LFC - Arsenal (Liga Cup) >> Kamptråden
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 47
- Kontakt:
LFC - Arsenal (Liga Cup) >> Kamptråden
Hvornår:
Torsdag d. 13. januar, kl. 20.45
Turnering:
Liga Cup, Semifinale, 1. kamp
TV-kanal:
6eren
Online:
Viaplay
Discovery+
LFCTV Go (forskudt)
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning
Torsdag d. 13. januar, kl. 20.45
Turnering:
Liga Cup, Semifinale, 1. kamp
TV-kanal:
6eren
Online:
Viaplay
Discovery+
LFCTV Go (forskudt)
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 58
Re: LFC - Arsenal (Liga Cup) >> Kamptråden
Iflg. Sofabold.dk bliver kampen vist på 6'eren.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Stærkeste opstilling
Så opnår den nok de helt høje seer tal….Cynwal skrev:Iflg. Sofabold.dk bliver kampen vist på 6'eren.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 34
Jo, det må man gå ud fra. Det er kun Trent der er i karantæne så vidt jeg forstår, Origi, Phillips, Elliott og Thiago er stadig skadet tror jeg. Så har vi vidst ikke fået bekræftet om Allie har testet negativ igen eller om han stadig er ude med COVID, så det kan være det bliver Kelleher, også hvis Allie ikke har kunnet træne med de andre siden december.
Taki---Bobby---Jota
---AOC----Hendo---
-----Fabinho------
Robbo-VvD-Matip-Joemez
------Kelleher------
Nu er jeg lidt konservastiv og sætter Joemez på HB, men da det er en cup kamp har jeg nemmere ved at ofre lidt offensivt for at få en hurtigere forsvarspiller ind. Ville aldrig gøre det hvis Trent var klar. Jeg så muligvis for meget Rafa-bold som ung.
-
highlights fra pressekonferencen
så teknisk set er alle klar, bortset fra dem der ikke er
Jeg tænker stadig at hvis Trent og Allie kun har trænet en dag eller to, så kan man overveje at have dem på bænken. Men det afhænger jo meget af deres fitness data og hvordan de har det(problemet er selvfølgelig at elitesportsfolk altid syntes de har det fantastisk hvis de ikke har åbent benbrud).
der var også gode nyheder på Harvey Elliott fronten. Selvom det er jo sådan en status som en spiller kan have længe, for længe ifølge fans.
Klopp er også rimelig positiv-øhh jeg mener-optimistisk omkring Salah's kontraktforhold.
Men det plejer jo faktisk at være Pep Lijnders, der tager de her EFL Cup pressekonferencer, så det at det overhovedet er Klopp, tyder vel på at nu tager vi det alvorligt. Eller også er Pep bare hæs efter at han havde COVID, eller var han også falsk positiv?
så teknisk set er alle klar, bortset fra dem der ikke er

Jeg tænker stadig at hvis Trent og Allie kun har trænet en dag eller to, så kan man overveje at have dem på bænken. Men det afhænger jo meget af deres fitness data og hvordan de har det(problemet er selvfølgelig at elitesportsfolk altid syntes de har det fantastisk hvis de ikke har åbent benbrud).
der var også gode nyheder på Harvey Elliott fronten. Selvom det er jo sådan en status som en spiller kan have længe, for længe ifølge fans.
Klopp er også rimelig positiv-øhh jeg mener-optimistisk omkring Salah's kontraktforhold.
Men det plejer jo faktisk at være Pep Lijnders, der tager de her EFL Cup pressekonferencer, så det at det overhovedet er Klopp, tyder vel på at nu tager vi det alvorligt. Eller også er Pep bare hæs efter at han havde COVID, eller var han også falsk positiv?
- Redtothebone
Lijnders er i isolation
Lijnders er i isolation
JEG BOYKUTTER VM I QATAR
Jeg ved ikke, om Klopp går med "en kamp ad gangen", eller om han skeler til, at det afgøres over 2 kampe, og at vi nu starter hjemme. Endelig kan han også have Brentford i PL i baghovedet.
2 Liverpool lineups vs. Arsenal as Klopp weighs up reward versus strongest XI
The League Cup first leg semi-final against Arsenal is finally upon Liverpool and Jurgen Klopp will be boosted by the presence of the majority of his senior squad.
https://www.thisisanfield.com/2022/01/2 ... ongest-xi/
2 Liverpool lineups vs. Arsenal as Klopp weighs up reward versus strongest XI
The League Cup first leg semi-final against Arsenal is finally upon Liverpool and Jurgen Klopp will be boosted by the presence of the majority of his senior squad.
https://www.thisisanfield.com/2022/01/2 ... ongest-xi/
-
Stadig?Redtothebone skrev: ↑onsdag, 12. jan, 2022 15:20Men det plejer jo faktisk at være Pep Lijnders, der tager de her EFL Cup pressekonferencer, så det at det overhovedet er Klopp, tyder vel på at nu tager vi det alvorligt. Eller også er Pep bare hæs efter at han havde COVID, eller var han også falsk positiv?
Lijnders er i isolation
Jamen så er det jo derfor.
- Cynwal
Der er dømt Big Guns:
Liverpool: Alisson, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Henderson, Milner, Jota, Minamino, Firmino.
Subs: Kelleher, Konate, Gomez, Oxlade-Chamberlain, Jones, Tsimikas, Gordon, Williams, Morton.
Liverpool: Alisson, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Henderson, Milner, Jota, Minamino, Firmino.
Subs: Kelleher, Konate, Gomez, Oxlade-Chamberlain, Jones, Tsimikas, Gordon, Williams, Morton.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Det må man sige 
Bare vi nu kan få hul på bylden, så det ikke ender i en ørkenvandring.
Vi virker ikke superskarpe på de sidste berøringer og indlæg/afslutninger.

Bare vi nu kan få hul på bylden, så det ikke ender i en ørkenvandring.
Vi virker ikke superskarpe på de sidste berøringer og indlæg/afslutninger.
- Cynwal
Vi skal have nogen hurtigere fødder og evnen til at sætte en mand på midtbanen ind, så ind med Curtis isf Milner i pausen.
Matip har været vores mest driblevillige midtbanemand i dagCynwal skrev:Vi skal have nogen hurtigere fødder og evnen til at sætte en mand på midtbanen ind, så ind med Curtis isf Milner i pausen.

Ser sgu lidt sjovt ud, når først de lange stænger kommer op i fart med bold

Så ikke første halveg, er først kommet ind efter pausen.
Var det lige så skidt inden pausen, som det man er vidne til nu?
Wow hvor er det ringe - er helt chokket niveauet
Var det lige så skidt inden pausen, som det man er vidne til nu?
Wow hvor er det ringe - er helt chokket niveauet
- Cynwal
Så kom den: Milner ud - Curtis Jones ind. 61 min spillet
TAA spiller som om han stadig har Corona og 39 i feber
TAA spiller som om han stadig har Corona og 39 i feber