Danns i angrebet fremfor Nunez.Redtothebone skrev: ↑onsdag, 04. dec, 2024 22:41Chiesa fik for øvrigt 60 minutter for U21 og lavede en enkelte kasse Jayden Danns var også på banen.
Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Gravenberch havde en forfærdelig kamp. Jeg håber ikke han er på vej ind i et formdyk. Han har også spillet alle minutter. Og ved sidste landsholdssamling spillede han igen samtlige minutter. Jeg er overrasket over at manden stadig kan sprinte!
- JudgeArdaStudge
Gravenberch skal jo spille mod Everton. Dommeren sendte jo Mac Allister i karantæne for et lille puf, så nu er Gravenberch selvskrevet, for ellers mangler vi et midtbaneanker.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Ja, det gør vi. Både Gravenberch og Mac Allister lignede to der ikke havde overskud. Er det tegn på manglende rotation, eller...? Jeg ved det ikke. Og nu skal vi møde de bitre som vil gøre ALT for at smadre (og skade) os.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 04. dec, 2024 22:55Gravenberch skal jo spille mod Everton. Dommeren sendte jo Mac Allister i karantæne for et lille puf, så nu er Gravenberch selvskrevet, for ellers mangler vi et midtbaneanker.
-
Men Szobo er ved at spille sig i form. Han ligner en helt anden end den spiller som startede sæsonen. God motor, løbevillig og slipper bolden på det rigtige tidspunkt. Han skal starte med de bitre.
- JudgeArdaStudge
De lignede to, der blev forsøgt buset af Newcastle, som gik på dem ved hver lejlighed. Mac Allister blev hæmmet af sit gule kort og kort efter trak Gravenberch også et, så per automatik var de nød til at temperere deres indgreb. Derudover var opbakningen for ringe, Nunez tager ikke de rigtige løb, der gør ham synlig og fri, Quansah gjorde ikke som Trent, hvor Trent ofte løber op på siden af midtbanespillerne, så de kan spille bolden ud til ham, så de havde også sjældent et spilpunkt der, Salah forsøgte Newcastle at mandsopdække, Gakpo var ofte limet fast til sidelinjen og så hjalp det heller ikke, at Gomez satte dem under unødvendigt pres ved at spille unødvendige bolde op i fødderne på dem. Havde de en god kamp? Nej, det havde ingen, men de blev virkelig heller ikke hjulpet af holdkammeraterne.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 04. dec, 2024 22:57Ja, det gør vi. Både Gravenberch og Mac Allister lignede to der ikke havde overskud. Er det tegn på manglende rotation, eller...? Jeg ved det ikke. Og nu skal vi møde de bitre som vil gøre ALT for at smadre (og skade) os.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 04. dec, 2024 22:55Gravenberch skal jo spille mod Everton. Dommeren sendte jo Mac Allister i karantæne for et lille puf, så nu er Gravenberch selvskrevet, for ellers mangler vi et midtbaneanker.
Des mere jeg tænker over det, er det desværre ikke nogen kæmpe ulykke at komme fra Tyneside med 1 point, men måden det sker på, irriterer mig helt ekstremt. Det er bare ikke mesterskabsklasse, at en målmand forærer modstanderen et sådant mål.
Jeg var forskånet for at se kampen , og jeg skal måske også være taknemmelig for ikke at kunne se 13.30 kampen i weekenden, hvis Nunez er med. Ja, vi har et skidegodt hold (Shankly sagde engang noget i retning af, at Mao aldrig havde set så stærk en rød styrke som Liverpoopl (det passer!). Men der render altså en spiller til mere end 1/2 milliard rundt og trækker negative renter. Jeg vil ikke svine en Liverpoolspiller, som jeg er overbevist om, mener det godt, til. Men der er altså tale om en mesalliance, når der efter 2 1/2 år stadig tales om akklimatisering og fravænning af offsidetramperi, kort og almindelig desorientering mht. målnettets geografi. Kort sagt tror jeg, hans ugeløn er at smide gode penge efter dårlige, hans potentiale bliver næppe forløst hos os - i givet fald vil det til stadighed koste os alt for dyrt. Jeg kan egentlig godt lide ham og hans underholdende og flamboyante stil, men...
-
Helt enig. Det er måden og tidspunktet hvor vi indkassere målet, som er pisseirriterende. Og den følelse sidder man med i kroppen lige nu; nemlig at være tæt på alle tre point, men så må nøjes med ét enkelt. Ja, før kampen vil jeg gerne have solgte den for ét point. Arsenal tabte på St. James Park.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 04. dec, 2024 23:04Des mere jeg tænker over det, er det desværre ikke nogen kæmpe ulykke at komme fra Tyneside med 1 point, men måden det sker på, irriterer mig helt ekstremt. Det er bare ikke mesterskabsklasse, at en målmand forærer modstanderen et sådant mål.
Nunez har jeg altid været kritisk overfor. At betale over en halv milliard for en angriber som har svært ved at score, som løber i offside i tide og utide, og som ikke tager de rigtige løb, er bare en dårlig handel. Ja, han løber meget og han kæmper, men en halv milliard, c'mon! Robbo gav heller ingenting offensivt i dag. Vi var meget tynde i den side rent offensivt. Det hjalp lidt da Diaz kom ind.
Newcastle midtbane var meget fysiske overfor vores midtbane i dag. Og det passer sikkert meget godt det du sige JudgeArdaStudge, at der for få spilmuligheder grundet Quansahs spillestil versus Trents. Men som sagt, håber jeg ikke at det var starten på en formnedgang hos Gravenberch (eller Mac Allister)
Og så hader jeg at det ser ud til at Chelsea er ved at få et slagkraftigt hold. De spiller rigtig god fodbold og de vinder. Det er bare skidt. Nu håber jeg at Spurs i weekenden kan give dem en snitte ala den de gav Man C.
Det er bittert at en målmandsfejl skal koste os tre point. Men når man lige har fået pulsen ned så er ét point på St. James under omstændighederne absolut godkendt:
- En aftenkamp i silende regn, hvor 60000 dedikerede hjemmefans er kørt godt op. St James er et svært sted at spille – alle de andre tophold har også sat point til dér.
- Dommeren lagde en linje vi kun kender alt for godt: vores modstander spiller fysisk og aggressivt og får lov til stort set alt, mens der bliver dømt frispark til dem ved enhver lejlighed. Uddelingen af gule kort var direkte latterlig.
- Dertil – og bestemt ikke uvæsentligt – var vi kun delvis restituerede efter at have brændt voldsomt meget krudt af efter kampe søndag-onsdag-søndag – og hvor de to sidste var mod verdensklassemodstandere.
Jeg er overbevist om at Slot mente det, da han sagde at denne kamp om muligt var sværere end den mod Man C. Men nu er den overstået – og vi tabte ikke. Kampprogrammet er vanvittigt, så det var for mig helt utænkeligt, at vi skulle klare os igennem udelukkende med sejre. Navnlig med Alisson og Konaté skadede.
På lørdag har vi en kamp der er stort set lige så vanskelig, selvom Everton er ringe. Jeg håber at vi kan finde energien i holdet til at matche dem på fysik og vilje. Kan vi det vinder vi.
Et par noter:
Salah er for vild
Nunez har fodbold-IQ som en høne
Curtis må for £$€%& snart få lært ikke at varme bolden - især i defensive positioner
Der er langt fra Gomez/Quansah til Konaté
Robbo skal snart hjem til Skotland
Isak er klasse og ender snart i en bedre klub
Salah er for vild
- En aftenkamp i silende regn, hvor 60000 dedikerede hjemmefans er kørt godt op. St James er et svært sted at spille – alle de andre tophold har også sat point til dér.
- Dommeren lagde en linje vi kun kender alt for godt: vores modstander spiller fysisk og aggressivt og får lov til stort set alt, mens der bliver dømt frispark til dem ved enhver lejlighed. Uddelingen af gule kort var direkte latterlig.
- Dertil – og bestemt ikke uvæsentligt – var vi kun delvis restituerede efter at have brændt voldsomt meget krudt af efter kampe søndag-onsdag-søndag – og hvor de to sidste var mod verdensklassemodstandere.
Jeg er overbevist om at Slot mente det, da han sagde at denne kamp om muligt var sværere end den mod Man C. Men nu er den overstået – og vi tabte ikke. Kampprogrammet er vanvittigt, så det var for mig helt utænkeligt, at vi skulle klare os igennem udelukkende med sejre. Navnlig med Alisson og Konaté skadede.
På lørdag har vi en kamp der er stort set lige så vanskelig, selvom Everton er ringe. Jeg håber at vi kan finde energien i holdet til at matche dem på fysik og vilje. Kan vi det vinder vi.
Et par noter:
Salah er for vild
Nunez har fodbold-IQ som en høne
Curtis må for £$€%& snart få lært ikke at varme bolden - især i defensive positioner
Der er langt fra Gomez/Quansah til Konaté
Robbo skal snart hjem til Skotland
Isak er klasse og ender snart i en bedre klub
Salah er for vild
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Vi burde hente Isak uden pis.
Jeg savner mere Konate end jeg savner Alisson. Kelleher stod egentlig ok udover hans kæmpe fejl, vi kan ikke afskrive ham pga en enkelt fejl, når han har reddet vores røv i så mange andre kampe. Han er en dygtig målmand uden tvivl. Det vilde er Fabian Schar formoder at score fra den vinkel.
Hvis Nunez ikke bliver solgt (tænker ikke der er mange klubber som kan være interesseret i ham så ringe som han har været for os) skal han bruges på kanten, han er simpelthen for imbecil til at være vores spids, vi mangler klart en kynisk kold afslutter som også er god til presspil (host Isak)
Robbo er done, han laver af og til nogle gode afleveringer men han er done.
Kampensspiller kan ikke være andre end Salah, giv nu forhelvede manden en kontraktforlængelse. Vi har et af verdens bedste fodboldspillere, og han er villig til at blive hos os men klubben kan ikke nosse sig sammen til at forlænge, hvor uambitiøst er det?
Jeg savner mere Konate end jeg savner Alisson. Kelleher stod egentlig ok udover hans kæmpe fejl, vi kan ikke afskrive ham pga en enkelt fejl, når han har reddet vores røv i så mange andre kampe. Han er en dygtig målmand uden tvivl. Det vilde er Fabian Schar formoder at score fra den vinkel.
Hvis Nunez ikke bliver solgt (tænker ikke der er mange klubber som kan være interesseret i ham så ringe som han har været for os) skal han bruges på kanten, han er simpelthen for imbecil til at være vores spids, vi mangler klart en kynisk kold afslutter som også er god til presspil (host Isak)
Robbo er done, han laver af og til nogle gode afleveringer men han er done.
Kampensspiller kan ikke være andre end Salah, giv nu forhelvede manden en kontraktforlængelse. Vi har et af verdens bedste fodboldspillere, og han er villig til at blive hos os men klubben kan ikke nosse sig sammen til at forlænge, hvor uambitiøst er det?
- Redtothebone
Altså han er en fantastisk spiller men han har misset 38 kampe siden september 22, vi har en brug for en der er mere driftssikker. Desuden er tror jeg heller ikke Newcastle vil sælge til os

Tænker til gengæld Omar Marmoush er et godt bud.
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
.....eller en byttehandel med Sporting Lissabon? Nunez har jo før scoret efter behag i Portugal, og så ku' vi gi' Viktor Gyokeres det næste trin på karrierestigen .....Redtothebone skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 08:48Altså han er en fantastisk spiller men han har misset 38 kampe siden september 22, vi har en brug for en der er mere driftssikker. Desuden er tror jeg heller ikke Newcastle vil sælge til os![]()
Vi SMADRER det PIShold !
Ja ham har jeg også nævnt i transfertråden. Han er skarp i år, og han er fra ÆgyptenRedtothebone skrev:Altså han er en fantastisk spiller men han har misset 38 kampe siden september 22, vi har en brug for en der er mere driftssikker. Desuden er tror jeg heller ikke Newcastle vil sælge til os![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Redtothebone
Er sikker på der kun står en ting på din ønskeseddel til julCynwal skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 08:57.....eller en byttehandel med Sporting Lissabon? Nunez har jo før scoret efter behag i Portugal, og så ku' vi gi' Viktor Gyokeres det næste trin på karrierestigen .....Redtothebone skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 08:48Altså han er en fantastisk spiller men han har misset 38 kampe siden september 22, vi har en brug for en der er mere driftssikker. Desuden er tror jeg heller ikke Newcastle vil sælge til os![]()

YNWA
Faktisk et større crush end Davinson SánchezRedtothebone skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 10:06Er sikker på der kun står en ting på din ønskeseddel til julCynwal skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 08:57.....eller en byttehandel med Sporting Lissabon? Nunez har jo før scoret efter behag i Portugal, og så ku' vi gi' Viktor Gyokeres det næste trin på karrierestigen .....Redtothebone skrev: ↑torsdag, 05. dec, 2024 08:48Altså han er en fantastisk spiller men han har misset 38 kampe siden september 22, vi har en brug for en der er mere driftssikker. Desuden er tror jeg heller ikke Newcastle vil sælge til os![]()
Tænker til gengæld Omar Marmoush er et godt bud.![]()