LFC - Sunderland AFC >> Kamptråden PL runde 14

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud i 65. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 86. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud i 74. min
0
Ingen stemmer
7 – Florian Wirtz
3
43%
8 – Dominik Szoboszlai
1
14%
9 – Alexander Isak ud i 86. min
1
14%
18 – Cody Gakpo ud i pausen
1
14%
11 - Mohamed Salah ind i pausen
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 65. min
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ind i 74. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 86. min.
1
14%
6 – Milos Kerkez ind i 86. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 7

TG12

Re: LFC - Sunderland AFC >> Kamptråden PL runde 14

Indlæg af TG12 » torsdag, 04. dec, 2025 09:37

Som vi har spillet hele sæsonen er det jo desværre intet et overraskende resultat. Sunderland er godt kørende og vi er dårligt kørende.

Det som jeg til stadighed undres over:

Hvorfor tror vi at vi kan starte roligt ud - det har været en dårlig taktik i størstedelen af alle vores kampe. Hvorfor forsøger vi ikke at starte ud med den intensistet vi viste fra anden halvlegs start. Hvem ved måske det faktisk også kunne vække et sovende Anfield til live og få tribunerne med fra start?

Hvorfor starter Isak - ja han scorede i forrige kamp og er købt til at være en stjerne. Men vi må bare erkende at pt. er Ektike bedre til at score og bedre i link-up play. Isak var komplet usynlig og vi kunne ligeså godt have spillet 10 imod 11.

Hvorfor spiller Chiesa ikke fra start? Han viser noget arbejdsraseri, i en dårlig periode er det sku vigtigt med nogen der kan og vil "gå-forrest" og vil kæmpe - måske det faktisk kunne få nogle af de andre til at indse de skal kæmpe for det. Han

Hvorfor spiller Macca fra start? Han var fantastisk i sidste sæson, men slås noget med det. Jones viser noget arbejdsiver og synes faktisk hans biddrag er større end Macca pt.

Besvar