Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skøtt » fredag, 12. jul, 2013 11:50

Agger??? :love3: :love3:

Brendan Rodgers considering new vice-captai

Liverpool manager Brendan Rodgers has revealed that he is weighing up his options ahead of naming a new vice-captain at the club.

The Reds are skippered by Steven Gerrard, but the deputy, Jamie Carragher, retired at the end of the last season and Rodgers has said that he is giving the matter some thought.

"The captain and vice-captain is a very important position here at the football club, on and off the field," Rodgers told the club's official website.

"We've got a number of players that I'm looking at and assessing before I'll make that decision at the end of pre-season. I haven't made it yet, there are a few people that I am looking at."
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 12. jul, 2013 13:07

Agger, Lucas eller Glen Johnson, andre kan det vel ikke blive.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » fredag, 12. jul, 2013 13:10

Alonso skrev:Agger, Lucas eller Glen Johnson, andre kan det vel ikke blive.
Reina?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 12. jul, 2013 13:57

Surf skrev:
Alonso skrev:Agger, Lucas eller Glen Johnson, andre kan det vel ikke blive.
Reina?
Det er fordi jeg tolker Mignolet handlen som om at han er væk i løbet af et års tid. Lad os satse på en vi tror er her mere end et år ud i fremtiden, da det vel ikke er urealistisk at viceanføreren skal overtage anførerbindet fra Gerrard om nogle år.

Skal man følge den teori er det bedste bud nok Lucas. Ville også passe fint med at han, om man vil være ved det eller ej, kan være et bindeled for vores mange spansktalende spillere.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » fredag, 12. jul, 2013 14:02

Okay, tænkte også at det var noget i den retning du antog.

Jeg synes den er svær. Jeg ville umiddelbart sige Lucas eller Agger. Men så er der spørgsmålet, om Lucas finder niveauet igen. Hvis ikke, skal vi vel have en erstatning, og så er det måske dumt at gøre ham til viceanfører. Det er måske også derfor, at Rodgers vil vente til efter pre-season.

Agger må vel stadig ses som en skades-plaget spiller, til trods for en god sæson på den front. Kan han fortsætte med at være skadesfri, ville han være min favorit.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 12. jul, 2013 14:12

Agger er en spiller der leder igennem sit spil, ikke så meget ved at dirigere med medspillerne. Som Jose Enrique engang udtalte siger han næsten aldrig noget, men det er til gengæld brugbart når han åbner munden.

Tror Lucas har haft stor gavn af en pause, og dernæst en hel opstartsfase.

I mine øjne har han måske den vigtigste position på holdet. Mange af vores angreb skal starte ved ham, og han er en af de spillere der har til hovedopgave at dirigere i hvilket tempo vi skal bevæge bolden. Derudover slutter mange af modstandernes angreb også ved ham.

At han i forvejen spiller en stor rolle udenfor banen er der vist ingen tvivl om. Mindes at flere af de spansk talende (eller brasiliansk talende som Coutinho) har fortalt at han har hjulpet dem med at finde sig til rette.

Jeg kunne godt frygte at Agger vil føle at han skal tage et ekstra ansvar for det sociale, hvilket måske kan være en mental barriere der kan hæmme hans spil. Det er kun en teori, men nogle gange ser man jo at et bind om armen gør spillerne dårligere.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » fredag, 12. jul, 2013 14:17

Gode pointer. Havde ikke hørt om Enriques udtalelser, så måske Agger taler mindre end jeg troede.

Min opfattelse af Lucas er også klart, at han er god til at tage sig af de tilkomne. Men hvordan er hans forhold til de engelske spillere? Og hvor meget snakker han på banen? Det er nok et svært valg, Rodgers står over for.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 12. jul, 2013 14:30

I forhold til det sidste jeg skrev bør man dog huske på at Agger er anfører på landsholdet, hvilket vist går udmærket.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af peter42 » fredag, 12. jul, 2013 14:35

Hvis suarez bliver synes det skal være ham

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af thefugle » fredag, 12. jul, 2013 14:40

peter42 skrev:Hvis suarez bliver synes det skal være ham
Hahah, det humor! :)



On another note:

"It is estimated that Liverpool FC has 588 million followers across the globe that the club interacts with on a regular basis"

Fra den officielle nyhed om fornyelsen af Carlsbergs og Liverpools samarbejde, gennem 21 år !
Men fuldstændig vanvittigt tal. 588 millioner!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » fredag, 12. jul, 2013 23:03

Det bliver ikke Agger.
Man må formode, at Stevie G. spiller hovedparten af sine kampe i PL. Dvs. hvis han skal hvile bliver det i de to cup-turneringer.
Agger er en mand, der ligesom Stevie G. men af forskellige årsager skal have pauser, bl.a. er de begge landsholdsspillere. Derfor får Agger sine pauser i LC og FAC. Altså kampe hvor Stevie G. også står over. Bl.a. sad Agger over i en del af disse kampe sidste sæson.
Så vicekaptajnen bliver én, der spiller de kampe Stevie evt. ikke gør. Derfor - Agger udelukket.
Simpelt ;)
Up The RedMen... we go again!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » lørdag, 13. jul, 2013 00:25

Suarez var 4 valg sidste år når SG JC og reina ikke spillede fyi
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nrg » lørdag, 13. jul, 2013 07:57

Alonso skrev:I forhold til det sidste jeg skrev bør man dog huske på at Agger er anfører på landsholdet, hvilket vist går udmærket.
Det er vel mest af alt, fordi der ikke er andre der er oplagte, for jeg synes ellers ikke det er fordi han skiller sig specielt ud, som værende en god anfører på landsholdet. Tværtimod, så har han meget svært ved at få sine medspillere op i gear, når der har været modgang og det er. Også ofte set, at han går ned sammen med holdet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LarsU » tirsdag, 16. jul, 2013 12:01

Sku' lige et smut i Harald Nyborg i går eftermiddags. Satte mig ud i bilen, hvor radioen af endnu uransaglige årsager var røget over på P4. Og her dumpede jeg ind i et interview med Niels Frederiksen fra Liverpools danske fanklub, efterfulgt af hymnen You'll Never Walk Alone - for fuld hammer og nedrullede vinduer.

Sådan blev en tur ud til Harald Nyborg for at købe spartelmasse pludselig langt mere interessant end forventet.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 16. jul, 2013 12:44

Jeg synes ikke at have set pre-season truppen herinde, så jeg smider den lige (beklager, hvis den er i anden tråd):

Jones, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Skrtel, Flanagan, Wisdom, Robinson, Ibe, Suarez, Coates, Reina

Det er en stærk trup, vi har taget med, men jeg havde nu håbet at se McLaughlin, Teixeira, Morgan og Yesil (hvis han ikke stadig er skadet?) med også.
Liverpool Football Klopp

Besvar