Der kan ikke gøres en skid ved det. Han skal være lige så dum som David Coote før han får sparket af PGMOL.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:01Hvor længe skal vi blive ved med at finde os i Michael Oliver som fodboldfans? Så må der jo gøres et eller andet, for det her kan ikke blive ved. Det er hver gang han dømmer en kamp, så er han i fokus.
Everton FC - LFC >> Kamptråden
Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Oliver ryger ikke ud på det. Han er Webbs kæledække. Men Darren England, der var på VAR ikke dømte mål til Diaz i den famøse kamp sidste sæson mod Tottenham fik et helt år, hvor han ikke måtte dømme Liverpool. Han fik først lov at dømme Liverpool igen forleden mod Bournemouth. Sådan burde det også være med Oliver, forskellen er bare, at Oliver ALDRIG burde få lov at dømme Liverpool igen.Fowler89 skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:05Der kan ikke gøres en skid ved det. Han skal være lige så dum som David Coote før han får sparket af PGMOL.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:01Hvor længe skal vi blive ved med at finde os i Michael Oliver som fodboldfans? Så må der jo gøres et eller andet, for det her kan ikke blive ved. Det er hver gang han dømmer en kamp, så er han i fokus.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Jeg er temmelig sikker på i en super league ville man meget hurtigt skille sig af med dårlige dommere..Fowler89 skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:05Der kan ikke gøres en skid ved det. Han skal være lige så dum som David Coote før han får sparket af PGMOL.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:01Hvor længe skal vi blive ved med at finde os i Michael Oliver som fodboldfans? Så må der jo gøres et eller andet, for det her kan ikke blive ved. Det er hver gang han dømmer en kamp, så er han i fokus.
- JudgeArdaStudge
Det kan hurtigt ændre sig. Vi har et vanvittigt kampprogram og med 9 point ned til Arsenal kunne vi have tilladt os mere at tabe point i det program, det kan vi næsten ikke nu. Spillet var ikke til mere end uafgjort, men de 9 points forspring havde været vitalt. Arsenal har et let program forude, hvor de nok høster alle point, selv med Havertz ude resten af sæsonen og vi har omvendt Aston Villa, Man City og Newcastle som bliver svære, især ovenpå den her mavepuster. Jeg håber, vi svarer tilbage med et statement mod Wolves, for det er tydeligt, at mesterskabet bliver en kamp mellem os og PGMOL nøjagtig som flere Liverpool fans har sagt hele sæsonen. Det er PGMOL vi er i kamp med om at vinde Premier League og de vil gøre alt i deres magt for, at det ikke skal ske.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:54Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
Er det 3 dages karantæne til Slot og Jones? Det er så dumt og uprofessionelt, at jeg ikke har ord for det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Fandme lige før man overvejer det bare for at slippe for Michael Oliver.TG12 skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:09
Jeg er temmelig sikker på i en super league ville man meget hurtigt skille sig af med dårlige dommere..Fowler89 skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:05Der kan ikke gøres en skid ved det. Han skal være lige så dum som David Coote før han får sparket af PGMOL.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:01Hvor længe skal vi blive ved med at finde os i Michael Oliver som fodboldfans? Så må der jo gøres et eller andet, for det her kan ikke blive ved. Det er hver gang han dømmer en kamp, så er han i fokus.
Det er vanskeligt at spille fodbold når der dømmes efter dobbelte standarder. Vi har set det før at modstanderen får lov til det meste - og når vi slår tilbage bliver der fløjtet med det samme.
Ved sidste derby førte Everton 9-0(!) i frispark lige inden pausen. Dvs. 0 gange blev der dømt frispark til Liverpool. I dag var det 20 frispark til Everton og blot 9 til Liverpool - selvom Everton spillede hårdest. Mønstret med dobbelte standarder fortsætter, og det bliver en ekstra modstander for os i kampen om mesterskabet.
Ved sidste derby førte Everton 9-0(!) i frispark lige inden pausen. Dvs. 0 gange blev der dømt frispark til Liverpool. I dag var det 20 frispark til Everton og blot 9 til Liverpool - selvom Everton spillede hårdest. Mønstret med dobbelte standarder fortsætter, og det bliver en ekstra modstander for os i kampen om mesterskabet.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- JudgeArdaStudge
Ja, det gør det nemlig og se blot på Salah. Han kan ikke få frispark om så han fik savet benene af i en tackling. Det er jo vanvittigt. Det er så fuldstændigt sindssygt, at de får lov til at fortsætte med den agenda mod ham. I aften er en af de aftener, hvor jeg alvorligt overvejer om fodbold er det værd, om jeg gider blive ved med at være et får og et fæ i deres lille spil af inkompetence, der kan koste klubber dyrt. Det er i forvejen dyrt at betale for at se det møg.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 13. feb, 2025 00:12, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi kommer til at tabe point, men det gør Arsenal også. Og vi har Arsenal på Anfield. Så jeg tror stadig på det! Men Arsenal har også vanskelige kampe. I runde 27 og 28 møde de Forest og Man U ude. i runde 31 møde de Everton ude, og i runde 36 møder de os på Anfield, og runden efter møder de Newcastle hjemme, og hvis de jagter en CL plads, så bliver den heller ikke nem. Bøde Arsenal og os har et svært program. De skal nok komme til at tabe point.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 23:11Det kan hurtigt ændre sig. Vi har et vanvittigt kampprogram og med 9 point ned til Arsenal kunne vi have tilladt os mere at tabe point i det program, det kan vi næsten ikke nu. Spillet var ikke til mere end uafgjort, men de 9 points forspring havde været vitalt. Arsenal har et let program forude, hvor de nok høster alle point, selv med Havertz ude resten af sæsonen og vi har omvendt Aston Villa, Man City og Newcastle som bliver svære, især ovenpå den her mavepuster. Jeg håber, vi svarer tilbage med et statement mod Wolves, for det er tydeligt, at mesterskabet bliver en kamp mellem os og PGMOL nøjagtig som flere Liverpool fans har sagt hele sæsonen. Det er PGMOL vi er i kamp med om at vinde Premier League og de vil gøre alt i deres magt for, at det ikke skal ske.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:54Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
Er det 3 dages karantæne til Slot og Jones? Det er så dumt og uprofessionelt, at jeg ikke har ord for det.
- JudgeArdaStudge
"In 3 Oliver games liverpool have dropped 7 pts, in the other 21 games lfc have dropped 8"
Nuff said, sov godt og rend mig i røven.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Gid de rykker ned, og tager Oliver med.
Har I set Doucoure fejrede foran vores fans, og så kommer Curtis Jones for at sætte ham på plads. Der var klammeri efter kampen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dommeren mistede kontrollen over kampen, og tabte sgu sutten til sidst med dommerhjælp til klamme Everton, i dont give a shit….. Et hold der fejrede det, som om de havde fået overlevelsen i hus… Lad os håbe, der kommer hold fra bunden med fuld fart 180 i timen nu….
https://bold.dk/fodbold/stillinger/prem ... er-kontrol
MoM Michael Oliver, giver rødt til Arne Slot fordi han nok kalder ham “kæmpe idiot”, som jeg var helt enig i da det var på niveau med den danske superliga med de fejl i Merseyside kampen…
- Måske Michael Oliver er Man U fan også ligesom Haward Webb?
Det er jo en alarmerende statistik.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 13. feb, 2025 00:12"In 3 Oliver games liverpool have dropped 7 pts, in the other 21 games lfc have dropped 8"
- Manglende rødt kort for holde forseelese i første halvleg
- Flest frispark til Everton tiltrods for de spillede hårdere end os
- Manglende frispark til Salah, lige uden for feltet kort inden de scorer
- Manglende frispark til Konate
- Overtid på over tid uden regulær grund, hvor fuck finder han de 3min udover de 5min.
- JudgeArdaStudge
Liverpool had 63% possession so 33 minutes WITHOUT the ball. We conceded 20 fouls, which equates to 1.5 fouls per minute without the ball.
Everton had 37% possession so 57 minutes WITHOUT the ball. They conceded 9 fouls, which equates to 6.5 fouls per minute without the ball.
Everton had 37% possession so 57 minutes WITHOUT the ball. They conceded 9 fouls, which equates to 6.5 fouls per minute without the ball.
Slot får 2 kampe i skyggen, for stødende sprogbrug.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/prem ... -i-skyggen
https://bold.dk/fodbold/stillinger/prem ... -i-skyggen