Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 25. apr, 2014 15:24

Jesper skrev:Fedt indslag. Er Clark James herinde?
Ved ikke, men han er "chefredaktør" på http://www.lfc-danmark.dk

Han skriver artikler, uddeler karakterer osv osv. Ganske læseværdigt.

edit: Ser at en anden kom mig i forkøbet
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » fredag, 25. apr, 2014 17:41

JudgeStudge skrev:
Jesper skrev:Fedt indslag. Er Clark James herinde?
Jeg ved, at han driver en hjemmeside, der hedder lfc-danmark.dk

De sender af og til podcasts og videoer derfra og de kan helt sikkert anbefales. Deres live-kommentering af deadline-day og Kono-sagen, var en sand fornøjelse at lytte til. (:
De har også en facebookgruppe.

https://www.facebook.com/LiverpoolFcDanmark?fref=ts
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LR75 » fredag, 25. apr, 2014 19:43

JudgeStudge skrev:
Jesper skrev:Fedt indslag. Er Clark James herinde?
Jeg ved, at han driver en hjemmeside, der hedder lfc-danmark.dk

De sender af og til podcasts og videoer derfra og de kan helt sikkert anbefales. Deres live-kommentering af deadline-day og Kono-sagen, var en sand fornøjelse at lytte til. (:
For noget tid siden blev jeg gjort opmærksom på deres video-optakter til LFC-kampe, og jeg har set dem lige siden. De starter gerne 2 timer inden kick-off, og slutter når startopstillingerne er offentliggjort. Jeg nyder at se/høre de optakter, mens jeg går og pusler med nogle småting, når nerverne presser sig på. Bliv medlem af deres facebook-gruppe, så gør de opmærksom på optakterne via et video-link.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » lørdag, 26. apr, 2014 11:16

Og lidt mere Liverpool. Denne gang med WebMartin!
http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/p1-morgen-693#!/

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Reina » tirsdag, 29. apr, 2014 15:27

Er der andre der som officiel medlem ikke længere kan se video på hjemmesiden uden at skulle betale 45 £ pr år for LCF GO ??

Troede da man som medlem havde dette med i pakken ??
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » tirsdag, 29. apr, 2014 15:31

Reina skrev:Er der andre der som officiel medlem ikke længere kan se video på hjemmesiden uden at skulle betale 45 £ pr år for LCF GO ??

Troede da man som medlem havde dette med i pakken ??
LFCTV GO har altid været et særskilt abonnement. Du har dog muligvis fået et par måneder gratis i forbindelse med medlemskab af den officielle fanklub.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Reina » tirsdag, 29. apr, 2014 15:36

Så udover at være medlem skal man så lige pludselig også betale for at se 2 min uddrag af en tidligere spillet kamp ? Har været medlem i mange år og altid kunnet se diverse videoer. Nu strammer de den vist lige rigeligt, hvis jeg igen skal betale 45 £ for det - er det bare mig eller hvad gør i andre ??
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » fredag, 02. maj, 2014 22:37

Efter vi har hentet Sterling og Flanagan op i førsteholds truppen og ibe på udlån sammen med coady robinson og wisdom så er vores u21 ikke helt så vildt som det var. desværre, der er lidt "langt" til de helt store talenter efter disse.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af niels » mandag, 05. maj, 2014 10:30

Komikeren John Bishop har givet £96.000 til Hillsborough (HFSG). Flot!

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... um=twitter

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 07. maj, 2014 16:57

http://touch.liverpool.no/Nyheter/VM-ut ... tinho.aspx
Hverken Lucas eller Coutinho i Brasiliens VM trup. Synd og skam. Coutinho skal nok få andre chancer. Tvivler mere på Lucas.
Er du vimmer et vanvittigt hold man har når spillere som disse ikke kommer med.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 07. maj, 2014 18:00

LFC-Aaby skrev:http://touch.liverpool.no/Nyheter/VM-ut ... tinho.aspx
Hverken Lucas eller Coutinho i Brasiliens VM trup. Synd og skam. Coutinho skal nok få andre chancer. Tvivler mere på Lucas.
Er du vimmer et vanvittigt hold man har når spillere som disse ikke kommer med.
Måske i forhold til Coutinho - men Lucas har det seneste halve års tid ikke tilnærmelsesvist spillet på et niveau, der minder om international klasse.

Jeg har virkelig ondt af Lucas, han er sympatisk og samtidig en spiller der har den rette mentalitet. Men det virker til, at de mange skader har sat sine spor.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » torsdag, 08. maj, 2014 16:16

James Pearce har chattet med Echos læsere og svaret på spørgsmål. Flere af tingene kan bidrage til nogle af de debatter, der har kørt her inde. Jeg har klippet lidt ud af hans svar her:

Agger vs. Sakho
- Agger har vært ute av laget i flere peiroder denne sesongen, og det er ganske tydelig at Rodgers tviler på ham. Det er en følelse av at han ikke er duellsterk nok, og at et stopperpar med ham og Skrtel mangler en skikkelig leder.

Salg
- Jeg forventer helt klart at Aspas og Assaidi vil bli solgt i sommer. Når det gjelder Borini, så er jeg ikke sikker. Italieneren var Rodgers sitt første kjøp, og manageren har alltid snakket varmt om ham. Etter et imponerende låneopphold hos Sunderland tror jeg Borini vil få en ny sjanse til å få fart på sin Anfield-karriere.

Ungdomsspillere
- Jeg tror Wisdom virkelig har dratt nytte av året han har hatt i Championship, og er en bedre spiller nå. Teixeira bør være klar for å utvikle seg videre og få smake førstelagsfotball. Jeg ser også frem til å følge utviklingen til Ibe, da han har alt verktøyet som kreves for å bli en klassespiller. Jack Dunn har trent på Melwood den siste tiden, og varmet opp med spillerne foran Chelsea-kampen. Han er ikke langt unna. Spillere som Jordan Rossiter, Lloyd Jones og Harry Wilson, for å nevne noen, er også aktuelle. Jeg vil ikke bli overrasket om vi får se disse tre spille ligacup neste sesong.

Indkøb
Dersom Liverpool bruker masse penger på en spiller i sommer, hvilken posisjon forventer du da at de vil bruke disse pengene på?
- Jeg vil si en nummer 10. Det var Rodgers sin prioritet i fjor sommer, men det skjedde ikke, da han gikk glipp av Henrikh Mkhitaryan. Coutinho har spilt der også, men han scorer ikke og skaper ikke nok mål til å bruke ham som nummer 10 i en hel sesong.

- Rodgers vet Liverpool ikke har råd til en gjentagelse av i fjor sommer, da de hentet inn spillere som Aspas, Cissokho og Moses, som rett og slett ikke var gode nok.

http://www.liverpool.no/Nyheter/Usikker ... Lucas.aspx
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » fredag, 09. maj, 2014 10:33

Surf skrev:James Pearce har chattet med Echos læsere og svaret på spørgsmål. Flere af tingene kan bidrage til nogle af de debatter, der har kørt her inde. Jeg har klippet lidt ud af hans svar her:

Agger vs. Sakho
- Agger har vært ute av laget i flere peiroder denne sesongen, og det er ganske tydelig at Rodgers tviler på ham. Det er en følelse av at han ikke er duellsterk nok, og at et stopperpar med ham og Skrtel mangler en skikkelig leder.

Salg
- Jeg forventer helt klart at Aspas og Assaidi vil bli solgt i sommer. Når det gjelder Borini, så er jeg ikke sikker. Italieneren var Rodgers sitt første kjøp, og manageren har alltid snakket varmt om ham. Etter et imponerende låneopphold hos Sunderland tror jeg Borini vil få en ny sjanse til å få fart på sin Anfield-karriere.

Ungdomsspillere
- Jeg tror Wisdom virkelig har dratt nytte av året han har hatt i Championship, og er en bedre spiller nå. Teixeira bør være klar for å utvikle seg videre og få smake førstelagsfotball. Jeg ser også frem til å følge utviklingen til Ibe, da han har alt verktøyet som kreves for å bli en klassespiller. Jack Dunn har trent på Melwood den siste tiden, og varmet opp med spillerne foran Chelsea-kampen. Han er ikke langt unna. Spillere som Jordan Rossiter, Lloyd Jones og Harry Wilson, for å nevne noen, er også aktuelle. Jeg vil ikke bli overrasket om vi får se disse tre spille ligacup neste sesong.

Indkøb
Dersom Liverpool bruker masse penger på en spiller i sommer, hvilken posisjon forventer du da at de vil bruke disse pengene på?
- Jeg vil si en nummer 10. Det var Rodgers sin prioritet i fjor sommer, men det skjedde ikke, da han gikk glipp av Henrikh Mkhitaryan. Coutinho har spilt der også, men han scorer ikke og skaper ikke nok mål til å bruke ham som nummer 10 i en hel sesong.

- Rodgers vet Liverpool ikke har råd til en gjentagelse av i fjor sommer, da de hentet inn spillere som Aspas, Cissokho og Moses, som rett og slett ikke var gode nok.

http://www.liverpool.no/Nyheter/Usikker ... Lucas.aspx
Af en eller anden grund, er jeg så ikke den eneste der har den holdning, at der er noget mellem Agger og Rodgers.

Så glæder jeg mig til at se mere til Teixeira og Jordan Rossiter i næste sæson.

Enig i, Brendan Rodgers skal være langt dygtigere på tranfermarkedet end tilfældet var sidste sommer. Vi kan ikke leve med fornyelse af spillertruppen af spillere der har rette kvalitet og giver holdet bedre bredde.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 09. maj, 2014 14:05

Jeg synes jo netop James Pearce er spot on, når han siger, at der i makkerparret Agger og Skrtel ikke er nok lederskab. Vi havde jo debatten så sent som sidste sommer, hvor der var rimelig bred konsensus om, at der manglede lederskab med Agger og Skrtel.

At noget så kan tyde på, at Sakho (endnu) ikke er trådt i karakter i den rolle, er en helt anden diskussion.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 18. maj, 2014 21:16

Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor jeg kunne poste den her, så jeg gør det bare her.



Hvilken forbindelse har den gode Djimi til Danmark?

Edit:
Hvorfor laver den ikke sådan en smart twitter ting?
Her er linket https://twitter.com/Djimi_Traore19/stat ... 3646108673
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar