Fulham - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 16. aug, 2022 15:30

Alisson
1
6%
Alexander-Arnold
1
6%
Matip
0
Ingen stemmer
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Henderson
0
Ingen stemmer
Thiago
1
6%
Diaz
1
6%
Salah
1
6%
Firmino
1
6%
Elliott
2
12%
Nunez
9
53%
Milner
0
Ingen stemmer
Carvalho
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 17

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 47
Kontakt:

Fulham - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » torsdag, 04. aug, 2022 12:18

Hvornår:
Lørdag d. 6. august, kl. 13.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay
LFCTV Go (forskudt)

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 32

Re: Fulham - LFC >> Kamptråden

Indlæg af zalcos » torsdag, 04. aug, 2022 19:43

Jeg lovede mig selv efter CL finalen og sidste spilledag i PL ikke at gå så meget op i Liverpool længere - hvorfor binde sig op på så megen sorg og skuffelse på så store dage. And here we are... første mand i kamptråden til den første kamp i den nye sæson.. :love3: :gunfire:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 58

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. aug, 2022 08:27

zalcos skrev:
torsdag, 04. aug, 2022 19:43
Jeg lovede mig selv efter CL finalen og sidste spilledag i PL ikke at gå så meget op i Liverpool længere - hvorfor binde sig op på så megen sorg og skuffelse på så store dage. And here we are... første mand i kamptråden til den første kamp i den nye sæson.. :love3: :gunfire:
Når man er hooked.... Så er man hooked forever!
De fleste af os oplever sikkert flere ægteskaber/parforhold, som kun holder til "kærligheden skiller parret ad" (som brullypteksten nogen gange ændres/moderniseres til). Men der er ufatteligt få, som skifter deres hjerteklub ud. Jeg har spillet fodbold i mange år, med svorne Derby eller Nottingham Forest fans, som stædigt og misundelsesværdigt holder fast i holdet. Jeg har været fan siden 73-74. Har ikke en bestemt dato/kamp jeg kan sætte som fixpunkt, men primært Steve Heighway trak mig ind som Liverpool fan. Vi har været forskånet for de helt store nedture med nedrykning, konkurs (det var dog tæt på) og mangeårige trofæ-tørker. Ja-ja, jeg ved godt 30 år uden mesterskab, men i den periode vandt vi immervæk 2 CL trofæer, UEFA Cup, FA Cup, og det skete også, at vi vandt derbies mod ærkefjenderne, så der blev holdt gang i ilden.

Så trods skuffelser og smerte en gang imellem, føler jeg mig priviligeret som Liverpool fan, og er i den grad klar til at støtte VORES hold i endnu en sæson.

COME ON YOU REDS!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 44

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. aug, 2022 10:40

zalcos skrev:Jeg lovede mig selv efter CL finalen og sidste spilledag i PL ikke at gå så meget op i Liverpool længere - hvorfor binde sig op på så megen sorg og skuffelse på så store dage. And here we are... første mand i kamptråden til den første kamp i den nye sæson.. :love3: :gunfire:
Den måske bedste sæson nogensinde, med i ALLE finaler samt chance for at vinde mesterskabet på sidste spilledag. Og så er du skuffet???
"We're not racist, we only hate the mancs"

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 06. aug, 2022 11:20

70 dages dvale - nu kører vi igen😊

Brugeravatar
zalcos

Indlæg af zalcos » lørdag, 06. aug, 2022 11:55

Emmy skrev:
lørdag, 06. aug, 2022 10:40
zalcos skrev:Jeg lovede mig selv efter CL finalen og sidste spilledag i PL ikke at gå så meget op i Liverpool længere - hvorfor binde sig op på så megen sorg og skuffelse på så store dage. And here we are... første mand i kamptråden til den første kamp i den nye sæson.. :love3: :gunfire:
Den måske bedste sæson nogensinde, med i ALLE finaler samt chance for at vinde mesterskabet på sidste spilledag. Og så er du skuffet???
Selvfølgelig var jeg skuffet. Jeg bor i udlandet og i vores by er der én "irsk pub". Jeg traskede derned til sidste kampdag i PL, hvor det føltes som tusinde timer hvor vi bare ikke kunne få scoret - og pludselig er City bagud. Det ender som vi kender det. Ugen efter trasker jeg igen derned på min fødselsdag til CL-finalen - og jeg må tage en ordentlig runde fødselsdagsshots bagefter for at komme videre i livet. Det var en kæmpe nedtursperiode for mig - det må jeg bare sige at det var. Selvfølgelig stod jeg på FA-cup finaledagen og tænkte at sæsonen er reddet uanset hvad - og det var da en god sæson. Men de dage med at tabe CL og PL på så kort tid - det gjorde avs. Man er vel kun et menneske.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
zalcos

Indlæg af zalcos » lørdag, 06. aug, 2022 11:56

Cynwal skrev:
fredag, 05. aug, 2022 08:27
zalcos skrev:
De fleste af os oplever sikkert flere ægteskaber/parforhold, som kun holder til "kærligheden skiller parret ad" (som brullypteksten nogen gange ændres/moderniseres til). Men der er ufatteligt få, som skifter deres hjerteklub ud. Jeg har spillet fodbold i mange år, med svorne Derby eller Nottingham Forest fans, som stædigt og misundelsesværdigt holder fast i holdet. Jeg har været fan siden 73-74. Har ikke en bestemt dato/kamp jeg kan sætte som fixpunkt, men primært Steve Heighway trak mig ind som Liverpool fan. Vi har været forskånet for de helt store nedture med nedrykning, konkurs (det var dog tæt på) og mangeårige trofæ-tørker. Ja-ja, jeg ved godt 30 år uden mesterskab, men i den periode vandt vi immervæk 2 CL trofæer, UEFA Cup, FA Cup, og det skete også, at vi vandt derbies mod ærkefjenderne, så der blev holdt gang i ilden.

Så trods skuffelser og smerte en gang imellem, føler jeg mig priviligeret som Liverpool fan, og er i den grad klar til at støtte VORES hold i endnu en sæson.

COME ON YOU REDS!!
Præcis! Jeg har et par kammerater som fx er fan af FCK og united. Eller Røde Stjerne og Real Madrid, Røde Stjerne og Bayern. Flere har det lokale hold plus et af de store. Jeg kan ikke få ind i mit hovede hvordan man kan støtte to hold samtidig.
Bill Shankly:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. aug, 2022 13:45

zalcos skrev:
lørdag, 06. aug, 2022 11:56
Cynwal skrev:
fredag, 05. aug, 2022 08:27
zalcos skrev:

COME ON YOU REDS!!
Præcis! Jeg har et par kammerater som fx er fan af FCK og united. Eller Røde Stjerne og Real Madrid, Røde Stjerne og Bayern. Flere har det lokale hold plus et af de store. Jeg kan ikke få ind i mit hovede hvordan man kan støtte to hold samtidig.
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. aug, 2022 13:48

Nå! -Nu har Fulham snart fået det kvarter, hvor de kan få lov til at tro, at de kan følge med i PL

Junte

Indlæg af Junte » lørdag, 06. aug, 2022 14:08

Avavav hvor er det dårligt.
Over hele linien generelt.
Men TAA, Thiago, Firmino, henderson og Matip er helt væk.

Der er noget helt grundlæggende galt.
Det må en tysk hårdtørrer til i pausen.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. aug, 2022 14:09

1-0 til Fulham, flot hovedstød af Mitrovich. I andre ligaer end PL, ville der måske blive dømt et lille frispark på Trent, da Mitrovich har arm oven på skulderen af Trent, og dermed forhindrer ham i at nå bolden, men de dømmes sjældent i PL.

....men vores offensivspil er slet ikke begyndt at køre. Vi har stort set intet over kanterne, og mangler speed i opspillet.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. aug, 2022 14:10

Junte skrev:
lørdag, 06. aug, 2022 14:08
Der er noget helt grundlæggende galt.
Det må en tysk hårdtørrer til i pausen.
Ligefrem en HÅRD-tørrer ;) Det lyder hårdt

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. aug, 2022 14:11

Så kom der lidt fart, og Diaz afslutter på sammenføjningen (eller tæt på i hvert fald)

Junte

Indlæg af Junte » lørdag, 06. aug, 2022 14:13

En hård-tørrer er det samme som en hår-tørrer, men den kan blive fysisk…. Eller noget 😊

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 44

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. aug, 2022 14:14

Jeg har haft en virkelig dårlig dag indtil nu. Det ser ikke ud til at den bliver specielt meget bedre...

Sendt fra min M2004J19C med Tapatalk

"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar