Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 36
af Fowler89 » mandag, 20. okt, 2025 15:09
Redtothebone skrev:Det er illustreret meget godt hvad vi glemmer i år, sidste sæson var vi så godt til at spille chancen større, Salah skal jo bare trille den til Isak eller Wirtz som kan trille den i et tomt mål

Han scorede på en lignende chance for Ægypten i løbet af ugen, hans mådehold må have være kommet på spil i dette sekvens.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
pingel
Redtothebone skrev: ↑mandag, 20. okt, 2025 15:00
Er stadig meget forundret over hvordan der kunne dømmes offside på denne.
Ved godt Isak brænder, men det er jo helt hen i vejret.
Var det ikke den næste. Men ellers havde VAR jo helt sikkert fanget den…
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 20. okt, 2025 19:40
Fowler89 skrev: ↑mandag, 20. okt, 2025 10:50
Jeg forstår ikke Kerkez kritikken. Han prøvede og prøvede offensivt, fik også skabt et par pseudo chancer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Amorin havde vist udpeget vores backs som holdets svageste led, og det så man også i kampen. Jeg synes de angreb rigtig meget i Kerketz side. Der var en herinde som skrev at Kerketz mindede ham om Moreno, og jeg er tilbøjelig til at give ham ret. Han har en god fysik, og han kan løbe hurtigt, men han mangler noget coolness over sig. Noget intelligens. Det samme gør sig gældende i den anden side. Måske er det derfor at vi virker rystende usikker nede bagi?
Der er vel en grund til at Slot har spillet med Szobo på backpladsen Jeg tænker at han ikke er helt tilfreds med præstationerne til Bradley og Frimpong.