Liverpools spillestil og taktiske koncept

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2022 08:53

Sådan vil vi gerne se Salah, Trent og angribere i boksen.


Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. jun, 2023 10:07

Her i Silly Season er der rig lejlighed til at vi får dikuteret det taktiske set up, og hvad Klopp + staff har gang i mht spillerindkøb mm., i forhold til at opdatere det taktiske set up, så denne her tråd får lige et et "bump", så alle bliver opmærksomme på den (igen).

I meget af den debat, der har været ført i mange forskellige tråde, har en genganger i debatten har været:
Hvad er og hvad skal være Trent AA's placering/rolle på banen?

Nu har Trent så lige spillet en fantastisk landskamp, godt nok kun mod middelmådige Malta, men flere pundits bemærkede efter kampen, at "alt godt i løbet af kampen, havde som regel Trent involveret i opbygningen/udførelsen". To ting forstærker så dette, nemlig at han spillede i trøje nummer 10, hvilket UK journalister straks oversætter til, at hans rolle var "10'er" i lommen bag angrebskæden, og så curlede han et godt langskudsmål over i det lange hjørne. Som eksemplificering på tolkningen i UK pressen, kan nævnes denne artikel med den catchy overskrift: "Trent now a freed Lion"
Billede

Så hvad sker der næste sæson?
Når/hvis Trent ryger permanet på midtbanen, skifter vi så til en 3-mandskæde i forsvaret, i noget der ligner en 3-4-3?
Eller er Klopp fastgroet i 4-3-3, så der indkøbes en ny højre back? Måske skiftes der system afhængig af modstanderen, så det nogen gange er 3-4-3 og andre 4-3-3
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Emmy » søndag, 18. jun, 2023 10:14

Det mest interessante er næsten at Trent nu selv siger, at han ser sig selv spille på midten. Det har han ret kategorisk afvist før i tiden.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. jun, 2023 10:53

Emmy skrev:
søndag, 18. jun, 2023 10:14
Det mest interessante er næsten at Trent nu selv siger, at han ser sig selv spille på midten. Det har han ret kategorisk afvist før i tiden.
Ja, i hvert fald i forhold til 3 Lions. Men det kan jo også være et vink med en vognstang til Klopp.......?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 21. jun, 2023 10:02

Vi har ofte diskuteret at Trent hører til på midten. Rigtig mange fodboldeksperter har sagt det samme. Hvorfor er det så først nu Klopp spiller ham på den position? Jeg synes at i denne situation reagerede Klopp meget sent. Tænk på CL finalen sidste år... ja det er kontrakfaktisk, i know, men... :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 22. jun, 2023 13:44

Omkring Trent så kan man vel sige at de de foregående sæsoner så har han været blandt top 5 bedste RB i verden, så synes det er svært at klandre Klopp for at det ikke har fungeret. På trods af det, så tror jeg dog også det er Klopps tanke at han skal bruges mere og mere frem ad banen, og man har været igang med at klargøre ham til med at bygge muskelmasse på (på at se på billeder af ham fra 20-21 og så igen fra i år)

Det har dog også været en hæmsko for ham i den netop overståede sæson jeg synes han har mistet lidt fart og det har kostet i det defensive.

Det er også lidt nemmere at shine på midtbanen for England de møder Malta og Nord Markadonien, Trent størst problem er stadig det defensive, og hvis han skal være fast midtbanespiller så synes jeg han skal blive en bedre duel spiller, som et eksempel så vandt han i mod Nord Markadonien kun 1 af 7 dueller på jorden.

Et andet problem for Klopp i denne sæson har også været at hvis Trent spiller på midten så er det pludselig i mange kampe Matip eller Gomez der får løbedueller på kanten i et tremandsforsvar, Matip mangler fart og Gomez er til tider lidt nem at skubbe væk. Derfor er jeg også ret sikker på at der kommer en forsvars spiller ind med fornuftig fart og fysik, en drømmespiller ser jeg som Benjamin Pavard fordi han både kan spille RB og CB så han kan bruges både i 3 mands og 4 mands forsvar.

Personligt drømmer jeg dog om at se Trent i en endnu mere fri rolle på midten som vi kender fra f.eks De Bruyne og modric mfl.

Det kunne feks. være:

Pavard Konate Virgil Robertson
........................Fabinho............
................Trent................MacAllister
..........Salah....Gakpo..... Diaz............

Eller:

Konate Virgil Roberston
.............Fabinho................
Henderson.....Macallister
...............Trent.....................
....Salah....Gakpo..... Diaz............
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. jul, 2023 11:43

AC Milan vil gerne sælge Origi efter kun en sæson. Coutinho var heller ingen succes i Barcelona. Mané har heller ikke været en succes i Bayern. Gini som var krumtappen på vores midtbane, blev heller ingen succes i PSG. Jeg synes mange af de spillere som har været i Klopps system, ofte mislykkes, når de videresælges. Jeg kan også nævne Shinji Kagawa, som blev solgt fra Dortmund til Man U, og som heller ikke indfriede forventningerne.

Hvad skyldes det? Er klopps spillestil så speciel? Eller er Klopp så meget bedre til man-management?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Thommo » mandag, 10. jul, 2023 12:33

Mener der har været snak om det emne for laaang tid siden, men at det gjaldt LFC´ere generelt, altså at det er klubben og ikke manageren der er "forhekset" . Xabi, Masch og Suarez er undtagelserne, og nok lidt andre, men generelt er spillerne styrtdykket efter LFC tiden.

At Origi og MAne ikke ville slå til, i deres nye klubber var dælme også givet på forhånd, synes jeg mildt skrevet. Mane skulle erstatte Lewandowski mere eller mindre....Bindegalt som jeg ser det, Origi var og bliver aldrig god nok til en klub der vil noget, og det vil Milan vist.
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Fowler89 » mandag, 10. jul, 2023 19:06

Thommo skrev:
mandag, 10. jul, 2023 12:33
Mener der har været snak om det emne for laaang tid siden, men at det gjaldt LFC´ere generelt, altså at det er klubben og ikke manageren der er "forhekset" . Xabi, Masch og Suarez er undtagelserne, og nok lidt andre, men generelt er spillerne styrtdykket efter LFC tiden.

At Origi og MAne ikke ville slå til, i deres nye klubber var dælme også givet på forhånd, synes jeg mildt skrevet. Mane skulle erstatte Lewandowski mere eller mindre....Bindegalt som jeg ser det, Origi var og bliver aldrig god nok til en klub der vil noget, og det vil Milan vist.
Mane burde score flere mål i den farmer liga, han har også evnen til det. Det har været et uheldigt ophold for ham desværre.
Jeg er helt enig i Origi, han har aldrig haft niveauet men han har været super vigtig når der har været brug for ham.

Coutinho er ufatteligt, den havde ingen vel set komme. Han burde have braget igennem på det Barca hold.

Gini var 100% en Klopp spiller, jeg er ikke overrasket over, at det ikke godt for ham i PSG - det var forventeligt.

Måske er klubben også bare gode til at sælge spillerne på det rette tidspunkt. :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Thommo » tirsdag, 11. jul, 2023 16:32

Jeg synes stadig Mane var fejlcast af dimensioner, Bayern var vist ude og sige(eller var det fans´ forventning) at det var Lewandowski han erstattede. De solgte vel heller ikke nogen på Mane positionen, selv om Gnabry rygter var der, tror jeg stadig han er i BM?

Ja Cou er et stort mysterie, hilsen den nok største fan overhovedet. Dengang mente jeg jo altså i ramme alvor at Cou burde koste minimum 223 mill euro da ham trilleren neymar kostede 222, og han var langt bedre men ikke det navn trilleren var...Hvis jeg havde noget at sige skulle prisen dengang i virkeligheden have været 444 mill da han var mindst dobbelt så god som neymar...Men det blev han da "kurreret" for at være efter en tur sydpå :)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Jesper » lørdag, 29. jul, 2023 08:50

Da Klopp skrev under på sin sidste kontrakt, lå det klart i luften, at der lå en overordnet mission om lave et generationsskifte. Jeg vil påstå, at vores succes for et par sæsoner siden faktisk besværliggjorde den proces, i og med vi forlængede en del kontrakter og dermed blev økonomiske låst af de dyrere kontrakter samt det åbenlyse i, at det dermed var sværere at skille sig af med de lidt ældre spillere, når de (spillerne) hver især sad med kortene på hånden. Der lå endvidere noget lidt udefinerbart - skal vi kalde det emotionelt - som bestod i at man på en måde står i gæld til de ældre spillere.
Sidste sæson var ikke så succesfuld, hvorfor processen nu mere naturlig kunne speedes op og vi har nu sagt farvel til adskillige ældre spillere og goddag til unge og måske mere sultne spillere.
Det leder mig til trådens kerne: spillestilen. Jeg er spændt på, om Klopp også der vil forsøge af tilpasse holdets udtryk til de nye spillere, eller om det er spillerne, der skal tilpasse sig stilen? Derudover ligger der også fra Klopps side, kunne man måske postulere, at Liverpool som sådan også bliver nødt til at ændre sig, så vi ikke bliver så lette at læse rent offensivt, hvilket var særdeles tydeligt for to sæsoner siden, men også rent defensivt ikke er så sårbare. Og det kan man jo gøre på flere måder: 1. Vi kunne gå tilbage til det vi i starten var kendt for, nemlig det høje presspil og hurtige omstillinger. Her var en spiller som Wijnaldum helt central, da han måske var vores aller bedste spiller til det koncept. 2. Vi kunne også søge mere mod det koncept, som en spiller som Thiago repræsenterer, hvor "bolden gør arbejdet" og hvor vi defensivt såvel som offensivt kontrollerer spillet via boldbesiddelse.
3. Den tredje mulighed ville være at se på de tendenser, som vi kan se i PL og rundt om i Europa, hvor spillet bliver mere og mere dynamisk. Repræsenteret ved tovejsspillere, som Bellingham, hvor alle spillere med deres overlegne fysik, taktiske forståelse og teknik kan spille spillet begge veje. Og rent taktisk er man fleksibel og ikke så låst af en særlig opstilling.

Kigger man på den igangværende rekruttering, så er jeg tilbøjelig til at tro, at vi kommer til at se Klopp være helt pinligt bevidst om, at vi nu ikke har fået 1 til 1 erstatninger, men nogle lidt andre typer. Polyvalente, kaldte Morten Olsen de her typer. Spillere, som kunne spille på flere måder og på flere pladser. Mac Allister er et eksempel på en spiller, som ved VM lignede Wijnaldum, da han var bedst. Dynamisk, utrolig taktisk bevidst og samtidig så dygtig på bolden.
Szoboszlai, som jeg ikke har det store kendskab til, bliver beskrevet som en spiller, der kan udfylde flere positioner. Lavia, der har sin force i det defensive, men som er en helt anden type en Fabinho, repræsenterer den nye generations 6er-type, der ikke er så endimensionel som Fabinho.
Derudover kommer to typer som Trent og Baicetic, som på hver sin måde ikke ligner de spillere, vi har sagt farvel til. Med andre ord, så siger vi farvel til en type spillere, og goddag til spillere, der har en anden dynamik og kan spille det spil, som jeg beskrev i nummer "3".
Det er dog ikke ensbetydende med at den klassiske 4-3-3 forsvinder, jeg forventer bare, at vi ser den i en udgave, hvor vi i nogle kampe vil se det "gammeldags" presspil og i andre kampe, det mere moderne dynamiske spil, hvor spillet mere bølger frem og tilbage, ofte tilpasset modstanderen (Ancelotti er lig dette udtryk). Og jeg tror, at det vil klæde os, at være mindre låst i udtrykket, for vi har brug for noget ny inspiration og ny puls.
Jeg er ligeledes temmelig sikker på, at der kommer til at være mere ustabilitet. Vi har ikke Milner, Henderson Fabinho mv i maskinrummet, der med erfaring og ro kan sætte tonen og ikke mindst rent mentalt hanke op i deres medspillere.


Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. jul, 2023 11:06

Jesper skrev:
lørdag, 29. jul, 2023 08:50
Da Klopp skrev under på sin sidste kontrakt, lå det klart i luften, at der lå en overordnet mission om lave et generationsskifte. Jeg vil påstå, at vores succes for et par sæsoner siden faktisk besværliggjorde den proces, i og med vi forlængede en del kontrakter og dermed blev økonomiske låst af de dyrere kontrakter samt det åbenlyse i, at det dermed var sværere at skille sig af med de lidt ældre spillere, når de (spillerne) hver især sad med kortene på hånden. Der lå endvidere noget lidt udefinerbart - skal vi kalde det emotionelt - som bestod i at man på en måde står i gæld til de ældre spillere.
Sidste sæson var ikke så succesfuld, hvorfor processen nu mere naturlig kunne speedes op og vi har nu sagt farvel til adskillige ældre spillere og goddag til unge og måske mere sultne spillere.
Det leder mig til trådens kerne: spillestilen. Jeg er spændt på, om Klopp også der vil forsøge af tilpasse holdets udtryk til de nye spillere, eller om det er spillerne, der skal tilpasse sig stilen? Derudover ligger der også fra Klopps side, kunne man måske postulere, at Liverpool som sådan også bliver nødt til at ændre sig, så vi ikke bliver så lette at læse rent offensivt, hvilket var særdeles tydeligt for to sæsoner siden, men også rent defensivt ikke er så sårbare. Og det kan man jo gøre på flere måder: 1. Vi kunne gå tilbage til det vi i starten var kendt for, nemlig det høje presspil og hurtige omstillinger. Her var en spiller som Wijnaldum helt central, da han måske var vores aller bedste spiller til det koncept. 2. Vi kunne også søge mere mod det koncept, som en spiller som Thiago repræsenterer, hvor "bolden gør arbejdet" og hvor vi defensivt såvel som offensivt kontrollerer spillet via boldbesiddelse.
3. Den tredje mulighed ville være at se på de tendenser, som vi kan se i PL og rundt om i Europa, hvor spillet bliver mere og mere dynamisk. Repræsenteret ved tovejsspillere, som Bellingham, hvor alle spillere med deres overlegne fysik, taktiske forståelse og teknik kan spille spillet begge veje. Og rent taktisk er man fleksibel og ikke så låst af en særlig opstilling.

Kigger man på den igangværende rekruttering, så er jeg tilbøjelig til at tro, at vi kommer til at se Klopp være helt pinligt bevidst om, at vi nu ikke har fået 1 til 1 erstatninger, men nogle lidt andre typer. Polyvalente, kaldte Morten Olsen de her typer. Spillere, som kunne spille på flere måder og på flere pladser. Mac Allister er et eksempel på en spiller, som ved VM lignede Wijnaldum, da han var bedst. Dynamisk, utrolig taktisk bevidst og samtidig så dygtig på bolden.
Szoboszlai, som jeg ikke har det store kendskab til, bliver beskrevet som en spiller, der kan udfylde flere positioner. Lavia, der har sin force i det defensive, men som er en helt anden type en Fabinho, repræsenterer den nye generations 6er-type, der ikke er så endimensionel som Fabinho.
Derudover kommer to typer som Trent og Baicetic, som på hver sin måde ikke ligner de spillere, vi har sagt farvel til. Med andre ord, så siger vi farvel til en type spillere, og goddag til spillere, der har en anden dynamik og kan spille det spil, som jeg beskrev i nummer "3".
Det er dog ikke ensbetydende med at den klassiske 4-3-3 forsvinder, jeg forventer bare, at vi ser den i en udgave, hvor vi i nogle kampe vil se det "gammeldags" presspil og i andre kampe, det mere moderne dynamiske spil, hvor spillet mere bølger frem og tilbage, ofte tilpasset modstanderen (Ancelotti er lig dette udtryk). Og jeg tror, at det vil klæde os, at være mindre låst i udtrykket, for vi har brug for noget ny inspiration og ny puls.
Jeg er ligeledes temmelig sikker på, at der kommer til at være mere ustabilitet. Vi har ikke Milner, Henderson Fabinho mv i maskinrummet, der med erfaring og ro kan sætte tonen og ikke mindst rent mentalt hanke op i deres medspillere.
Qua den stigende gennemsnitsalder manglede vi i sidste sæson, samt i sluningen af 2021.22 sæsonen helt klart dynamik. Væk var tiden, hvor Liverpool altid "outran" modstanderen på antal løbekilometer. Det kan selvfølgelig altid debatteres, om tilbagelagt distance er et vigtigt parameter i sig selv, hvis ikke spillerne løber de rigtige løb, men jeg har på intet tidspunkt, måske bortset fra Klopps første kamp mod Tottenham, siddet med en fornemmelse af, at der var nogen som løb rundt som hovedløse kyllinger. Men bortset fra den lavere løbevillighed virkede det også som om der sneg sig en mental træthed ind i truppen. En "been there- done that - have won it already"-attitude. Specielt mod mindre hold som virkede langt mere til at ville vinde og give den ekstra indsats fysisk og mentalt, for at komme frem til sejren.

Så friske, unge ben på midtbanen var helt klart tiltrængt, og i Mac Allister og Szoboszlai har vi fået to løbevillige spillere, som kan spille begge veje. Mac Allister er jeg ikke i tvivl om, at han kan tåle mosten og intensiteten i PL. Szoboszlai skal først bevise, at han ikke er en Keita, som kunne brilliere i Bundesligaen, men kom til kort når der var kortere tid til at opnå boldkontrol og langt større fysisk pres fra modstanderen generelt. Kædet sammen med dette, tror jeg midtbane trioen bliver suppleret af en 6'er, som bliver delt imellem Bajcetics og Romeo Lavia (Ja, jeg er sikker på at LFC og So'ton nok skal finde ud af det, for det plejer de jo) Men hvad så med Trent? Jeg må skuffe dig texy, da jeg tror Trent - med Lavia/Bajcetic i 6'er rollen - kommer til at spille inverted back, som vi så fra Arsenal kampen og frem. Skal Trent endelig heltids op på midtbanen, så ser jeg stadig, at han snarere skal tage Mac Allisters eller Szoboszlais plads, da jeg ikke ser ham have den agressivitet i sit spil, som der kræves af en moderne, bølgebrydende 6'er.

Vi havde et fantastisk 3-mands angreb i Mané-Firmino-Salah, som var begunstiget af, at de ikke havde mange skader. Spiller for spiller, har vi ikke 3 angribere, som kan matche ovenstående, ja Salah kan i mine øjne ikke en gang matche sit tidligere niveau, men samlet set er kvaliteten i vores angreb steget, og med langt flere taktiske muligheder. Gakpo er en næsten 1:1 klon af Firmino, og sammen med en ung midtbane tror jeg på langt flere hurtige bolderobringer på modstanderens banehalvdel, tæt på boxen. Jota er også en fremragende presspiller, og Salah, Diaz og Nunez er ikke helt uefne ud i den kunst heller. Samtidig håber jeg på, at øget konkurrence om frontpladserne kan presse Mo Salah til at finde noget af sit gamle niveau. Eller måske skulle Salah en gang imellem spilles på toppen i stedet for? Langt hovedparten af hans scoringer sker jo på første berøring, og han er dødbringende effektiv i det lille felt. Szoboszlai har jo erfaring med at spille en venstre kant, og med ham derude, vil der blive en rigtig midtbaneplads ledig til Trent. Læg dertil, at vi vil også have mulighed for at stille med et 3-mands angreb, hvor 2 er skarpe på låget nemlig Jota og Nunez, og hvor Gakpo ikke er helt ueffen til hovedspillet.

Samlet set ser jeg langt flere muligheder for Klopp for at være u-forudsigelig på angrebsfronten. Vort svage led - indtil videre - lader dog til at være forsvaret. Konaté og Van Dijk holder niveau, selvom VVD er et godt stykke fra hans monsterform før hans korsbåndskade. Matip kan spille godt, men han har også udfald/koncentrationssvigt i kampe, som virker til at gøre ham nervøs. Gomez er i mine øjne ikke skarp nok, og bør helst kun bruges som back up på højre back, hvor han dog også laver blundere en gang imellem. Der har været meget snak om, at LFC kigger i retning af at finde en venstrebenet midterforsvarer, men jeg tror snarere det kunne være nødvendigt med en alsidig midterforsvarer, som kan spille både 4 mands forsvar og 3 mands forsvar samt kunne vikariere på højre back. Det er Gomez ikke god nok til i mine øjne.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

krumme
Indlæg: 42
Tilmeldt: lørdag, 15. jan, 2011 23:04
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 59

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af krumme » lørdag, 05. aug, 2023 08:01

Hej alle LFC fans
Er ikke sikker på indlægget er parkeret det rigtige sted.
Vi er svækket markant på 6`pladsen har vi kunne se i de fleste optaktskampe.
Vi har Morton, Bajectic og resten er ude af position på pladsen. De kan blive brugbar på pladsen om
nogle sæsoner.
Med den trup vi har dagsdato er der to muligheder, som kan fungere.
Den foretrukne vil være Trent og Mac Allister som dækker pladsen sammen.
Den frække vil være Matip som er erfaren, kender LFC og spillestillen og dog ude af position.
Nu kan jeg se vi måske henter Lavia, men han er ikke klar til det pres det er at spille for LFC fra dag et tro jeg.
Lige nu kan jeg ikke se hvem der er mulige at købe direkte til spil på dag 1.
God weekend
YNWA Krumme

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. aug, 2023 11:28

krumme skrev:
lørdag, 05. aug, 2023 08:01
Hej alle LFC fans
Er ikke sikker på indlægget er parkeret det rigtige sted.
Vi er svækket markant på 6`pladsen har vi kunne se i de fleste optaktskampe.
Vi har Morton, Bajectic og resten er ude af position på pladsen. De kan blive brugbar på pladsen om
nogle sæsoner.
Med den trup vi har dagsdato er der to muligheder, som kan fungere.
Den foretrukne vil være Trent og Mac Allister som dækker pladsen sammen.
Den frække vil være Matip som er erfaren, kender LFC og spillestillen og dog ude af position.
Nu kan jeg se vi måske henter Lavia, men han er ikke klar til det pres det er at spille for LFC fra dag et tro jeg.
Lige nu kan jeg ikke se hvem der er mulige at købe direkte til spil på dag 1.
God weekend
YNWA Krumme
Vi har ingen som kan spille pladsen til top 4. Lavia skal vel også betragtes som en udviklingsspiller, Så det tager vel et par sæsoner før han rigtig kan blive et aktiv.

Amrabat tror jeg kan være et godt bud på en spiller, som kan blive et aktiv fra dag et.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af mortenbak » lørdag, 05. aug, 2023 16:32

Amrabat var da ihvertfald en solid spiller under VM.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar