Hvis så bare resten af PL-sæsonen kunne spilles i kontrollerede omgivelser i et laboratorium, ville jeg være meget tryg

Med 13 kampe tilbage, så kan gunners - selv med sejre i samtlige 13 kampe - kun nå 92 point, og det nægter jeg at tro på, at de gør.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 08:17Uanset hvordan jeg vender og drejer det, så havner vi på 91 point.JudgeArdaStudge skrev: ↑fredag, 14. feb, 2025 00:02Hvor mange point tror I realistisk set vi høster i de resterende 14 kampe?
Wolves (H) 3point - den var nem![]()
A Villa (A) 3 p
Man C (A) 1 p
Newcastle (H) 3 p
Southampton (A) 3 p
Everton (H) 3 p
Fulham (A) 1 p
West Ham (H) 3 p
Leicester (A) 3 p
Tottenham (H) 3 p
Chelsea (A) 1 p
Arsenal (H)1 p
Brighton (A) 3 p
Crystal Palace (H) 3 p
Det er ren gætteleg for sjovs skyld.
Grunden til, at Man FC fik 100 point, var at de var nødt til det. i Covid sæsonen vandt vi jo mesterskabet 4-5-6 runder før turneringen sluttede
Det er vist ikke vi, der roder rundt, men udelukkende migAJJ skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 22:07Vi roder lidt rundt nu. Det var i 2017/18 sæsonen, at de fik 100 point. 19 flere end Man U på 2. pladsen
nix - jeg fik skrevet, at det var 2018/19 sæsonen, at Man City fik 100 point.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 22:29Det er vist ikke vi, der roder rundt, men udelukkende migAJJ skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 22:07Vi roder lidt rundt nu. Det var i 2017/18 sæsonen, at de fik 100 point. 19 flere end Man U på 2. pladsen![]()
Desværre har jeg svært ved at pege på 8 sikre sejre i de resterende 12 kampe.AJJ skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 08:51nix - jeg fik skrevet, at det var 2018/19 sæsonen, at Man City fik 100 point.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 22:29Det er vist ikke vi, der roder rundt, men udelukkende migAJJ skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 22:07Vi roder lidt rundt nu. Det var i 2017/18 sæsonen, at de fik 100 point. 19 flere end Man U på 2. pladsen![]()
Nå, men lad os nu sige, at vi slutter lige så skidt af som i sidste sæson. Så ender vi på 85 point. Fx: vinder 8, taber 4 og et X.
For at opnå 85 point skal Arsenal fx: vinde 10, to X og et tab. Og så skal de også lige indhente os på målscore.
Hvis Man city vinder resten ender de i øvrigt på 83 point.
Du fik ret! ....denne gang:
Der er da mange klubber som Brest, der er nået til knockout fasen efter gruppespil før i tiden. Så har de jo bare fået en overraskende 2er plads.JudgeArdaStudge skrev:Har ikke set Champions League, så spottede det først nu, men det nye Champions League format har da slået fejl, når Brest kan ende i knock out og selvfølgelig få en afklapsning af et milliarddyrt hold fra Frankrig. Det virker til at være et ringe udtænkt format, folk har fået bildt sig ind er godt og spændende, fordi de troede, der var spænding på sidste gruppespilsdag, men der var jo aldrig reel spænding. Vi har desværre fået et format, hvor hold som Real Madrid kan tillade sig at spille på lavt blus og alligevel gå videre og nok vinde det hele til sidst, det kunne man ikke altid i det gamle format, fordi det afhang meget af, hvilke hold man kom i gruppe med. Nu er det meget lettere at gå videre.