Brighton & Hove Albion - LFC >> Kamptråden PL runde 37

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
4
44%
84 – Conor Bradley ud i 78. min.
1
11%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
2
22%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
1
11%
19 - Harvey Elliott
1
11%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 63. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ud i 63. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 63. min.
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 63. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind i 63. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 63. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 78. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

TG12

Re: Brighton & Hove Albion - LFC >> Kamptråden PL runde 37

Indlæg af TG12 » mandag, 19. maj, 2025 22:50

richs skrev:
mandag, 19. maj, 2025 22:38
Han er meget uskarp Salah her til sidst i turneringen
Salah havde haft godt af et par kampe på bænken.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 19. maj, 2025 23:00

TG12 skrev:
mandag, 19. maj, 2025 22:50
richs skrev:
Nu har han kun sig selv at takke for, hvis det glipper med at få rekorden for flest målindvolveringer.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 19. maj, 2025 23:01

richs skrev:
mandag, 19. maj, 2025 22:45
Så taber vi igen - pinligt pinligt , vel efterhånden den dårligste mester efter mesterskabet er sikkert. Det er sku lidt tyndt.

Alle er bare bedre end os nu
Arsenal var ikke bedre. Tværtimod
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 19. maj, 2025 23:02

Cynwal skrev:
TG12 skrev:
mandag, 19. maj, 2025 22:50
richs skrev:
Nu har han kun sig selv at takke for, hvis det glipper med at få rekorden for flest målindvolveringer.
Han har været helt borte siden vi røg ud af Champions League
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 19. maj, 2025 23:06

Jeg kunne seriøst ikke være mere ligeglad med med resultaterne. Slot har selv sagt det er svært at motivere dem når mesterskabet er kommet i hus. Vores preseason for næste sæson er så småt begyndt, og det kan vi også se på spillestilen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 19. maj, 2025 23:09

Kan ikke bringe mit pis i kog, Slot får testet lidt af, flere spillere spiller sig tættere på exit, et par stykke får spilletid fordi de skal sælges, og så tror jeg bare det er svært at vinde kampe når der mangler den sidste motivation. Vi er fucking mestre i weekenden det betyder ikke en skid.
YNWA

Junte

Indlæg af Junte » mandag, 19. maj, 2025 23:32

Jeg er ret nervøs for om man tager sæsonafslutningens pauvre indsats med sig ind i den nye sæson.
Kan ikke helt forstå ideen i allerede at være halvvejs på ferie, man kan vel lige så godt prøve at forberede sig til den nye sæson, i stedet for ikke at møde op.
Et utroligt mærkeligt signal, at sende generelt, og vel også respektløst overfor modstanderne og dem de måtte kæmpe med, om at skulle nå noget.

Ellers bare gå all in på ferien og spil med ungdomsholdet.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 20. maj, 2025 09:53

YNWA! skrev:
mandag, 19. maj, 2025 23:06
Jeg kunne seriøst ikke være mere ligeglad med med resultaterne. Slot har selv sagt det er svært at motivere dem når mesterskabet er kommet i hus. Vores preseason for næste sæson er så småt begyndt, og det kan vi også se på spillestilen.
Præcis. Man kan nok så meget forsøge at overbevise omverdenen (og sig selv) om, at man skam er 100% motiveret, men det ændrer ikke ved, at man inderst inde udmærket godt ved, at det ikke er vigtigt, og derfor er motivationen heller ikke den samme som hvis alt stod på spil.

Jeg synes faktisk, med det in mente, at vi spillede en ganske fin kamp. Havde Salah nu bare scoret til 3-1 i stedet for at præstere sæsonens største afbrænder, havde vi højst sandsynligt vundet kampen komfortabelt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 20. maj, 2025 12:54

Junte skrev:
mandag, 19. maj, 2025 23:32
Jeg er ret nervøs for om man tager sæsonafslutningens pauvre indsats med sig ind i den nye sæson.
Kan ikke helt forstå ideen i allerede at være halvvejs på ferie, man kan vel lige så godt prøve at forberede sig til den nye sæson, i stedet for ikke at møde op.
Et utroligt mærkeligt signal, at sende generelt, og vel også respektløst overfor modstanderne og dem de måtte kæmpe med, om at skulle nå noget.

Ellers bare gå all in på ferien og spil med ungdomsholdet.
Synes jo netop han er gået i gang med at forberede til den ny sæson, Virgil og Mac Allister får pause, fordi det er dem der har spillet mest, samtidig er der spilletid til Elliot, Jota, Jones, Bradley, Tsimikas, Quansah m.v. hvor flere af dem nok er på vippen til at blive solgt, de får lov at vise sig frem.

Samtidig kunne man både i går og mod Arsenal se der blev testet nye ting af, f.eks med 3 i forsvaret og backerne der stod meget højt (måske forberedelse til hvordan vi skal spille med Frimpong og Kerkez) Chiesa fik også endelig en chance. Så også ud til der blev prøvet nye ting af i presspillet, hvor vi nogen gang lå i en slags 3-2-3-2 formation (måske for at finde plads til Elliot på banen.

Synes ikke det er respektløs, tværtimod synes jeg PRL, UEFA og FIFA driver rovdrift på spillerne, så når der endelig er mulighed for at spare nogle spillere, så synes jeg det er helt ok, fremfor at risikere trætheds skader. Tottenham, United gør det samme fordi de kun har en vigtig kamp tilbage.
YNWA

Besvar