LFC - Arsenal FC >> Kamptråden runde 36 Premier League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
13%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 83. min.
2
25%
17 - Curtis Jones ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
2
25%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 79. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 66. min.
2
25%
10 – Mac Allister ind i 66. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 66. min.
1
13%
20 - Diogo Jota ind i 79. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 8

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden runde 36 Premier League

Indlæg af Fowler89 » mandag, 12. maj, 2025 07:45

søren skrev:Fuck hvor er jeg flov over Anfield. Det er kun sket en gang før i min tid som Liverpool-fan siden 1974 men det er bare ikke godt nok.
Er det Sterling du tænker på?

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 12. maj, 2025 08:40

Tror ikke jeg selv ville pifte eller buhe ad TAA - men jeg forstår godt de følelser der er i spil.
Jeg er selv ambivalent. Jeg tror de fleste var klar over at han ville skifte, som rygterne lød, men der kom ikke noget klart fra hestens egen mund og klubben han vælger at skifte til er rædselsfuld og det faktum at vi ikke får en krone for ham er også noget lort for klubben uanset hvor skylden for dette ligger.
Jeg bakker de spillere op, der vil spille for Liverpool. De spillere der ikke vil og trækker en anden farve trøje over hovedet - ja dem tænker jeg ikke så meget på.
Af samme grund kunne jeg aldrig drømme om at få trykt et spillernavn på ryggen af en Liverpooltrøje.

Trent vil gerne prøve noget nyt og fair nok - men jeg kan ikke lade være med at tænke at der også ligger en økonomisk agenda i at sidde kontrakten ud og selv score en stor gevinst og det er nok dér min sko gnaver lidt.

Jeg ser ikke nogen grund til at give ham flere minutter på banen i de sidste kampe. Den tid bør gå til Bradley eller én af de andre der er i klubben i næste sæson.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. maj, 2025 12:13

Det er Slot som fejler - synes jeg. Han burde have forudset den triste modtagelse Trent får af publikum. Trent forlader på en fri transfer, hvilket ikke er velset blandt fansene. Man kan blot spørge McManaman om han føler sig vel taget i mod, når han besøger Anfield. Det gør han ikke. Han forlod som bekendt også på en fri. Trent skal selvfølgelig skånes, og han skal ikke på banen i de sidste to kampe.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 12. maj, 2025 14:59

Trent er sgu lidt selv ude om den behandling, han har jo fået kontrakt tilbud hen over de sidste halvandet år, efter forlyderne med pænt forbedret økonomi, han har takket nej og skubbet beslutningerne flere gange, personligt ville jeg aldrig buhe af nuværende Liverpool spiller, men han er scouser og en som alle de lokale ser op til og, det er klart de er mega skuffede ikke mindst fordi han har været så vattet, stukket hovedet i buksen og nærmest aldrig givet interview, men bare har ladet kontrakten løbe ud.

Derfor fik han også lige Steven Gerrard sangen da han blev skiftet ind, scouserne føler det er sådan en af de lokale bør agere.

Personligt er jeg mest skuffet over at hans indsats de sidste 2 år har været for nedadgående, han er ofte ukoncentreret og gider ikke tage de ekstra løb uden bold, han er blevet driblet forbi 55 gange i den her sæson, sidste sæson var det 60 og han har vundet 1 hovedstøds duel hele sæson, det er sgu ikke en mand der kæmper og giver alt for holdet.

Men enig i at Slot nok bare bør bænke ham de sidste to kampe, så hans tilstedeværelse ikke ødelægger den jubel der skal være efter sidste hjemmekamp.
YNWA

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 12. maj, 2025 15:49

Der er da mange flere, der klapper end buher? http://bold.dk/fodbold/klubber/liverpoo ... dskiftning

Glæder mig personligt, til han er væk. Sjældent set en Liverpoolspiller med så mange off-days, som det har været tilfældet med ham de seneste par år. Når han vælger en klub, jeg bryder mig lige så lidt om som Man Utd, så er det fint at sige farvel.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 12. maj, 2025 16:25

Hr. Drejer skrev:
mandag, 12. maj, 2025 12:13
Man kan blot spørge McManaman om han føler sig vel taget i mod, når han besøger Anfield. Det gør han ikke. Han forlod som bekendt også på en fri. Trent skal selvfølgelig skånes, og han skal ikke på banen i de sidste to kampe.
Var McManaman ikke også den første der gled på en Bosman fri transfer?
...for i øvrigt også til Real Mad(rid)
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 12. maj, 2025 16:43

Hr. Drejer skrev:Det er Slot som fejler - synes jeg. Han burde have forudset den triste modtagelse Trent får af publikum. Trent forlader på en fri transfer, hvilket ikke er velset blandt fansene. Man kan blot spørge McManaman om han føler sig vel taget i mod, når han besøger Anfield. Det gør han ikke. Han forlod som bekendt også på en fri. Trent skal selvfølgelig skånes, og han skal ikke på banen i de sidste to kampe.
Slots opgave er at stille det stærkeste hold – ikke at navigere i fansenes følelser. Hvis Trent er blandt de bedste spillere, skal han spille.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. maj, 2025 16:54

Cynwal.

Ja, han var den første.

Fowler89.

Jeg er enig med dig under normale omstændigheder. Men mesterskabet er vundet, og halvdelen af holdet ligger allerede mentalt på stranden. Slot skulle have skånet ham.

Besvar