Innsbruck/Stuttgart - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Innsbruck/Stuttgart - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » tirsdag, 20. jul, 2021 07:12

Hvornår:
Tirsdag d. 20. juli, kl. 18.00 + 18.45

Turnering:
Træningskamp

TV-kanal:
LFCTV Go
TV3 Sport

Online:
Viaplay
LFCTV Go

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Ingen afstemningen i forbindelse med træningskampe

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 57

Re: Innsbruck/Stuttgart - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 20. jul, 2021 08:29

Kampen/Kampene vises også på TV3 sport
Vi SMADRER det PIShold

Liverbird

Indlæg af Liverbird » tirsdag, 20. jul, 2021 12:42

Dette er kampen hvor vi kan introducere alle vores nyindkøb :army8:

Uups, vi har ingen købt!!!! :wall: :wall:
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 45

Indlæg af Thommo » tirsdag, 20. jul, 2021 13:33

Liverbird skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 12:42
Dette er kampen hvor vi kan introducere alle vores nyindkøb :army8:

Uups, vi har ingen købt!!!! :wall: :wall:
Du glemmer da ham den møj hamrende dyre 3-4. valg.......Formoder jeg han bliver.
Nu da jeg lever i et Danmark under noget der ligner diktatur rigtig meget, og i den grad er en politi stat, må bare sige jeg glæder mig til den dag jeg lever i et demokrati igen...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 37

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. jul, 2021 15:03

Fedt at man i en tråd om en pre-season kamp, med tre svar har en med en sviner over at vi ikke har købt nogen spillere, hvilket ikke passer, og en med sviner over at vi har købt en dygtig spiller for dyrt :roll:

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 30

Indlæg af jensemand » tirsdag, 20. jul, 2021 15:05

Sikke da et muntert niveau der bliver lagt for dagen, men det er jo også altid rart at komme af med lidt galde :)

Jeg glæder mig til at se drengene i aktion igen, og især til at se Konate, Elliott, Musialowski og Kaide-Gordon, og så van Dijk hvis han er klar til nogle minutter :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 20. jul, 2021 15:40

Det bliver fedt at se drengene igang igen.

Glæder mig til at se om nogle af de unge kan steppe up som vi har set det med Curtis.

Desuden spændende at se Konate jeg tror han bliver et bæst når han er spillet ind, han er hurtig, super i hovedspillet, god i pasningsspillet og kan bringe bolden frem i banen, og så fylder han den plads som gav os størst problemer sidste sæson.

Sidst vil de kommende uger vise os spillere som Taki, ox og Keita har en fremtid i klubben, jeg er stadig kæmpe optimist, er sikker på der nok skal kommet et par ny navne inden sæsoner starter, men klubben gør klogt i at få solgt lidt ud og samtidig få set truppen an og så er det jo bare en vanskelig tid hvor mange klubber har økonomiske problemer, så tror mange handler trækker ud i år.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jul, 2021 19:25

1-1 gange 2. Synes faktisk at Innsbruck var bedst i den første imod vores "reserve" hold. I den anden kamp imod Stuttgart så det noget bedre ud. Mange fine præstationer. Især Salah, Elliott, Milner, Tsimikas og NYINDKØBET Konaté så gode ud. Hold da op, hvor er Konaté hurtig.

Den der imponerede mig mindst var nok Ox, som ellers har imponeret mig mest på alle de træningsvideoer, der har været sendt ud på LFCTV.
Kloppite

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 21. jul, 2021 00:03

Elendigt spil, elendige spillere, elendige kampe.
YNWA

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 31

Indlæg af zalcos » onsdag, 21. jul, 2021 08:55

Fed tråd

Billede
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 21. jul, 2021 14:14

texy skrev:
tirsdag, 20. jul, 2021 19:25
Mange fine præstationer. Især Salah, Elliott, Milner, Tsimikas og NYINDKØBET Konaté så gode ud. Hold da op, hvor er Konaté hurtig.
Jeg har sikkert forventningerne skruet alt for højt op, men Elliot skuffede mig nu lidt. Syntes, at han virkede som om at benene var tunge efter hård fysisk træning, og at han smed for mange bolde væk. Må prøve at skrue lidt ned for mine forventninger, og give knægten en chance for at udvikle sig og følge med.
Vi SMADRER det PIShold

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 31

Indlæg af zalcos » onsdag, 21. jul, 2021 18:16

Cynwal skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:14
texy skrev:
Mange fine præstationer. Især Salah, Elliott, Milner, Tsimikas og NYINDKØBET Konaté så gode ud. Hold da op, hvor er Konaté hurtig.
Jeg har sikkert forventningerne skruet alt for højt op, men Elliot skuffede mig nu lidt. Syntes, at han virkede som om at benene var tunge efter hård fysisk træning, og at han smed for mange bolde væk. Må prøve at skrue lidt ned for mine forventninger, og give knægten en chance for at udvikle sig og følge med.
De gange jeg har set ham har han været alt andet end hurtig. Folk nævner ofte 'den næste Salah', og det gør folk jo i flæng uafbrudt, men Elliot bliver imo aldrig en winger som kan presse modstanderens baglinje tilbage som Salah kan med sin fart. Jeg tror ikke der er nogen back i PL som Elliot kan løbe fra.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 21. jul, 2021 20:53

zalcos skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 18:16
Cynwal skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 14:14
texy skrev:
De gange jeg har set ham har han været alt andet end hurtig. Folk nævner ofte 'den næste Salah', og det gør folk jo i flæng uafbrudt, men Elliot bliver imo aldrig en winger som kan presse modstanderens baglinje tilbage som Salah kan med sin fart. Jeg tror ikke der er nogen back i PL som Elliot kan løbe fra.
Jeg ser ham også mere som en spiller af Eden Hazard eller David Silva - eller "vores egen" Damsgaard/Damsinho - typen. Har aldrig set ham slå nogen på speed.
Vi SMADRER det PIShold

Liverbird

Indlæg af Liverbird » torsdag, 22. jul, 2021 00:20

For mig at se kan han blive en ny Bruno Cheyrou, men nu får vi se. Talentet er der i hvert fald.
YNWA

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 22. jul, 2021 00:38

Han minder mig mere om Phil Foden - snarere end hurtighed og skarpe driblinger er det spilintelligensen og et sublimt touch der gør forskellen. Kan Elliott nå der niveau Foden har nu skal vi være meget tilfredse.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar