Synes nu egentlig han i det meste af sæson har holdt fast i den samme opstilling, derfor der undrer mig at han så til de to vigtigste kampe skal bruge to helt ny formationer, specielt når holdet lige inden har spillet en fornuftig kamp mod Fulham, med Salah og Ngumoha som målscorer, og begge så bliver helt sat af. Samtidig er Wirtz købt som stjernen der skal binde de hele sammen som 10'er, hvorfor bliver Slot ved med at flytte ham rundt på banen ?TG12 skrev: ↑torsdag, 16. apr, 2026 20:51Er det ikke sådan alle kampene denne sæson har været?Redtothebone skrev: ↑torsdag, 16. apr, 2026 14:55Når man ser tilbage på de her to PSG kampe, så sidder jeg lidt med følelsen af at Slot fægter i blinde,
Jeg synes det som gør Slot virkelig skal ud er at "nedturen" har været mere end et fuldt kalender år nu - uden tegn på bedring. Det er snarere desperate times calls for desperate measures.
Det jeg egentlig frygter mest lige nu er, at det virker ikke rigtig som om det er gået op for Slot hvad det det vil sige at være Head Coach for Liverpool, det nytter ikke noget bare at købe stjernespillere ind og så forvente at det kan fungere som han gjorde i Holland.
Lige nu er han ved at fjerne hele rygraden af ledere og erfaring på holdet, sidste år røg Trent, Jota, ja selv Nunez der altid kæmpede om lidt Salah og Robertson, og Alisson rygtes kraftig til Juventes, så snart er der kun Van Dijk tilbage som leder og erfaren spiller. De sidste englændere og trods alt erfaren Liverpool spillere i Gomez og Curtis er bænkevarmere og sikkert også fortid til sommer, jeg synes det er meget forfejlet at starte en hjemme kamp mod PSG uden en eneste englænder på banen.
Liverpool er stadig en arbejder by med gamle traditioner, hvis du skal have fans og ikke mindst The Kop til at bakke holdet op, så skal der være en forbindelse til holdet, det er ikke tilfældigt der altid snakkes om "a scouser in the team", imø burde Curtis være mere eller mindre fast starter, specielt når resten af midtbane ikke levere. Burde være en kæmpe rød lampe for ledelsen at Liverpool fans nu begynder at smutte før tid, og at man i en krisetid vælger at varsle prisstigninger på billetter er kæmpe selvmål.
Har egentlig lidt tænke at Szoboszlai kunne være en ny leder på holdet, men når han står og skælder fansene ud efter et 4-0 nederlag til City, så er det tydeligt at han åbenbart heller ikke har forstand på hvordan man opfører sig som Liverpool spiller.
Vi er 100% ved at lave en "United" lige nu, ved stædigt at holde fast i en træner der ikke fungere og ignorer forbindelsen til fanbasen og begynde at overbetale spillerne før de har leveret på banen, og et ungdoms setup som slet ikke ser ud til at fungere pt.
Hvis der ikke meget snart bliver rette op på de her fejl, så tænker jeg vi ser frem til årtier hvor vi igen ikke kan spille med om hverken PRL eller CHL pokalerne.
Slot har allerede meldt ud der skal sælges spillere til sommer for at få nye ind, så næste år kan vi se frem til en trup der er endnu smallere og endnu flere nye spillere der skal, håber alle nød tiden under Klopp, for det her ender helt galt, når klubben ignorer alle de røde lamper.