LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
8
18%
66 - Trent Alexander-Arnold ud 76. Min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
5
11%
26 - Andy Robertson
2
4%
8 - Szoboszlai
16
36%
10 – Mac Allister
1
2%
18 – Cody Gakpo ud 63. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 87. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud 76. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 87. min
10
22%
3 – Wataru Endo ind 63. min
2
4%
12 - Joe Gomez ind 76. Min.
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 76. Min.
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 87. Min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 87. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 45

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. aug, 2023 22:04

Hvornår: Lørdag den 19. august kl. 16:00
TV: TV3 Max med optakt fra kl. 15:30
Streaming: Viaplay og forskudt på LFCTV Go
Sted: Anfield

Dommer: Thomas Bramall (Bill). VAR: Paul Tierney.
Billede
Thomas Bramall er 33 år og fra Sheffield, og han blev rykket op som PL dommer i 2022/23 sæsonen, hvor han i alt dømte 8 PL kampe. Han har aldrig dømt en Liverpool kamp. VAR-rummet derimod passes af en gammel ”ven” af Klopp: Paul Tierney, hvor Klopp efter 4-3 kampen 30/4 2023 mod Spurs fik en kamps karantæne, for at insinuere, at Tierney sagde noget upassende, da han gav Klopp en advarsel, men iflg. Klopp sagde, at det burde have været et rødt kort.

Statistik Indbyrdes og de 3 sidste møder:
Billede

Holdenes sidste kampe - Preseason + 1.runde af PL
Billede

Modstanderen: AFC Bournemouth
Klubben blev stiftet i 1899 på Sydkysten af England (ca. 40 km vest for Southampton) med navnet: Boscombe St. John's Institute FC. St. Johns Boscombe er en evangelisk kirke i Bournemouth. I 1923 skiftede klubben navn til Bournemouth and Boscombe Athletic FC, og i 1972 skiftede man så til AFC Bournemouth. The Cherries, som er klubbens kælenavn, spillede første gang i rød/sort-stribede trøjer i 1971, efter sigende som en homage til AC Milan, som også er stiftet i 1899. Klubben rykkede 1. gang op i højeste række i 2015, med en ung Eddie Howe som manager, og det blev til samlet 5 år på højeste niveau, inden de røg ned i 2015. Efter nedrykningen sagde Howe op, trods stor opbakning fra fans i klubben, med den begrundelse, at han var mentalt nedslidt, af den evige kamp for overlevelse. Howe holdt pause fra fodbold indtil han sagde ja til Newcastle i nov. 2021, kort efter PIF’s køb. Siden Eddie Howe har Cherries haft gennemtræk på managerposten. Jason Tindall fik én sæson, og blev erstattet af Scott Parker, som det lykkedes at sikre oprykning til PL fra 2022/23 sæsonen. Scott Parker nåede dog kun 4 kampe i PL, for i 4. runde mødte de Liverpool på Anfield, og blev sendt hjem til Sydkysten med et 9-0 nederlag. Snak om: ”God tur hjem!” Parker blev fyret 3 dage senere, og erstattet af Gary O'Neil, som det lykkedes at holde Bournemouth oppe i PL, selv trods et nederlag i sidste spillerunde på Goodison, som så til gengæld lige med nød og næppe holdt Everton oppe i PL. Til de flestes overraskelse, blev Gary O'Neil imidlertid fyret, og Andoni Iraola blev hentet i La Liga klubben Rayo Vallecano. Efter den første kamp i denne sæson, som hjemme mod West Ham endte 1-1, er stemningen blandt fans yderst positive overfor Iraola. Bournemouth kkom bagud 1-0, men flere bemærker, at Iraola med taktiske udskiftninger vendte kampen, og fik 1-1, noget som de ikke var vant til med Gary O’Neil. De bemærkede også, at Bournemouth spillede med en væsentlig højere forsvarslinje, og Bournemouth havde den 3. højeste forsvarslinje af elle PL hold i 1. runde. Bournemouths målscorer var en god kending af Liverpool fans: Dominik Solanka, som ser ud til at have bidt sig fast på holdet. Højdepunkter fra kampen kan ses her:
Hvem ejer AFC Bournemouth?
AFC Bournemouth blev i 2022 solgt af den i Schweiz bosatte russiske forretningsmand Maxim Demin til amerikanske William Patrick Foley II, i daglig tale Bill Foley. Med i ejerkredsen er også filmkendissen Michael B. Jordan, kendt fra film som Black Panther og Creed. Ejerskabet er gennem selskabet Turquoise Bidco Limited, som er en del Black Knight Football and Entertainment. BKFE har også interesser/andel i franske Lorient.
Foley har tjent sine penge i finans- og forsikringsbranchen, og han skulle være god for ca. 1,7 mia $ eller ca. 11,5 mia DKK, og som andre rigmænd fik han i 2016 lyst til at lege med sportsklubber. Det fik ham til at købe NHL (ishockey) klubben Vegas Golden Knights (Las Vegas). Det var med et mål om at vinde Stanley Cup, som amerikanere med vanlig ”beskedenhed” betragter som VM for Ishockeyklubber. Det er ikke lykkedes endnu, men de har foreløbig været i 2 Stanley Cup finaler. Den tidligere ejer Maxim Demin betragtes ikke som Oligark, og han er ikke ramt af vestlige sanktioner grundet krigen i Ukraine, og han kan heller ikke sammenlignes med Roman Abramovich pengespredende ejerskab af Chelsea. På samme måde lader det også til. at der er langt mere John Henry end Todd Boehly over Bill Foley. I sommeren 2022 investerede de ca. € 80 mill. i spillertruppen og i år € 100 mill. Indkøb og salg kan ses her:
Billede
...og det er bestemt ikke på udvikling og salg af spillere, at Bournemouth financierer klubben:
Billede
I sommeren 2022 var spillersalget tilsvarende småt.

Bournemouth har et dansk islæt i klubben i Phillip Billing, og han gør det godt, og blev deres topscorer i sidste sæson:
Billede
De fleste kan sikkert også huske Billing for returkampen på Sydkysten, hvor LIverpool spillede en rædselsfuld kamp, med bændte chancer og et Mo Salah straffespark som nærmest røg ud af Vitality Stadium og bolden gik i kredsløb om Jorden, så LFC tabte 1-0. Masochister kan genopleve kampen her:
Ellers virker stemningen bland Cherries fans til at være god. Tilfredshed med indkøbene, med den nye manager, med ejeren osv., og noget af det, der diskuteres mest på deres forum er, hvor de skal have mange bajere næste gang. De er således ikke begyndt at debattere/snakke om turen til Anfield på lørdag endnu.

Optakt Liverpool FC – AFC Bournemouth (Skrevet aftenen inden kampen)

En lang, hård uge hvor det virkede som om LFC fik tæsk på daglig basis, går nu heldigvis på hæld, og vi kan fokusere mere på hvad der sker indenfor kridtstregerne. Umiddebart kan Klubbens ageren i transfermarkedet knappest omtales som elegant, men jeg mener ikke, at det skete er et udtryk for, at Liverpools tiltrækningskraft på spillere er faldet. Caicedo handlen havde Chelsea arbejdet på i flere måneder, og alt var på plads mellem Chelsea og spilleren. Hvad angår Romeo Lavia, så har Joe Shields fra Chelsea spillet en stor rolle. Han arbejder med nu rekrutteringen for Chelsea, og Shields og Lavia har stort set fulgtes ad siden Lavia kom til Manchester City, så skiftede begge til Southampton, Shields i nov. 2022, og nu er de så sammen i Chelsea. Den slags personlige relationer kan være svære at konkurrere med.

Preseason og 1. runde mod Chelsea har klart vist, at Liverpool er skidt stillet, når modstanderen vender spillet mod dem hurtigt. Der mangler løbemeter og saft og kraft tilsat rigtig placeringsevne på den defensive midtbane. Lad os håbe vi får det ind med indkøbet af 30 årige Wataru Endo fra Stuttgard. I skrivende stund er det usikkert, om papirerne når at komme i orden til at han kan være en del af truppen i morgen. Det er ikke så meget registreringen af spilleren hos The FA der er problemet, det er mere det problem at han også skal have en arbejdstilladelse, og den offentlige administration i UK er ikke blevet lettere efter Brexit, snarere tværtimod, trods alle Nigel Farage og Boris Johnsons løfter om det modsatte. Klopp plejer dog også at lade nye spillere træne med truppen 1-2 uger min., inden de kastes for løverne, men han føler sig måske presset af en lille skade til Curtis Jones samt at hverken Thiago eller Bajcetic er klar til kampe endnu, til at lave en undtagelse?

Den tilsvarende kamp i sidste sæson endte med knusende 9-0 til Liverpool, men det vil være utopi at tro på noget lignende. Alene bare at spille på, at Liverpool holder nullet, er ikke noget jeg ville satse mønt på. Bournemouth har også fået ny manager. Bournemouth fyrede Gary O’Neill i juni måned, og Andoni Iraola blev hentet i La Liga klubben Rayo Vallecano. De mødte West Ham i første runde, spillede med en væsentlig højere forsvarslinje og langt flere bolderobringer på modstanderens banehalvdel end tidligere. Det kan komme til at gøre ondt på Liverpools forsvar, men omvendt kan det også være nams for vores potente angreb.

Jeg tror Klopp går med det sikre, og vælger stort set samme opstilling som sidst. Det vil sige Trent som inverted back, Mac Allister på 6’eren, Gakpo ned som den ene af 2 8’ere med Szoboszla påi den anden, bag ved Diaz, Nunez og Salah. Ja, jeg håber Klopp vælger Nunez frem for Jota. Skulle det mod forventning vis sig, at Endo bliver spilleberettiget OG Klopp vælger at gamble med ham på 6’eren, så skubber han Mac Allister op som 8’er, og Nunez ryger på bænken.

Opstilling:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af texy » onsdag, 16. aug, 2023 16:40

Klopp bliver nok aldrig enig med mig i forhold til vores startelver, men jeg ville gå med en af disse to - afhængigt af, hvor klar Bajcetic er. Hvis han er 100% klar, så er det den første. Hvis ikke, så er det den anden.

1:
Alisson
Trent Konaté VVD Robbo
Szobo Bajcetic Macca
Salah Nunez Diaz

2:
Alisson
Gomez Konaté VVD Robbo
Szobo Trent Macca
Salah Nunez Diaz

Det ER en kamp, der SKAL vindes. Vi er bedre end dem på alle pladser. Med eller uden ny 6er. Og vi er hjemme på Anfield.

Der findes INGEN undskyldninger. Og så alligevel..... #WebbEffect

Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 16. aug, 2023 17:27

De to startopstillinger er jeg med på. Især Nunez skal altså til at vises noget tillid og så er det bare ærgerligt Jota og Gakpo, men der er ikke en eneste kamp, hvor Nunez ikke kommer frem til store chancer og der skal altså sparkes noget tiltro og noget egen tro ind i hovedet på ham, så han for alvor kan blomstre og begynde at lave mål på samlebånd.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2023 09:01

Jeg tror ikke det bliver en nem kamp. Vores midtbane har svært ved at beskytte forsvaret, så vi er afhængige mange mål fra offensiven....


Bajcetic, Thiago og Jones ude med skader. Så Gakpo kan der blive brug for på midtbanen igen...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » fredag, 18. aug, 2023 11:43

Thiago og Baj er da tilbage i fuld træning?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2023 11:57

Emmy skrev:
fredag, 18. aug, 2023 11:43
Thiago og Baj er da tilbage i fuld træning?
Men de har de jo været de sidste par uger uden at være klar..

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 18. aug, 2023 12:43

Mon de når at få lavet papirerne i orden på Endo? Det er vist fredag kl. 12:00 GMT som er deadline?
Klopp siger måske noget på pressemøde 14:30 dansk tid.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » fredag, 18. aug, 2023 21:06

Curtis Jones meldt ud af kampen med skade
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 18. aug, 2023 21:18

Optakt Liverpool FC – AFC Bournemouth

En lang, hård uge hvor det virkede som om LFC fik tæsk på daglig basis, går nu heldigvis på hæld, og vi kan fokusere mere på hvad der sker indenfor kridtstregerne. Umiddebart kan Klubbens ageren i transfermarkedet knappest omtales som elegant, men jeg mener ikke, at det skete er et udtryk for, at Liverpools tiltrækningskraft på spillere er faldet. Caicedo handlen havde Chelsea arbejdet på i flere måneder, og alt var på plads mellem Chelsea og spilleren. Hvad angår Romeo Lavia, så har Joe Shields fra Chelsea spillet en stor rolle. Han arbejder med nu rekrutteringen for Chelsea, og Shields og Lavia har stort set fulgtes ad siden Lavia kom til Manchester City, så skiftede begge til Southampton, Shields i nov. 2022, og nu er de så sammen i Chelsea. Den slags personlige relationer kan være svære at konkurrere med.

Preseason og 1. runde mod Chelsea har klart vist, at Liverpool er skidt stillet, når modstanderen vender spillet mod dem hurtigt. Der mangler løbemeter og saft og kraft tilsat rigtig placeringsevne på den defensive midtbane. Lad os håbe vi får det ind med indkøbet af 30 årige Wataru Endo fra Stuttgard. I skrivende stund er det usikkert, om papirerne når at komme i orden til at han kan være en del af truppen i morgen. Det er ikke så meget registreringen af spilleren hos The FA der er problemet, det er mere det problem at han også skal have en arbejdstilladelse, og den offentlige administration i UK er ikke blevet lettere efter Brexit, snarere tværtimod, trods alle Nigel Farage og Boris Johnsons løfter om det modsatte. Klopp plejer dog også at lade nye spillere træne med truppen 1-2 uger min., inden de kastes for løverne, men han føler sig måske presset af en lille skade til Curtis Jones samt at hverken Thiago eller Bajcetic er klar til kampe endnu, til at lave en undtagelse?

Den tilsvarende kamp i sidste sæson endte med knusende 9-0 til Liverpool, men det vil være utopi at tro på noget lignende. Alene bare at spille på, at Liverpool holder nullet, er ikke noget jeg ville satse mønt på. Bournemouth har også fået ny manager. Bournemouth fyrede Gary O’Neill i juni måned, og Andoni Iraola blev hentet i La Liga klubben Rayo Vallecano. De mødte West Ham i første runde, spillede med en væsentlig højere forsvarslinje og langt flere bolderobringer på modstanderens banehalvdel end tidligere. Det kan komme til at gøre ondt på Liverpools forsvar, men omvendt kan det også være nams for vores potente angreb.

Jeg tror Klopp går med det sikre, og vælger stort set samme opstilling som sidst. Det vil sige Trent som inverted back, Mac Allister på 6’eren, Gakpo ned som den ene af 2 8’ere med Szoboszla påi den anden, bag ved Diaz, Nunez og Salah. Ja, jeg håber Klopp vælger Nunez frem for Jota. Skulle det mod forventning vis sig, at Endo bliver spilleberettiget OG Klopp vælger at gamble med ham på 6’eren, så skubber han Mac Allister op som 8’er, og Nunez ryger på bænken.

Opstilling:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » fredag, 18. aug, 2023 21:44

Jeg tror ikke på Gakpo løsningen. Det duede simpelthen ikke. Så mon ikke det kunne blive med Jones eller Harvey fra start på midten. Og så meget gerne Darwin i front, men den tror jeg ikke helt selv på desværre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2023 22:34

Emmy skrev:
fredag, 18. aug, 2023 21:44
Jeg tror ikke på Gakpo løsningen. Det duede simpelthen ikke. Så mon ikke det kunne blive med Jones eller Harvey fra start på midten. Og så meget gerne Darwin i front, men den tror jeg ikke helt selv på desværre.
Så stort er udvalget ikke, Jones er skadet...

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 19. aug, 2023 08:38

Oomph242 skrev:
fredag, 18. aug, 2023 09:01
Jeg tror ikke det bliver en nem kamp. Vores midtbane har svært ved at beskytte forsvaret, så vi er afhængige mange mål fra offensiven....


Bajcetic, Thiago og Jones ude med skader. Så Gakpo kan der blive brug for på midtbanen igen...
Det er kun Bajcetic og Thiago som er tvivlsomme til kampen.
Tænker idag, at det bliver en kamp med spil til ét mål.!!
Sidste års kamp endte 9-0; Så dagens modstander vil få hånden i maskinen idag (igen)

Come on Reds!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af texy » lørdag, 19. aug, 2023 08:44

Oomph242 skrev:
fredag, 18. aug, 2023 22:34
Emmy skrev:
fredag, 18. aug, 2023 21:44
Jeg tror ikke på Gakpo løsningen. Det duede simpelthen ikke. Så mon ikke det kunne blive med Jones eller Harvey fra start på midten. Og så meget gerne Darwin i front, men den tror jeg ikke helt selv på desværre.
Så stort er udvalget ikke, Jones er skadet...
Måske ikke. Men Elliott var helt suveræn, da han kom ind imod Chelsea.

Og hvis jeg må have lov at vende den kamp kort endnu engang. Efter 1-1- på Stamford Bridge har fortællingen været, at Chelsea havde og har styr på det, mens Liverpool sejlede og sejler. Vi kørte dem ud af banen i 25 minutter, hvorefter de sad totalt på os i de næste 40, inden en ret jævnbyrdig afslutning. Begge hold havde kæmpe chancer, men faktisk med en marginal overvægt til os. Til gengæld havde Chelsea overvældende meget boldbesiddelse, hvilket måske har været med til at farve fortællingen. Uanset hvad, så smed Chelsea point på deres hjemmebane imod os. Hvis begge hold er såkaldte top 4 contenders, så er det et langt bedre resultat for os, end for dem.

Er fortællingen om Liverpools manglende struktur påvirket af, at Chelsea snuppede både Caicedo og Lavia? Med stor sandsynlighed. Men, at der mangler lidt balance på midtbanen lige nu, hænger jo ikke kun sammen med et manglende indkøb af en 6er (som nu er klaret). Det er jo lige så meget, fordi vi er uheldige at have både Thiago og Bajcetic skadet. Jeg glæder mig til at se de to, med deres fremragende blik for spillet frem i banen, spille med Macca og Szobo. Og det lader til, at Endo muligvis også har noget af det.

I forhold til Bournemouth-kampen i dag, så tror jeg, at de vil prøve at "bully" os fysisk. Det er jeg ret spændt på, hvordan vi prøver at håndtere. Personligt vender jeg hele tiden tilbage til min egen Gomez på HB, Trent på DM løsning, men Klopp lytter overhovedet ikke til mig :lol:
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1403
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af richs » lørdag, 19. aug, 2023 12:47

Emmy skrev:
fredag, 18. aug, 2023 11:43
Thiago og Baj er da tilbage i fuld træning?
Ja men de er ikke i trup
Thiago start sept.
bajetic slut aug

Ja vi vandt 9-0 sidst , for så at tabe den omvendt 1-0, så tror det bliver en forholdsvis lige kamp som vi vinder 2-1

Vi har en af PL smalleste trupper, så en “rolig” sejr ville være godt, tror du vi kommer til at kæmpe hårdt for det

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af texy » lørdag, 19. aug, 2023 14:20

richs skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 12:47
Vi har en af PL smalleste trupper, så en “rolig” sejr ville være godt, tror du vi kommer til at kæmpe hårdt for det
Synes den her kommer op til hver sæsonstart. Ved ikke, hvad parametrene er for sådan en vurdering.

Vi har lige nu 24 senior førsteholdsspillere. Derudover har vi unge spillere som McConnell, Bradley, Quansah, Doak, Morton og Clark, der måske kan risikere minutter i løbet af sæsonen. Målt på antal er det måske færre end de fleste. Men målt på kvalitet ligger vi i mine øjne helt i top.

Mod Chelsea havde vi Gomez, Nunez, Jones, Elliott, Tsimikas, Matip, Doak, McConnell og Kelleher på bænken. Og det var med Thiago og Bajcetic ude med skader og før indkøbet af Endo (som jeg ikke aner, hvad jeg skal forvente af). Det er top bredde i min bog. Og jeg ville i hvert fald ikke bytte trup med Bournemouth.
Kloppite

Besvar