Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » søndag, 15. nov, 2020 16:40



Rip. :(
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. nov, 2020 18:12

Hvil i fred, Ray. Du er uden tvivl den bedste målmand Liverpool nogensinde har haft. En af mine første Liverpool helte.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af søren » søndag, 15. nov, 2020 18:28

Forfærdeligt! En af min barndoms største helte. Jeg har set Ray Clemence løbe ind på Anfield - ned mod The Kop - i en Tottenham-trøje (han var skiftet fra Liverpool til Tottenham, da karrieren gik mod enden, og en vis Grobbelaar kom ind) og hele Anfield - anført af The Kop - stod op og klappede. Helt vildt. Clemence vinkede op til os, og han stod en brandkamp. Han havde lige mistet sin landsholdsplads til Peter Shilton. Tottenham vandt 1-0 (første sejr på Anfield i 71 år og jeg var taget derover...) og Liverpool mistede et vigtigt skridt mod mesterskabet. Alligevel stod hele The Kop (hvor jeg selv stod) og sang “England number one, Englands number one” ned til Clemence. Clemence, min barndoms helt, R.I.P. Så trist at høre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. nov, 2020 11:11

Sadio Mane & Naby Keita both score as Liverpool’s fringe full-backs get valuable minutes

Sadio Mane and Naby Keita both scored the only goal for their countries as the latest qualifiers for the Africa Cup of Nations played out on Sunday afternoon.

https://www.thisisanfield.com/2020/11/s ... e-minutes/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 17. nov, 2020 11:45

søren skrev:
søndag, 15. nov, 2020 18:28
Forfærdeligt! En af min barndoms største helte. Jeg har set Ray Clemence løbe ind på Anfield - ned mod The Kop - i en Tottenham-trøje (han var skiftet fra Liverpool til Tottenham, da karrieren gik mod enden, og en vis Grobbelaar kom ind) og hele Anfield - anført af The Kop - stod op og klappede. Helt vildt. Clemence vinkede op til os, og han stod en brandkamp. Han havde lige mistet sin landsholdsplads til Peter Shilton. Tottenham vandt 1-0 (første sejr på Anfield i 71 år og jeg var taget derover...) og Liverpool mistede et vigtigt skridt mod mesterskabet. Alligevel stod hele The Kop (hvor jeg selv stod) og sang “England number one, Englands number one” ned til Clemence. Clemence, min barndoms helt, R.I.P. Så trist at høre.
Kloppite

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af søren » tirsdag, 17. nov, 2020 18:19

Wow! Fantastiske billeder. Gåsehudsfremkaldende. Tak!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. nov, 2020 07:53

5 things we learned from Ox’s tour of LFC’s new Kirkby training ground

Alex Oxlade-Chamberlain has given Liverpool supporters a unique tour of the new AXA Training Centre, ahead of the rest of the squad’s imminent return.

https://www.thisisanfield.com/2020/11/5 ... ng-ground/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. nov, 2020 17:03

Alle andre end PL kan altså se fornuften i det ? :dontknow:

Bekreftet:

Det blir mulig med fem bytter i English Football League allerede denne helgen

Nå er det bare Premier League igjen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... ne-helgen/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. nov, 2020 07:57

Report – Liverpool signed two world-class players because of improved relations with this renowned super-agent

Jorge Mendes helped Liverpool sign Diogo Jota and Fabinho Tavares

https://thekoptimes.com/2020/11/21/live ... ge-mendes/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. nov, 2020 08:12

LIVERPOOL’S DEFENSIVE WOES CONTINUE

Liverpool have conceded 16 goals in just eight Premier League games this season, an average of two per match. It took them 27 games to conceded their 16th goal last season. With injuries to key defensive players mounting up, we analyse why the alarm bells should be ringing around Anfield.

https://www.statsperform.com/resource/l ... -continue/

Man kan da sige, at vi har noget at arbejde på, og at det ikke er usædvanligt for os at stille med et nyt par i midterforsvaret.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. nov, 2020 19:48

Liverpool har seks nominerte til de store FIFA-prisene

Et nytt fotballår nærmer seg slutten, og dermed er det snart tid for FIFA Football Awards.

25. nov 2020 kl 10.52 Einar Kvande EinarKvande

Liverpool har i år hele fire nominerte til prisen The Best FIFA Men's Player. Det er Thiago Alcantara, Sadio Mané, Mohamed Salah og Virgil van Dijk.

De øvrige nominerte er Cristiano Ronaldo, Kevin De Bruyne, Robert Lewandowski, Kylian Mbappe, Lionel Messi, Neymar og Sergio Ramos.

Alisson Becker er en selvskreven kandidat til tittelen The Best FIFA Men's Goalkeeper. Dem fem andre norminerte er Thibaut Courtois, Keylor Navas, Manuel Neuer, Jan Oblak og Marc-Andre ter Stegen.

Og Jürgen Klopp er selvsagt nominert til The Best FIFA Men's Coach. De øvrige fire nominerte er: Marcelo Bielsa, Hans-Dieter Flick, Julen Lopetegui og Zinedine Zidane.

Du kan stemme på din favoritter i disse avstemningene her.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » fredag, 27. nov, 2020 18:35

søren skrev:
tirsdag, 17. nov, 2020 18:19
Wow! Fantastiske billeder. Gåsehudsfremkaldende. Tak!
Det må være et fantastisk minde at have set den kamp. Jeg var 5 år, da han skiftede - så har ingen billeder af ham i Liverpool-trøjen i mine erindringer , men jeg havde dog denne hængende på børneværelset i en rum tid.

https://www.lfchistory.net/SeasonArchiv ... Picture/22

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. nov, 2020 00:05

Den havde jeg også hængende. Fed plakat!

Kan man få fingrene i den i dag?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. dec, 2020 15:03

Liverpool to re-submit planning for Anfield expansion, with new completion date

November 30, 2020
This Is Anfield

Liverpool FC are to re-submit their planning application for ‘phase two’ of Anfield’s expansion, increasing the overall capacity to around 61,000 seats.

https://www.thisisanfield.com/2020/11/l ... tion-date/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 15:34

Jeg synes squ, at vi ligger meget godt til over det hele og hvis dem, vi kigger på hedder Upamecano, Grealish, Sancho og Haaland, så ser vi også ud til at blive meget langtidsholdbare:

FC 100: Liverpool, Bayern dominate, USMNT stars break into our annual ranking of soccer's best players

https://www.espn.co.uk/football/blog-es ... st-players

Besvar