Everton - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 11. dec, 2021 23:01

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
2
3%
Matip
0
Ingen stemmer
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
6
10%
Fabinho
5
8%
Henderson
19
31%
Thiago
2
3%
Mane
1
2%
Salah
22
36%
Jota
4
7%
Milner
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 61

mortenbak

Re: Everton - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » onsdag, 01. dec, 2021 23:00

Emmy skrev:
mortenbak skrev:
Emmy skrev:
mortenbak skrev:Hvordan kan vi gå fra total dominans til at spille som et ordinært hold på 15 minutter plus en pause ?
Kampen er lidt for åben ligenu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ser en kamp vi kontrollerer helt.

Salah!
Er det en genudsendelse af de første 30 minutter du ser ?

De bitre er da fuldstændig ufarlige. Vi styrer både tempo og spillet i kampen.
Ja efter Salahs 2 scoring, men da overhovedet ikke fra 30 minut og indtil da.
Salahs kasse kommer ud af en personlig fejl og ikke fra godt spil fra os.
Men vi ser jo alle fodbold forskelligt Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 44

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. dec, 2021 23:05

Oomph242 skrev:Dagens bedste må være Henderson.
Enig

Med en stemme til Robbo også
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. dec, 2021 23:11

Klasseforskel! Hendo er kampensspiller. Robbo gjorde også sit arbejde godt. Men generelt var hele holdet afstemt, og de spillede godt alle mand. Onwards and upwards.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
andreasskiftermadsen

Indlæg af andreasskiftermadsen » onsdag, 01. dec, 2021 23:12

Fantastisk kamp af drengene. Mine MOTM går til Robbo, Hendo og Mo.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 58

Indlæg af Cynwal » onsdag, 01. dec, 2021 23:16

Oomph242 skrev:
onsdag, 01. dec, 2021 22:57
Dagens bedste må være Henderson.
Klart Man of the Match
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. dec, 2021 23:33

Cynwal skrev:
onsdag, 01. dec, 2021 23:16
Oomph242 skrev:
Klart Man of the Match
Tænk at han kunne være endt i Fulham, hvis BR havde fået sin vilje.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. dec, 2021 06:26

Oomph242 skrev:
onsdag, 01. dec, 2021 23:33
Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Klart Man of the Match
Det er endnu en spiller, hvor Jürgen Klopp lige har justeret en smule og fintunet og fået en fantastisk spiller ud af det. Jeg ser ingen anden træner være på siden af Klopp med hensyn til at udvikle den enkelte spiller, og få spilleren til at passe perfekt ind på holdet og i spillestilen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. dec, 2021 10:27

Jeg har redigeret mit billede, til når vi møder de bitre, så det stemmer overens med gårsdagens kamp:
Billede

Den opmærksomme vil bemærke, at "De bitre dåser" (det er IKKE ment kønsdiskriminerende) er på vej ud (ad billedet)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. dec, 2021 10:57

Cynwal skrev:
torsdag, 02. dec, 2021 06:26
Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Klart Man of the Match
Det er endnu en spiller, hvor Jürgen Klopp lige har justeret en smule og fintunet og fået en fantastisk spiller ud af det. Jeg ser ingen anden træner være på siden af Klopp med hensyn til at udvikle den enkelte spiller, og få spilleren til at passe perfekt ind på holdet og i spillestilen.
Jeg synes nu Henderson allerede var rigtig god før Klopp kom. BR virkede bare meget forhippet på, at fremme egne ynglinge som Allen og Lallana.

Klopp er dygtig til udvikling. Men det skal være de rette spillere og talentet skal være der. Vi har jo stadig en del spillere Klopp ikke rigtigt har fået rykket. Eks. Origi, Keita og Oxlade, de to sidst nævnte muligvis grundet et hav af skader.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. dec, 2021 13:03

Oomph242 skrev:
torsdag, 02. dec, 2021 10:57
Cynwal skrev:
torsdag, 02. dec, 2021 06:26
Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Klart Man of the Match
Jeg synes nu Henderson allerede var rigtig god før Klopp kom. BR virkede bare meget forhippet på, at fremme egne ynglinge som Allen og Lallana.

Klopp er dygtig til udvikling. Men det skal være de rette spillere og talentet skal være der. Vi har jo stadig en del spillere Klopp ikke rigtigt har fået rykket. Eks. Origi, Keita og Oxlade, de to sidst nævnte muligvis grundet et hav af skader.
Den rigtige kombination af talent og indstilling kombineret med en krop der kan klare strabadserne uden utallige skader skal være der. Bl.a. derfor forventer jeg mig ekstremt meget af Harvey Elliot, såfremt han kan undgå at blive sparket til fodboldinvalid.

Manowar2

Indlæg af Manowar2 » lørdag, 04. dec, 2021 08:34

Haha - good one..!! 😂🥳

Cynwal skrev:
torsdag, 02. dec, 2021 10:27
Jeg har redigeret mit billede, til når vi møder de bitre, så det stemmer overens med gårsdagens kamp:
Billede

Den opmærksomme vil bemærke, at "De bitre dåser" (det er IKKE ment kønsdiskriminerende) er på vej ud (ad billedet)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. dec, 2021 09:45

Salah slo Henry-rekord fra 2004

Mohamed Salah fortsetter å ta rekord etter rekord.

Mohamed Salah har tatt så mange rekorder allerede denne høstsesongen at det begynner å bli vanskelig å holde tellingen. Onsdag noterte han et par nye milepæler og rekorder da han scoret to mål i 4-1-seieren borte mot Everton.

Salah står nå med fantastiske 21 målpoeng på bare 14 ligakamper denne sesongen - 13 scoringer og 8 målgivende pasninger. Dermed har han slått Thierry Henrys Premier League-rekord fra 2004. Franskmannen stod med 20 målpoeng - 11 mål og 9 assists - etter 14 kamper i 04/05-sesongen.

Henry selv var til stede på Goodison Park på jobb for Amazon.

Nærmer seg ny rekord

Det er Opta som melder om rekorden.

Blar vi litt videre ned på Opta sin Twitter-konto kan vi finne noen flere herlige statistikker og milepæler fra Liverpools storseier på Goodison Park.

Salah ble første Liverpool-spiller til å score to ganger borte mot Everton siden Fernando Torres gjorde det i september 2008.

Så tåler vi litt mer Salah. Han har nå vært direkte involvert i minst én scoring i tolv Premier League-kamper på rad. Han er bare tredje spiller til å klare den bragden. Stan Collymore gjorde det samme i 1995.

Leicesters Jamie Vardy klarte det i hele 15 kamper på rad i 2015. Dermed har Salah noe å strekke seg etter der.

Captain Fantastic

Jordan Henderson spilte en stor kamp på Goodison Park onsdag, og ifølge Opta ble han første Liverpool spiller til å gjøre mål og målgivende i samme kamp på Goodison Park siden Steven Gerrard gjorde det i desember 2005.

Scoringen var for øvrig hans første for Liverpool mot Everton i det som var hans Merseyside-derby nummer 18. Men noen vil nok fremdeles hevde at det første skulle kommet i fjor, da overtidsscoringen ble annullert for en mystisk offside. Nå fikk kapteinen sin revansje.

Vi tar også med et par statistikker om et Liverpool-lag som fyrer på alle sylindre. 43 scoringer i ligaen er mest i Europas «topp fem-ligaer» - Bayern München følger like bak med 42. 25 av målene har kommet på bortebane, og det på bare syv kamper. Det er høyeste tall på 60 år i Premier League.

Fire av målene kom mot Everton i går. Det er første gang siden 5-0-seieren under Bob Paisley at Liverpool scorer fire eller mer i en ligakamp på Goodison Park.

Besvar