Han har været helt borte siden vi røg ud af Champions LeagueCynwal skrev:Nu har han kun sig selv at takke for, hvis det glipper med at få rekorden for flest målindvolveringer.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg kunne seriøst ikke være mere ligeglad med med resultaterne. Slot har selv sagt det er svært at motivere dem når mesterskabet er kommet i hus. Vores preseason for næste sæson er så småt begyndt, og det kan vi også se på spillestilen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Redtothebone
Kan ikke bringe mit pis i kog, Slot får testet lidt af, flere spillere spiller sig tættere på exit, et par stykke får spilletid fordi de skal sælges, og så tror jeg bare det er svært at vinde kampe når der mangler den sidste motivation. Vi er fucking mestre i weekenden det betyder ikke en skid.
YNWA
Jeg er ret nervøs for om man tager sæsonafslutningens pauvre indsats med sig ind i den nye sæson.
Kan ikke helt forstå ideen i allerede at være halvvejs på ferie, man kan vel lige så godt prøve at forberede sig til den nye sæson, i stedet for ikke at møde op.
Et utroligt mærkeligt signal, at sende generelt, og vel også respektløst overfor modstanderne og dem de måtte kæmpe med, om at skulle nå noget.
Ellers bare gå all in på ferien og spil med ungdomsholdet.
Kan ikke helt forstå ideen i allerede at være halvvejs på ferie, man kan vel lige så godt prøve at forberede sig til den nye sæson, i stedet for ikke at møde op.
Et utroligt mærkeligt signal, at sende generelt, og vel også respektløst overfor modstanderne og dem de måtte kæmpe med, om at skulle nå noget.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Præcis. Man kan nok så meget forsøge at overbevise omverdenen (og sig selv) om, at man skam er 100% motiveret, men det ændrer ikke ved, at man inderst inde udmærket godt ved, at det ikke er vigtigt, og derfor er motivationen heller ikke den samme som hvis alt stod på spil.
Jeg synes faktisk, med det in mente, at vi spillede en ganske fin kamp. Havde Salah nu bare scoret til 3-1 i stedet for at præstere sæsonens største afbrænder, havde vi højst sandsynligt vundet kampen komfortabelt.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Redtothebone
Synes jo netop han er gået i gang med at forberede til den ny sæson, Virgil og Mac Allister får pause, fordi det er dem der har spillet mest, samtidig er der spilletid til Elliot, Jota, Jones, Bradley, Tsimikas, Quansah m.v. hvor flere af dem nok er på vippen til at blive solgt, de får lov at vise sig frem.Junte skrev: ↑mandag, 19. maj, 2025 23:32Jeg er ret nervøs for om man tager sæsonafslutningens pauvre indsats med sig ind i den nye sæson.
Samtidig kunne man både i går og mod Arsenal se der blev testet nye ting af, f.eks med 3 i forsvaret og backerne der stod meget højt (måske forberedelse til hvordan vi skal spille med Frimpong og Kerkez) Chiesa fik også endelig en chance. Så også ud til der blev prøvet nye ting af i presspillet, hvor vi nogen gang lå i en slags 3-2-3-2 formation (måske for at finde plads til Elliot på banen.
Synes ikke det er respektløs, tværtimod synes jeg PRL, UEFA og FIFA driver rovdrift på spillerne, så når der endelig er mulighed for at spare nogle spillere, så synes jeg det er helt ok, fremfor at risikere trætheds skader. Tottenham, United gør det samme fordi de kun har en vigtig kamp tilbage.
YNWA