Jeg synes netop, at det er rart kun at have de spillere som er inde over førsteholdet med på preseason touren. Det er dem, som har brug for at blive rustet sammen - ikke reserveholdet eller ungdomsholdet.AndreasN skrev:Jeg synes ikke at have set pre-season truppen herinde, så jeg smider den lige (beklager, hvis den er i anden tråd):
Jones, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Skrtel, Flanagan, Wisdom, Robinson, Ibe, Suarez, Coates, Reina
Det er en stærk trup, vi har taget med, men jeg havde nu håbet at se McLaughlin, Teixeira, Morgan og Yesil (hvis han ikke stadig er skadet?) med også.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Enig. Og ungdommen er da også ekstremt stærkt repræsenteret ved Alberto, Coutinho, Sterling, Flanagan, Wisdom, Robinson, Ibe og Coates.TomViolence skrev:Jeg synes netop, at det er rart kun at have de spillere som er inde over førsteholdet med på preseason touren. Det er dem, som har brug for at blive rustet sammen - ikke reserveholdet eller ungdomsholdet.AndreasN skrev:Jeg synes ikke at have set pre-season truppen herinde, så jeg smider den lige (beklager, hvis den er i anden tråd):
Jones, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Skrtel, Flanagan, Wisdom, Robinson, Ibe, Suarez, Coates, Reina
Det er en stærk trup, vi har taget med, men jeg havde nu håbet at se McLaughlin, Teixeira, Morgan og Yesil (hvis han ikke stadig er skadet?) med også.
Kloppite
Jeg synes nu bare, at det ville spændende at se, hvor langt vores største talenter er fra førsteholdet. Det koster nok ikke nogen noget, at nævnte talenter får en 20-30 minutter spredt over kampene. Dem du nævner, texy, de er jo alle mere eller mindre en fast del af førsteholdet - måske lige undtaget Ibe og Robinson, men det er begge spillere, jeg forventer vil spille en større rolle i år.
Liverpool Football Klopp
Altid interessant at se de unge. Men det handler også om at få de spillere, der skal være bærende i den kommende sæson spillet ordentligt sammen. Og det handler om at få integreret de nyindkøbte spillere. Jeg synes, at der er et godt mix i truppen. Og 27 spillere er mere end rigeligt. Hvis alle skal spille hver gang, er der ikke engang en halveg til dem alle...AndreasN skrev:Jeg synes nu bare, at det ville spændende at se, hvor langt vores største talenter er fra førsteholdet. Det koster nok ikke nogen noget, at nævnte talenter får en 20-30 minutter spredt over kampene. Dem du nævner, texy, de er jo alle mere eller mindre en fast del af førsteholdet - måske lige undtaget Ibe og Robinson, men det er begge spillere, jeg forventer vil spille en større rolle i år.
Kloppite
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ovenfor har jeg fremhævet det, som jeg glæder mig allermest over.texy skrev:TomViolence skrev:AndreasN skrev:
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg havde helt ærlig håbet på ikke at se det navn. Men det er jo heller ikke nogen garanti for at han er i truppen til sæsonstart..Cynwal skrev:Ovenfor har jeg fremhævet det, som jeg glæder mig allermest over.texy skrev:TomViolence skrev:AndreasN skrev:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg vil rigtigt gerne vinde noget og tilbage i europæisk fodbold (helst CL). Det tror jeg, der er størst chance for med Suarez på holdet. Derfor rager det mig en høstblomst, hvad han render og fortæller Gud og hver mand i sin ferie, når bare han ender med at præstere på banen for Liverpool.thefugle skrev:Jeg havde helt ærlig håbet på ikke at se det navn. Men det er jo heller ikke nogen garanti for at han er i truppen til sæsonstart..Cynwal skrev:Ovenfor har jeg fremhævet det, som jeg glæder mig allermest over.texy skrev:TomViolence skrev:AndreasN skrev:
Jeg tror dog desværre, at han ender med at få sin vilje. Hvis det lykkes at holde på ham, så vil det for mig være Rodgers' indtil videre største sejr som manager for LFC, og det vil øge min tro på ham og hans (vores) projekt gevaldigt.
Kloppite
Nu skal denne tråd ikke handle om Suarez. Men hvis man ønsker at skifte for enhver pris, så er det naturlige skridt at indgive transferønske til klubben. Det har han ikke gjort, så hvad end han siger i pressen, er hans plan stadig at fortsætte i Liverpool.
Fra Twitter-chat med Downing via den officielle:
Downing, who should be vice captain next: Agger or Agger? #DowningOnTour
SD: "Agger & Lucas would be in my mind. Dan is a character but a leader as well. He'd be a good choice." #DowningOnTour
Downing, who should be vice captain next: Agger or Agger? #DowningOnTour
SD: "Agger & Lucas would be in my mind. Dan is a character but a leader as well. He'd be a good choice." #DowningOnTour
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Nogen der har tal på det nye sponsorat med Standard C?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- TomViolence
- Alder: 36
Bestemt ingen nyhed, men jeg faldt lige over et mål af vores egen Jan Mølby mod United. Muligvis et af de flotteste mål, jeg nogensinde har set!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
det kræver godt nok et lfc.tv medlemskab at se og dem der har det har sikkert set det men for sevan de indonesiske fans gør mig simpelthen så glad. De er simpelthen så fantastiske når de bliver interviewet og bare helt igennem lykkelige for at se LFC live det varmer helt ind i hjertet
http://www.liverpoolfc.com/video/news/1 ... in-jakarta

http://www.liverpoolfc.com/video/news/1 ... in-jakarta
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
ja det er fantastisk, tror jeg vil have det på samme måde dog. når man kigger på de videoer så er det temmelig vildt den modtagelse de får.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... 050380.ece
Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.. Jeg tror jeg ville foretrække ingen omtale i denne sag
Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.. Jeg tror jeg ville foretrække ingen omtale i denne sag

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI