Arsenal - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 13. apr, 2021 22:43

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
9
20%
Phillips
2
4%
Kabak
3
7%
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
12
26%
Thiago
3
7%
Milner
1
2%
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
0
Ingen stemmer
Firmino
3
7%
Jota
13
28%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 46

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Arsenal - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » fredag, 19. mar, 2021 14:47

Hvornår:
Lørdag d. 3. april, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Re: Arsenal - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. mar, 2021 17:08

Bliver spændende at se om klopp sparer spillere efter landskampene. Der er nogle, der spiller tre landskampe i pausen, så Det er ikke nemt.

Dertil skal jo også siges at med ligaen værende lidt håbløs, så tænker jeg også at de spillere der ved at de skal starte imod Madrid, vil måske have tankerne på det istedet for Arsenal kampen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » onsdag, 24. mar, 2021 10:24

Filos of Isk skrev:
fredag, 19. mar, 2021 17:08
Bliver spændende at se om klopp sparer spillere efter landskampene. Der er nogle, der spiller tre landskampe i pausen, så Det er ikke nemt.

Dertil skal jo også siges at med ligaen værende lidt håbløs, så tænker jeg også at de spillere der ved at de skal starte imod Madrid, vil måske have tankerne på det istedet for Arsenal kampen.

Hvis vi er heldige/dygtige har vi 14 kampe tilbage inden PL slutter den 23. maj og CL den 29. maj. Det er 14 kampe på 8-9 uger.

Ovenpå en landskampspause, hvor spillere som Bobby, Trent, Fab, Alisson, Ox og Milner ikke har været afsted, skal vi kunne håndtere, at stille stærkeste opstilling hver kamp. Det kan sagtens betyde, lidt rotation, Jota giver den mulighed i front, mens især tilbagekomsten af Keita og beslutningen om at bruge Fab deroppe igen også giver alternativer på midten. I forsvaret har Trent fået næsten tre ugers pause, når vi starter igen. Det samme har Phillips, som dog nok i mindre grad har brug for det.

For mig skal der ikke spares noget i resten af sæsonen. Alle kampe skal vindes. Så vi har ikke noget valg. I hvert fald ikke med mindre vi taber to PL kampe mere, eller når til en runde, hvor det matematisk er umuligt at opnå EL eller PL. I det tilfælde, kan vi da godt spare spillere, hvis vi stadig er med i CL.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 24. mar, 2021 10:41

Filos of Isk skrev:
fredag, 19. mar, 2021 17:08

Jeg tror ikke der bliver sparet nogen, vi skal have sat en god stime sammen så der kommer noget selvtillid i spillerne, tænker også det må være bedre at gå ind til en CHL kamp med en sejr i bagagen.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. mar, 2021 12:44

Redtothebone skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 10:41
det må være bedre at gå ind til en CHL kamp med en sejr i bagagen.
Det er jo lidt problemet hvis detr bliver ført rovdrift på spillere som Wijnaldum eller Thiago. Kunne godt se at man roterede den ene af dem ud, også fordi at Keita eller Jones måske er så meget friskere at det vil øge chancen for sejr imod Arsenal at rotere.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 24. mar, 2021 21:54

Filos of Isk skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 12:44
Redtothebone skrev:
Det er jo lidt problemet hvis detr bliver ført rovdrift på spillere som Wijnaldum eller Thiago. Kunne godt se at man roterede den ene af dem ud, også fordi at Keita eller Jones måske er så meget friskere at det vil øge chancen for sejr imod Arsenal at rotere.
Lige på midten er vel også der hvor vi har mest at skyde med, Fabinho kommer nok til at spille de fleste kampe men de fire andre er ret tætte på hinanden niveaumæssigt pt, specielt en fit Keita skal vi bruge mod de kompakte hold imø.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. mar, 2021 11:17

Redtothebone skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 21:54
Filos of Isk skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 12:44
Redtothebone skrev:
Lige på midten er vel også der hvor vi har mest at skyde med, Fabinho kommer nok til at spille de fleste kampe men de fire andre er ret tætte på hinanden niveaumæssigt pt, specielt en fit Keita skal vi bruge mod de kompakte hold imø.
lige præcis. Jeg tror Gini og Robbo bør være de trætteste lige nu generelt og hvsi de så også spiller 3 kampe på en uge plus intensiv landsholdstræning.
Gini er bare nemmere at rotere, for det er ikke helt usandsynligt at en 90% Keita er bedre end 80 % Gini.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 03. apr, 2021 21:42

Er folk i kirke ?
Eller opdaterer min browser ikke ?
Udover at vi spiller i de grimme Shitty lookalike trøjer, så har vi været bedst indtil videre.

ewen

Indlæg af ewen » lørdag, 03. apr, 2021 21:54

mortenbak skrev:Er folk i kirke ?
Udover at vi spiller i de grimme Shitty lookalike trøjer, så har vi været bedst indtil videre.

Din browser må være i udu.
En vild debat om Auba's trendsættende frisure er i gang herinde!

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 57

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. apr, 2021 21:56

mortenbak skrev:
lørdag, 03. apr, 2021 21:42
Er folk i kirke ?
Har ikke været medlem af Folkekirken siden omkring Årtusindeskiftet, så...... Nej.
Men den har her kamp kan vi sgu godt vinde!!
Gooners har ikke haft meget at skyde med, og vi er kommet til en del situationer, hvor lige det sidste touch har manglet.

Håber brandvarme Diogo Jota kommer på banen, inden 2. halvleg bliver alt for gammel
Vi SMADRER det PIShold

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling

Indlæg af LR75 » lørdag, 03. apr, 2021 21:58

mortenbak skrev:
Er folk i kirke ?

Det er påske. De fleste debatter er flyttet til Facebook. Vores nuværende form er elendig. Find selv på flere spørgsmål :-)

Men ja, jeg er da enig - vi har været bedst. Arsenal har ikke haft meget at byde på. Men hold nu op, hvor mangler vi da selvtillid. Kan Virgil ikke bare snart komme tilbage. Og så skal Klopp bare bakkes op i det kommende transfervindue. Vi skal af med en masse dødvægt, og så skal der hentes 3-4 rigtig store navne. I særdeleshed, hvis Gini smutter.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 03. apr, 2021 22:04

mortenbak skrev:
Er folk i kirke ?

Forum synger efterhånden på sidste, afrakkede vers. Det tynder ud i Nå-generationens standhaftige tinsoldater - vi er efterhånden kun nogle afdankede ronkedorer tilbage, der går mere op i Weber-grill, mikrobryg og realkreditlån end aktiv deltagelse på Forum. De unge vil have noget andet, hvilket jo nok er uundgåeligt.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 03. apr, 2021 22:07

Nå - der var da liv i et par ronkedorer endnu :D

On-topic: det ser fornuftigt nok ud, men spørgsmålet er om tirsdagens kamp spøger for meget til en all-in indsats i anden halveg.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 03. apr, 2021 22:08

Håber vi kan fortsætte som i første halvleg og gerne ind med Jota, så må vi få en enkelt kasse. Vi har jo “ownet” 1 halvleg.
Dejligt at se os på den måde

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 03. apr, 2021 22:22

Vanvittigt

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar