Arsenal FC - LFC >> Kamptråden runde 21 Premier League
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden runde 21 Premier League
I dag afgiver jeg kun een stemme.
Den går til Jeremy Frimpong.......!
Vi SMADRER det PIShold !
1 point , det var Slot kom efter.
Udebane og 1 halvleg, så er det fint - men i 2 halvleg lå vi til mere.
Udebane og 1 halvleg, så er det fint - men i 2 halvleg lå vi til mere.
Det point var ikke den skade værd:-(
Nej, pointet var helt sikkert ikke den endnu udianogsticerede skade værd. Bradley kommer til skippe mere end formiddagstræningen, og behovet for indkøbet er åbenbart: Gomez´s skadehistorik bygger han garanteret videre på (hvis han overhovedet bliver), Szoboszlai kan ikke undværes på midtbanen, og Jones er simpelthen ikke naturlig back. Det samme gælder Frimpong, der sine enorme kvaliteter til trods med sine ca 45 kg ikke kan spille decideret back. Så op med tegnebogen, tak...
Ellers en efter omstændighederne ok 2. halveg mod en ikke imponerende modstander. Vejrforholdene hjalp os uden tvivl. Det virkede dog som om, visse spillere har fået udført rigelige mængder hovedstød i karierreforløbet, når de ved indkastene tørrede bolden af i deres regngennemblødte trøjer. Måske syntes de ikke bolden var våd nok?
I øvrigt: "pikhoved" er normalt ikke noget, jeg ville tage i min mund, men Redtothebones betegnelse er utrolig præcis og dækkende, når det handler om martinelli, så jeg gør en undtagelse. I så grelle tilfælde burde FA indføre tvungen offentlig fortæring af fæces med tilbagevirkende kraft. Jeg forventer i det mindste en kæmpe uforbeholden undskyldning.
Nå, alt i alt en relativt begrænset nogenlunde til tider opløftende indsats - dette være sagt med forbehold. MOM: Frimpong, der var skabt til den tunge bane (som også indskiftningsmuligheden Rio formentlig ville have vist sig at være).
Ellers en efter omstændighederne ok 2. halveg mod en ikke imponerende modstander. Vejrforholdene hjalp os uden tvivl. Det virkede dog som om, visse spillere har fået udført rigelige mængder hovedstød i karierreforløbet, når de ved indkastene tørrede bolden af i deres regngennemblødte trøjer. Måske syntes de ikke bolden var våd nok?
I øvrigt: "pikhoved" er normalt ikke noget, jeg ville tage i min mund, men Redtothebones betegnelse er utrolig præcis og dækkende, når det handler om martinelli, så jeg gør en undtagelse. I så grelle tilfælde burde FA indføre tvungen offentlig fortæring af fæces med tilbagevirkende kraft. Jeg forventer i det mindste en kæmpe uforbeholden undskyldning.
Nå, alt i alt en relativt begrænset nogenlunde til tider opløftende indsats - dette være sagt med forbehold. MOM: Frimpong, der var skabt til den tunge bane (som også indskiftningsmuligheden Rio formentlig ville have vist sig at være).
- Cynwal

Her er et par citater, fra nogen, som i hvert fald ikke kan beskyldes for at være Liverpool-fans omkirng Martinelle/Bradley episoden til sidst i kampen igår aftes:

hele artiklen kan læses her: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... yv2j19q23o
Vi SMADRER det PIShold !
Ham og Kerkez er blevet vildeCynwal skrev:I dag afgiver jeg kun een stemme.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad er det, man siger - tyv tror, hver man stjæler!Cynwal skrev: ↑fredag, 09. jan, 2026 07:26
Her er et par citater, fra nogen, som i hvert fald ikke kan beskyldes for at være Liverpool-fans omkirng Martinelle/Bradley episoden til sidst i kampen igår aftes:
hele artiklen kan læses her: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... yv2j19q23o
Da Martinelli (og resten af Arsenal-holdet) jo selvfølgelig selv ville simulere en skade for at trække tiden (når de er kommet foran 1-0 på et hjørnespark), så kan han ikke forestille sig andet, end at det også var det, Bradley gjorde
Noget nyt om Bradley?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Absolut ikke en god første halvleg, men flot spil i anden halvleg.
Dog var det tydeligt vi reelt spillede uden angriber - en Ekitike eller Salah havde kunne gøre en forskel.
Dog var det tydeligt vi reelt spillede uden angriber - en Ekitike eller Salah havde kunne gøre en forskel.
- Cynwal
Jeg kan ikke finde noget. Men har selv haft en korsbåndsskade (acl) i 2021, og det lignede unægteligt at det var sådan een.
Det "sidelæns" vrid, der kom i hans knæ, kan ikke ske uden at der er noget som skal give sig.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg har lige set nogle billeder og tekst, hvor det ser ret tydeligt ud som om det er ankelen det er helt galt med. Så måske ikke knæet overhovedet
"We're not racist, we only hate the mancs"