FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FSG

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. mar, 2023 14:50

Jeg er meget enig med dig Kasper88. John Henry & Co./FSG/andre amerikanske forretningsfolk er næsten med garanti nogle hårde personligheder, som egoistisk har trådt på mange mennesker i deres jagt for at komme til tops. Men det er helt uden for skiven at sammenligne dem med nogen af de værste regimer på jorden.

@Fowlwe89: Jeg tror jeg forstår din frygt for, at diskussionen vil lede til racistiske konklusioner, at alle arabere er onde mennesker. Det kan jeg sagtens følge dig i, for der findes naturligvis mange retskafne arabere, som er "ordentlige mennesker" med et rimeligt moralsk kompas. Det ændrer imidlertid ikke på, at der er en regerende klasse i mange mellemøstlige lande, hvor en klanlignende familie sidder egenrådigt på indkomsten og magten i de pågældende stater. Disse klaner udøver ekstrem racisme i deres menneskesyn på og behandling af immigrantarbejdere, så det gamle apartheidstyre i Sydafrika næsten fremstår næstekærlige i sammenligning med disse konger, prinser og fyrster. ....og så er vi slet ikke nået til at kigge på deres syn på kvinder, homoseksuelle, transseksuelle m.fl. I det hele taget bryder de sig ikke om vestlige samfund og værdier, bortset fra når de unge prinser har ferie, som oftest leves løssluppent i Londons rigmandskvarterer.

Ja - Jeg er utrolig fordomsfuld i mine udtalelser, men bemærk, at den drejer sig om en brøkdel af den samlede befolkning i disse mellemøstlige stater. Disse konger/prinser/fyrster er opdragede i et ekstremt patriarkarkalsk samfund, med en tjener på hver finger, så de er ikke vant til at blive sagt imod, men derimod vænnet til at få deres vilje. Når de støder på en så irriterende ting som FFP, som forhindrer dem i at få maksimalt op på Pokal- og Mesterskabskontoen og dermed fuld sportswashing gevinst, er det derfor nærliggende at sætte medarbejdere og advokater i gang med at finde "loopholes", så "disse tåbelige regler" kan omgås/manipuleres. Så jeg siger IKKE at disse kongelige er fødte snydepelse, fordi de er arabere, men at deres opvækstmiljø og menneskesyn, som de har fået ind med ammemælken, gør det naturligt for dem at "cut every corner", bare det tjener deres mål.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » onsdag, 29. mar, 2023 18:25

Fowler89 skrev:Der er en vedvarende diskussion omkring oliepenge og sportswashing i denne tråd.

Det er vigtigt at undgå at generalisere og dæmonisere en hel gruppe mennesker på grund af handlingerne fra nogle individer. Det er rigtigt, at der er eksempler på såkaldt "sportswashing", hvor rige individer og organisationer fra Mellemøsten investerer i sportsklubber og -arrangementer for at forbedre deres image og aflede opmærksomheden fra kontroversielle forretningspraksisser eller politiske handlinger. Men det er vigtigt at huske, at der også findes lignende praksisser i andre dele af verden, herunder USA.

Det er vigtigt at påpege, at der kan være en skævvridning i mediedækningen og den offentlige opfattelse af rigdom og magt, som potentielt favoriserer visse grupper eller individer frem for andre. I dette tilfælde kan man argumentere for, at rige amerikanere og folk fra Mellemøsten med stor rigdom og magt ikke nødvendigvis adskiller sig markant i deres forretningsmetoder og indflydelse.

Et muligt argument kunne være, at medierne og den generelle offentlige opfattelse ofte er mere kritiske over for personer og organisationer fra Mellemøsten, mens rige amerikanere i nogle tilfælde kan nyde godt af en vis beskyttelse på grund af deres etniske og kulturelle baggrund. Dette kan til dels skyldes, at medierne og det offentlige måske er mere tilbøjelige til at kritisere dem, der adskiller sig kulturelt og etnisk, frem for dem, der er mere lig med deres egen baggrund. Desuden kan mangel på gennemsigtighed i forretningsverdenen gøre det vanskeligt at vurdere den reelle indflydelse og etiske praksis hos både rige amerikanere og personer fra Mellemøsten.

For at skabe en mere retfærdig og nuanceret debat om emnet er det vigtigt at anerkende, at der er gode og dårlige aktører i alle samfundsgrupper og kulturer. Det er også vigtigt at opfordre til øget gennemsigtighed og ansvarlighed i forretningsverdenen, uanset hvor de involverede parter kommer fra.

TLDR;

Jeg tror ikke amerikanere er en skid bedre end araberne.
Genialt indlæg, men også ulideligt politisk korrekt Billede
BilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
LFC YNWA
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 19. maj, 2019 14:29
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: FSG

Indlæg af LFC YNWA » onsdag, 29. mar, 2023 19:12

Vi har meget at takke FSG for.
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FSG

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 29. mar, 2023 23:09

Cynwal skrev:
onsdag, 29. mar, 2023 14:50
Jeg er meget enig med dig Kasper88. John Henry & Co./FSG/andre amerikanske forretningsfolk er næsten med garanti nogle hårde personligheder, som egoistisk har trådt på mange mennesker i deres jagt for at komme til tops. Men det er helt uden for skiven at sammenligne dem med nogen af de værste regimer på jorden.

@Fowlwe89: Jeg tror jeg forstår din frygt for, at diskussionen vil lede til racistiske konklusioner, at alle arabere er onde mennesker. Det kan jeg sagtens følge dig i, for der findes naturligvis mange retskafne arabere, som er "ordentlige mennesker" med et rimeligt moralsk kompas. Det ændrer imidlertid ikke på, at der er en regerende klasse i mange mellemøstlige lande, hvor en klanlignende familie sidder egenrådigt på indkomsten og magten i de pågældende stater. Disse klaner udøver ekstrem racisme i deres menneskesyn på og behandling af immigrantarbejdere, så det gamle apartheidstyre i Sydafrika næsten fremstår næstekærlige i sammenligning med disse konger, prinser og fyrster. ....og så er vi slet ikke nået til at kigge på deres syn på kvinder, homoseksuelle, transseksuelle m.fl. I det hele taget bryder de sig ikke om vestlige samfund og værdier, bortset fra når de unge prinser har ferie, som oftest leves løssluppent i Londons rigmandskvarterer.

Ja - Jeg er utrolig fordomsfuld i mine udtalelser, men bemærk, at den drejer sig om en brøkdel af den samlede befolkning i disse mellemøstlige stater. Disse konger/prinser/fyrster er opdragede i et ekstremt patriarkarkalsk samfund, med en tjener på hver finger, så de er ikke vant til at blive sagt imod, men derimod vænnet til at få deres vilje. Når de støder på en så irriterende ting som FFP, som forhindrer dem i at få maksimalt op på Pokal- og Mesterskabskontoen og dermed fuld sportswashing gevinst, er det derfor nærliggende at sætte medarbejdere og advokater i gang med at finde "loopholes", så "disse tåbelige regler" kan omgås/manipuleres. Så jeg siger IKKE at disse kongelige er fødte snydepelse, fordi de er arabere, men at deres opvækstmiljø og menneskesyn, som de har fået ind med ammemælken, gør det naturligt for dem at "cut every corner", bare det tjener deres mål.
Mit fokus er ikke på racisme, og jeg nægter ikke, at pengene fra de rige arabiske lande er forbundet med kontroversielle aktiviteter, det er almen viden efterhånden.
Der er betydelige kulturelle forskelle mellem os og disse lande, især hvad angår deres syn på kvinder, LGBT+ samfundet og andre emner, som står i skarp kontrast til de værdier, vi fremhæver i vesten. Desuden er det korrekt, at migrantarbejdere ofte behandles meget dårligt i nogle af disse lande. Jeg er enig i alle de bekymringer, du har nævnt.

Det centrale argument er, at vi ofte opfatter de arabiske lande som så problematiske, at vi ender med at se amerikanske penge som en positiv ting, selvom det ikke nødvendigvis er tilfældet. Uden at gå i dybden med USA's indflydelse på Irak og Afghanistan, da det ville være off-topic for denne diskussion, er det værd at spørge: Er de virkelig meget bedre i sidste ende?
Disse konger/prinser/fyrster er opdragede i et ekstremt patriarkarkalsk samfund, med en tjener på hver finger, så de er ikke vant til at blive sagt imod, men derimod vænnet til at få deres vilje. Når de støder på en så irriterende ting som FFP, som forhindrer dem i at få maksimalt op på Pokal- og Mesterskabskontoen
Dem finder du også i Rungsted.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: FSG

Indlæg af AJJ » torsdag, 30. mar, 2023 09:14

Og nu vi er ved det, så lad os lige skyde endnu et dårligt argument ned i denne sammenhæng:

At fordi vi plejer omgang med oliediktaturerne politisk og økonomisk, så er det "hyklerisk" at mene, at de ikke må eje vores fodboldklubber.

Men der er bare en verden til forskel på at pleje internationale politiske/økonomiske relationer og så ligefrem at lade disse oliediktaturer infiltrere samfundene i Vesteuropa gennem opkøb af vigtige kulturinstitutioner.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: FSG

Indlæg af AJJ » torsdag, 30. mar, 2023 09:16

Fowler89 skrev:
onsdag, 29. mar, 2023 12:05
Det er vigtigt at anerkende, at sportswashing og menneskerettighedsbrud er komplekse emner, der ikke kun er begrænset til arabiske fodboldklubejere. En mere nuanceret diskussion bør tage højde for, hvordan forskellige aktører - både i øst og vest - indirekte bidrager til problemet og overveje, hvad der kan gøres for at adressere disse spørgsmål på en mere effektiv og retfærdig måde.

For eksempel kan nogle amerikanske virksomheder have forbindelser til kontroversielle industrier eller lande, hvor menneskerettighederne ikke er respekteret. Dette kan ske gennem investeringer, samarbejdsaftaler eller ved at gøre brug af billig arbejdskraft under dårlige arbejdsforhold. På denne måde kan man argumentere for, at der er en grad af dobbeltmoral, når vi kritiserer arabiske fodboldklubejere for deres sportswashing, mens vi ignorerer de indirekte forbindelser mellem vestlige virksomheder og menneskerettighedsbrud.

Derudover kan man pege på, at vestlige lande også deltager i politiske beslutninger og alliancer, der kan have negative konsekvenser for menneskerettighederne i andre lande. For eksempel kan støtte til kontroversielle regimer eller våbeneksport til konfliktområder bidrage til en forværring af menneskerettighedssituationen.

Jeg påstår ikke, at FSG eller Boehly er direkte involveret i våbenhandel, men de råder over milliarder af dollars, og det ville efter min mening være naivt at tro, at de aldrig har krænket menneskerettighederne, hverken direkte eller indirekte, i forbindelse med deres forretningspraksis. Forskellen er, at de er bedre til at skjule det end araberne.
Er det dig, ChatGPT?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FSG

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 30. mar, 2023 14:37

AJJ skrev:
torsdag, 30. mar, 2023 09:16
Fowler89 skrev:
onsdag, 29. mar, 2023 12:05
Det er vigtigt at anerkende, at sportswashing og menneskerettighedsbrud er komplekse emner, der ikke kun er begrænset til arabiske fodboldklubejere. En mere nuanceret diskussion bør tage højde for, hvordan forskellige aktører - både i øst og vest - indirekte bidrager til problemet og overveje, hvad der kan gøres for at adressere disse spørgsmål på en mere effektiv og retfærdig måde.

For eksempel kan nogle amerikanske virksomheder have forbindelser til kontroversielle industrier eller lande, hvor menneskerettighederne ikke er respekteret. Dette kan ske gennem investeringer, samarbejdsaftaler eller ved at gøre brug af billig arbejdskraft under dårlige arbejdsforhold. På denne måde kan man argumentere for, at der er en grad af dobbeltmoral, når vi kritiserer arabiske fodboldklubejere for deres sportswashing, mens vi ignorerer de indirekte forbindelser mellem vestlige virksomheder og menneskerettighedsbrud.

Derudover kan man pege på, at vestlige lande også deltager i politiske beslutninger og alliancer, der kan have negative konsekvenser for menneskerettighederne i andre lande. For eksempel kan støtte til kontroversielle regimer eller våbeneksport til konfliktområder bidrage til en forværring af menneskerettighedssituationen.

Jeg påstår ikke, at FSG eller Boehly er direkte involveret i våbenhandel, men de råder over milliarder af dollars, og det ville efter min mening være naivt at tro, at de aldrig har krænket menneskerettighederne, hverken direkte eller indirekte, i forbindelse med deres forretningspraksis. Forskellen er, at de er bedre til at skjule det end araberne.
Er det dig, ChatGPT?
Haha, korrekt!
Jeg eksperimenterede med det ved at smide nogle argumenter ind og få AI til at gøre det hele mere flydende og debatvenligt, det virker meget godt, men man kan tydelig se, at det er skrevet med AI. Jeg er dog overrasket over, at det ikke blev pointeret tidligere. Det som er lidt træls ved det er, at det er så perfekt og politisk korrekt så det nemt kan overskues, jeg brugte endda GPT4, som eftersigende har mere reasoning, synes dog stadig ikke det er "godt nok" selvom jeg brugte nogle ok prompts. Det er sjovt at lege med, og den spotter hurtigt 'tynde' argumenter, hvor den kan komme med et modsvar. Dog synes jeg, at det stadig ikke er menneskeligt nok til at fungere i en debat. :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FSG

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. mar, 2023 21:05

Fowler89 skrev:
torsdag, 30. mar, 2023 14:37
AJJ skrev:
torsdag, 30. mar, 2023 09:16
Fowler89 skrev:
onsdag, 29. mar, 2023 12:05
Det er vigtigt at anerkende, at sportswashing og menneskerettighedsbrud er komplekse emner, der ikke kun er begrænset til arabiske fodboldklubejere. En mere nuanceret diskussion bør tage højde for, hvordan forskellige aktører - både i øst og vest - indirekte bidrager til problemet og overveje, hvad der kan gøres for at adressere disse spørgsmål på en mere effektiv og retfærdig måde.

For eksempel kan nogle amerikanske virksomheder have forbindelser til kontroversielle industrier eller lande, hvor menneskerettighederne ikke er respekteret. Dette kan ske gennem investeringer, samarbejdsaftaler eller ved at gøre brug af billig arbejdskraft under dårlige arbejdsforhold. På denne måde kan man argumentere for, at der er en grad af dobbeltmoral, når vi kritiserer arabiske fodboldklubejere for deres sportswashing, mens vi ignorerer de indirekte forbindelser mellem vestlige virksomheder og menneskerettighedsbrud.

Derudover kan man pege på, at vestlige lande også deltager i politiske beslutninger og alliancer, der kan have negative konsekvenser for menneskerettighederne i andre lande. For eksempel kan støtte til kontroversielle regimer eller våbeneksport til konfliktområder bidrage til en forværring af menneskerettighedssituationen.

Jeg påstår ikke, at FSG eller Boehly er direkte involveret i våbenhandel, men de råder over milliarder af dollars, og det ville efter min mening være naivt at tro, at de aldrig har krænket menneskerettighederne, hverken direkte eller indirekte, i forbindelse med deres forretningspraksis. Forskellen er, at de er bedre til at skjule det end araberne.
Er det dig, ChatGPT?
Haha, korrekt!
Jeg eksperimenterede med det ved at smide nogle argumenter ind og få AI til at gøre det hele mere flydende og debatvenligt, det virker meget godt, men man kan tydelig se, at det er skrevet med AI. Jeg er dog overrasket over, at det ikke blev pointeret tidligere. Det som er lidt træls ved det er, at det er så perfekt og politisk korrekt så det nemt kan overskues, jeg brugte endda GPT4, som eftersigende har mere reasoning, synes dog stadig ikke det er "godt nok" selvom jeg brugte nogle ok prompts. Det er sjovt at lege med, og den spotter hurtigt 'tynde' argumenter, hvor den kan komme med et modsvar. Dog synes jeg, at det stadig ikke er menneskeligt nok til at fungere i en debat. :)
Haha - Godt spottet AJJ.
Jeg syntes godt nok at, at der var en udtalt Polistisk korrekthed, men tænkte snarere, at det var en Politiken abonnent frem for ChatGPT der havde formuleret det.

....kunne være jeg skulle "nedtone" mine egne krasbørstigheder i indlæg, ved lige at polere dem med en gang Chat-bot.... :lol:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 02. apr, 2023 20:40

Aldrig har jeg oplevet min klub falde så dybt og så tungt. Det er skræmmende at se hvor lavt vores niveau er i denne sæson. Vores forspring til de andre er forduftet som dug for solen. Siden syvmålssejren over Man U, har vi tabt hver eneste kamp.

Vi er i stormens øje lige for tiden. Der er usikkerhed om ejerforholdet; får vi en minoritetsejer, eller…? Vi mangler en sportsdirektør. Vi er på jagt efter en sportsdirektør, som sammen med Klopp skal tegne for vores transferstrategi og vores sportslige retning. Inden 23/24 sæsonen starter er der mange brikker som skal falde på plads.
Denne sommer bliver den vigtigste i mange år. De næste mange år vil blive formet af, hvordan vi gør det på transfermarkedet til sommer. Vi er ikke en olieklub, eller Chelsea. Vi kan ikke tillade os at lave for mange fejl på transfermarkedet, uden at det får konsekvenser mange år ud i fremtiden. Keita er et eksempel på det.
Spørgsmålet er om Klopp har fået ’modstand’ i hvordan sommerens transfervindue skal forløbe? Vi står uden sportsdirektør, hvem har Klopp brugt som sparringspartner til at forme sommerens transferstrategi? Det bliver interessant at følge.

Vi går gennem en mørk tid, men som altid er der et lille lys for enden af tunnelen. Lyset er vores unge spillere, hvor jeg virkelig ser meget talent. Ja, det er langtfra alle som klarer den til start-11’eren. Men desto mere talent, desto større chance for at en eller to får sig gennembrud hos os. Vi har Elliott, Bajcetic, Konate, Carvalho, Nunez, Gakpo, og Hvis vi træder et skridt længere tilbage, så har vi Doak, Clark, Kaide Gordon, Bradley (12 landskampe for Nordirland og udlånt til Bolton, hvor han gør det super). Elliott og Gordon regnes for blandt de største talenter i verden https://www.goal.com/en-au/lists/nxgn-2 ... 3d73329005
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » søndag, 02. apr, 2023 22:08

Ja det er voldsomt at være vidne til.
Selv Southampton viser mere vilje end os.
Og det er sket på ganske få måneder.
Og Klopp ligner ikke en mand med løsningen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FSG

Indlæg af Fowler89 » søndag, 02. apr, 2023 23:01

Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. apr, 2023 20:40
Aldrig har jeg oplevet min klub falde så dybt og så tungt. Det er skræmmende at se hvor lavt vores niveau er i denne sæson.
Den køber jeg ikke, hvis man har været Liverpool fan i mere end 5-6 år er man vandt til L.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 02. apr, 2023 23:38

Fowler89 skrev:
søndag, 02. apr, 2023 23:01
Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. apr, 2023 20:40
Aldrig har jeg oplevet min klub falde så dybt og så tungt. Det er skræmmende at se hvor lavt vores niveau er i denne sæson.
Den køber jeg ikke, hvis man har været Liverpool fan i mere end 5-6 år er man vandt til L.
Jeg har været fan siden 1977, så...Men jeg har aldrig oplevet den falde så dybt efter en så succesrig foregående sæson, hvor vi var med i kampen om 4 trofæer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » mandag, 03. apr, 2023 01:36

Fowler89 skrev:
Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. apr, 2023 20:40
Aldrig har jeg oplevet min klub falde så dybt og så tungt. Det er skræmmende at se hvor lavt vores niveau er i denne sæson.
Den køber jeg ikke, hvis man har været Liverpool fan i mere end 5-6 år er man vandt til L.
Hvad er det for en smart ass bedreviderende udtalelse at komme med ?
Den udstiller dig selv meget mere end du aner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FSG

Indlæg af Fowler89 » mandag, 03. apr, 2023 08:36

mortenbak skrev:
mandag, 03. apr, 2023 01:36
Fowler89 skrev:
Hr. Drejer skrev:
søndag, 02. apr, 2023 20:40
Aldrig har jeg oplevet min klub falde så dybt og så tungt. Det er skræmmende at se hvor lavt vores niveau er i denne sæson.
Den køber jeg ikke, hvis man har været Liverpool fan i mere end 5-6 år er man vandt til L.
Hvad er det for en smart ass bedreviderende udtalelse at komme med ?
Den udstiller dig selv meget mere end du aner.
Det forstår jeg ikke, at du synes. Klubben er først begyndt at være konkurrencedygtig (igen) på højeste niveau indenfor mindre end 7-8 år siden, eller rettere sagt siden Klopp kom til klubben. Inden klubben vandt deres første PL trofæ for et par år siden, var der en tørkeperiode i cirka 30 år, hvor top 4 var en bedrift. Det er stadig mindre end et år siden, hvor klubben var tæt på quadruple.

Ja, Liverpool har været dårlige i denne sæson, men det har Chelsea også. United har ikke kunne rette ryggen siden Ferguson smuttede, City er kun relevante pga olie penge, og Arsenal udnytter et loop, jeg har det svært ved at tro Arsenal fortsat kan spille om mesterskaber gang efter gang, efter denne sæson.

Med ændringer i truppen, er jeg sikker på Liverpool igen kommer til at konkurrere om mesterskabet næste sæson.

Og jeg mente på ingen måde, at Hr. Drejer ikke har været Liverpool fan i mindre end 5-6 år (tænk jeg er nødt til at skrive det) der er ingen yngre publikum, som bruger fora længere. Pointen er, at det er en smule overdrevet at sige klubben er faldet så dybt og så tungt alene på baggrund af nuværende sæson, når man kigger tilbage på hvad man egentlig spillede for, for nogle år siden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 03. apr, 2023 09:56

Min formulering kunne være skarpere. Det jeg mener er at vi kommer fra en succesrig sæson, og falder helt igennem i denne. Inden sæsonen, troede jeg at vi vil være et top 3 hold. Jeg troede vi ville være med i kampen om trofæer. Ja, vi talte om at vi godt kunne bruge en midtbanespiller mere, men jeg tænkte, den skal vi nok klare. Jeg havde ikke regnet med at vi havde tabt så meget terræn, og at vi vil kæmpe for at blive et top 6 hold.

Vi har haft mange dårlige sæsoner, også dårligere end denne. Men tidligere dårlige sæsoner, var forventelige. Jeg havde ikke set en så dårlig sæson komme som denne. Slet ikke!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar