Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Oomph242
Indlæg: 5690
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. apr, 2024 13:36

Puha Mourinho rygterne tager til.. De må godt snart stoppe igen...

Heldigvis er der Thiago Motta rygter også..

Fowler89
Indlæg: 1300
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 16:49

Billede
Arne fucking Slot…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2024 17:00

Kender intet til Arne Slot, men jeg gider ikke have en, som hedder Arne, er hollænder og skaldet. Det er bare ikke særligt ophidsende læsning.

I følge portugisiske journalister skyldes grunden til, at det er sat på stand-by med Amorim, at han vil have en tre årig kontrakt, et salær og mere i løn end, vi er villige til at tilbyde. Vi fedtspiller den med andre ord. De melder også, at han er ikke interesseret i West Ham.

Det er dog vigtigt at tilføje at både Fabrizio Romano og David Ornstein skrev i januar, at Edwards ikke var interesseret i at vende tilbage til Liverpool. I marts var han så genansat i Liverpool. Så man skal tage det med et gran salt, når de her journalister udtaler sig og så kan det også nogle gange være "leaks" for at presse den anden part ud i at indfri de ønsker, man har.

Der er stadig lidt tid til, at vi skal stå klar med en ny manager, men som skrevet tidligere, så havde jeg regnet med, at vi havde en manager på plads og holdt det hele hemmeligt for offentligheden. Det her er meget ulig Liverpool og Edwards. Det er ikke noget, der giver mig en god mavefornemmelse. Troede Klopp havde gjort klubben en tjeneste ved at melde det ud i god tid, men ak.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13765
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2024 17:35

Både Joyce og Bascombe melder ud at Arne er favorit til jobbet.

https://www.liverpool.no/nyheter/2024/4 ... -kandidat/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5690
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. apr, 2024 19:42

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 17:35
Både Joyce og Bascombe melder ud at Arne er favorit til jobbet.

https://www.liverpool.no/nyheter/2024/4 ... -kandidat/
Det hele virker meget lidt ambitiøst og meget BR agtigt..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2024 19:48

Det føles ufattelig BR agtigt. Jeg frygter virkelig, at vi ryger durk tilbage til BR tiden. Den hollandske liga er bare ikke en liga, som imponerer og han er 10 point efter PSV. Ret beset er den vel kun et lille niveau over Superligaen, hvis man ser bort fra PSV, Feyenoord og Ajax, de pengetunge drenge i klassen. Vi er jo allerede til grin inden han overhovedet er præsenteret og det i sig selv gør blot hans opgave endnu mere vanskelig. Han er i modvind fra dag 1 og der skal ikke mange dårlige resultater til før, at fans og medier vender ham ryggen og sammenligner ham med Ten Hag. Jeg kan bare slet ikke se det her være et match og heller ikke en, som kan hente dygtige spillere til alene på sit navn og tanken om at spille under ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13765
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2024 20:08

Enig. Jeg er også kritisk over for Slot. Jeg tror chancerne er små for at vi konkurrere med Pep og Arteta næste sæson.

Når man ser Mel Reddy's kommentarer om Slot, så forstår man udmærket, hvorfor FSG er interesseret.


• Consistent trend of successfully implementing aggressive, dominant football and player development
• Outperforming budget at AZ (Covid curtailed a title push) and Feyenoord
• Approach and preferred formations suit LFC's squad, no stylistic upheaval
• Europa Conference League final performance v Roma, league progression leading to the title (only their second this century), regular cup runs
• Works well within a structure, energised the club and fanbase
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1300
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 20:21

Hr. Drejer skrev:Enig. Jeg er også kritisk over for Slot. Jeg tror chancerne er små for at vi konkurrere med Pep og Arteta næste sæson.

Når man ser Mel Reddy's kommentarer om Slot, så forstår man udmærket, hvorfor FSG er interesseret.


• Consistent trend of successfully implementing aggressive, dominant football and player development
• Outperforming budget at AZ (Covid curtailed a title push) and Feyenoord
• Approach and preferred formations suit LFC's squad, no stylistic upheaval
• Europa Conference League final performance v Roma, league progression leading to the title (only their second this century), regular cup runs
• Works well within a structure, energised the club and fanbase
Mel Reddy fedtspiller for vildt for klubben. Hun er ikke en troværdig journalist.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2024 20:24

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:08

• Outperforming budget at AZ (Covid curtailed a title push) and Feyenoord
• Approach and preferred formations suit LFC's squad, no stylistic upheaval
• Works well within a structure, energised the club and fanbase
Jeg har taget disse punkter ud for lige at berøre dem.

Det kan simpelthen ikke passe, at budget skal være et vigtig faktor i Liverpool. Det er at tage pis på os fans. Vi er globalset et kæmpe brand og de tjener millarder på tv-indtægter, stigende billetpriser og merchandise. Det må ikke være en faktor for Liverpool. Man må gerne handle fornuftigt og vi forlanger ikke spillere fra øverste hylde, men lad være med at bilde os ind, at budget skal være en faktor for en ny manager. Så er han dødsdømt allerede. Lad gå at det er det for AZ Alkmaar og Feyenoord, men det er her er Liverpool, som spiller med i Champions League igen fra næste sæson - 7-9-13.

Det der med, at spillestilen nødvendigvis skal læne sig op af vores nuværende, det forstår jeg ikke. Hvis det er det, der betyder noget, så kan man lige så godt ansætte Lijnders. Idéen er vel, at der skal både ny energi og nytænkning ind.

Lad os se, hvor "well" han arbejder under FSGs struktur og det at give energi til en klub og fanbase er da lige det lettere, når klubben hedder Feyenoord og den forinden har haft svært ved overhovedet at vinde noget, fordi den har underpræsteret i en årrække. Det er Liverpool vi taler om her. Bortset fra Klopp, så mangler vi fandme ikke energi, hverken klub eller fans.

Hvorfor er vi på alle parametre en af verdens største klubber, men vi agerer ikke som sådan en. 6 Champions League trofæer, lige så mange som de andre engelske hold har til sammen og flest pokaler i Englands historie og vi er en magtfaktor igen pga 9 år under Klopp. Real Madrid ville aldrig hente en person i den hollandske liga. Hvorfor kan vi ikke bare have lidt prestige over os, især når Klopp endelig har gjort os til en klub, som kan tillade sig at have prestige over sig, ikke blot på historik og meritter, men også i kraft af, at vi igen er blevet en rigtig storklub. Vi skal tænke og agere som en storklub, når vi nu endelig igen er blevet det. Vi skal sammenligne os med klubber som Real Madrid, for det er dem vi til syvende og sidst render ind i, hvis vi vil vinde Champions League igen. Tænk dog for engangs skyld bare lidt stort Liverpool.

Ej, hvor er jeg frustreret over de navne, der nævnes og de ting journalister som Reddy skriver. Det er bare fis i en hornlygte. Hun er et mouth piece for klubben på samme vis som James Pearce. Jeg kan ikke klare dem.

Helt ærligt, han lyder som en billig yes-mands løsning, når Reddy sætter de ringe grunde til, at vi er interesseret op.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 23. apr, 2024 20:36, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1300
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 20:29

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:24
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:08

• Outperforming budget at AZ (Covid curtailed a title push) and Feyenoord
• Approach and preferred formations suit LFC's squad, no stylistic upheaval
• Works well within a structure, energised the club and fanbase
Jeg har taget disse punkter ud for lige at berøre dem.

Det kan simpelthen ikke passe, at budget skal være et vigtig faktor i Liverpool. Det er at tage pis på os fans. Vi er globalset et kæmpe brand og de tjener millarder på tv-indtægter, stigende billetpriser og merchandise. Det må ikke være en faktor for Liverpool. Man må gerne handle fornuftigt og vi forlanger ikke spillere fra øverste hylde, men lad være med at bilde os ind, at budget skal være en faktor for en ny manager. Så er han dødsdømt allerede. Lad gå at det er det for AZ Alkmaar og Feyenoord, men det er her er Liverpool, som spiller med i Champions League igen fra næste sæson - 7-9-13.

Det der med, at spillestilen nødvendigvis skal læne sig op af vores nuværende, det forstår jeg ikke. Hvis det er det, der betyder noget, så kan man lige så godt ansætte Lijnders. Idéen er vel, at der skal både ny energi og nytænkning ind.

Lad os se, hvor "well" han arbejder under FSGs struktur og det at give energi til en klub og fanbase er da lige det lettere, når klubben hedder Feyenoord og den forinden har haft svært ved overhovedet at vinde noget, fordi den har underpræsteret i en årrække. Det er Liverpool vi taler om her. Bortset fra Klopp, så mangler vi fandme ikke energi, hverken klub eller fans.

Hvorfor er vi på alle parametre en af verdens største klubber, men vi agerer ikke som sådan en. Real Madrid ville aldrig hente en person i den hollandske liga. Hvorfor kan vi ikke bare have lidt prestige over os, især når Klopp endelig har gjort os til en klub, som kan tillade sig at have prestige over sig, ikke blot på historik og meritter, men også i kraft af, at vi igen er blevet en rigtig storklub. Vi skal tænke og agere som en storklub, når vi nu endelig igen er blevet det.

Ej, hvor er jeg frustreret over de navne, der nævnes og de ting journalister som Reddy skriver. Det er bare fis en hornlygte. Hun er et mouth piece for klubben på samme vis som James Pearce. Jeg kan ikke klare dem.
Jeg kunne ikke være mere enig i alt, hvad du skriver.

Arne Slot er simpelthen for uambitiøst. Det er også frustrerende, når Melanie Reddy optræder som en slags propagandaminister, der forsøger at manipulere fansenes syn på træneren.

Jeg fortrækker helt ærligt Mourinho fremfor Arne og jeg vil hverken den eller den anden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13765
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2024 20:37

Jeg er stort set enig med dig. Dog er jeg uenig i nedenstående.
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:24
Det der med, at spillestilen nødvendigvis skal læne sig op af vores nuværende, det forstår jeg ikke.
Det synes jeg giver fin mening. Vi har de sidste mange år brugt hundredevis af millioner pund til at købe spillere til en bestemt spillestil, og jeg tror Edwards og Hughes tænker at vi ikke skal ud i et eksperiment, med ny spillestil og indkøb af nye spillere til ny spillestil. Se blot man u. de har haft en del managere, som har indkøbt spillere til deres spillestil, hvilket betyder at de har en trup som ikke kan finde ud af at spille ordentligt fodbold.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5690
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. apr, 2024 20:41

Fowler89 skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:29
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:24
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:08

• Outperforming budget at AZ (Covid curtailed a title push) and Feyenoord
• Approach and preferred formations suit LFC's squad, no stylistic upheaval
• Works well within a structure, energised the club and fanbase
Jeg har taget disse punkter ud for lige at berøre dem.

Det kan simpelthen ikke passe, at budget skal være et vigtig faktor i Liverpool. Det er at tage pis på os fans. Vi er globalset et kæmpe brand og de tjener millarder på tv-indtægter, stigende billetpriser og merchandise. Det må ikke være en faktor for Liverpool. Man må gerne handle fornuftigt og vi forlanger ikke spillere fra øverste hylde, men lad være med at bilde os ind, at budget skal være en faktor for en ny manager. Så er han dødsdømt allerede. Lad gå at det er det for AZ Alkmaar og Feyenoord, men det er her er Liverpool, som spiller med i Champions League igen fra næste sæson - 7-9-13.

Det der med, at spillestilen nødvendigvis skal læne sig op af vores nuværende, det forstår jeg ikke. Hvis det er det, der betyder noget, så kan man lige så godt ansætte Lijnders. Idéen er vel, at der skal både ny energi og nytænkning ind.

Lad os se, hvor "well" han arbejder under FSGs struktur og det at give energi til en klub og fanbase er da lige det lettere, når klubben hedder Feyenoord og den forinden har haft svært ved overhovedet at vinde noget, fordi den har underpræsteret i en årrække. Det er Liverpool vi taler om her. Bortset fra Klopp, så mangler vi fandme ikke energi, hverken klub eller fans.

Hvorfor er vi på alle parametre en af verdens største klubber, men vi agerer ikke som sådan en. Real Madrid ville aldrig hente en person i den hollandske liga. Hvorfor kan vi ikke bare have lidt prestige over os, især når Klopp endelig har gjort os til en klub, som kan tillade sig at have prestige over sig, ikke blot på historik og meritter, men også i kraft af, at vi igen er blevet en rigtig storklub. Vi skal tænke og agere som en storklub, når vi nu endelig igen er blevet det.

Ej, hvor er jeg frustreret over de navne, der nævnes og de ting journalister som Reddy skriver. Det er bare fis en hornlygte. Hun er et mouth piece for klubben på samme vis som James Pearce. Jeg kan ikke klare dem.
Jeg kunne ikke være mere enig i alt, hvad du skriver.

Arne Slot er simpelthen for uambitiøst. Det er også frustrerende, når Melanie Reddy optræder som en slags propagandaminister, der forsøger at manipulere fansenes syn på træneren.

Jeg fortrækker helt ærligt Mourinho fremfor Arne og jeg vil hverken den eller den anden.
Så hellere Benitez tilbage...

Fowler89
Indlæg: 1300
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 20:43

Ahhh the fat spanish waiter.

Zizou bliver ikke nævnt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2024 21:07

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:37
Jeg er stort set enig med dig. Dog er jeg uenig i nedenstående.
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 23. apr, 2024 20:24
Det der med, at spillestilen nødvendigvis skal læne sig op af vores nuværende, det forstår jeg ikke.
Det synes jeg giver fin mening. Vi har de sidste mange år brugt hundredevis af millioner pund til at købe spillere til en bestemt spillestil, og jeg tror Edwards og Hughes tænker at vi ikke skal ud i et eksperiment, med ny spillestil og indkøb af nye spillere til ny spillestil. Se blot man u. de har haft en del managere, som har indkøbt spillere til deres spillestil, hvilket betyder at de har en trup som ikke kan finde ud af at spille ordentligt fodbold.
Fodboldspillere er jo ikke idioter, forstå mig ret. De kan tilpasse sig. De har nogle kompetencer og færdigheder, men fælles for de navne af managers, som nævnes, eller jeg kalder det trænere nu, for det er tydeligt, vi går efter en træner, en nikkedukke, og ikke en manager som Klopp. Anywho fælles for alle dem, der er nævnt eller flertallet er jo, at de praktiserer offensiv fodbold med hurtige spillere (minus Slot, for de ser godt nok langsomme ud).

Du har nok ret i, at de tænker "Vi skal ikke ud i nye indkøb".

Man U har haft for mange trænerrokader og hver gang er der købt spillere til den enkelte træner. Det er der, det er gået galt for dem, at de simpelthen har haft for mange trænere som har fejlet. Hvis man rammer plet med den rigtige træner fra start af, så sker det ikke, se blot på Klopp, og så kan man godt købe spillere ind til hans filosofi.

Jeg kan godt følge dig, det er slet ikke det, men jeg nægter bare at tro, at de andre kandidaters taktik afviger SÅ meget fra Klopp og Slots, at det partout gør Slot til spidskandidat. Han er spidskandidat fordi han kan arbejde under budget, hvorimod jeg tror, at Amorim har siddet til mødet og sagt, jeg skal bruge den og den her type spiller og jeg forventer det bliver fra den og den her hylde af ligaer. Han har ambitioner og det bør vi også have. Og jeg finder i øvrigt alle navnene undervældende, men hvis grunden til, at vi prioriterer Slot er, at han kan arbejde på budget, så bliver jeg harm.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1300
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 22:02

Tænker ikke det er ambitionerne hos Liverpool den er gal med mht Amorim. Han bliver rygtet til West Ham nu, en klub som er meget mindre ambitiøs.

Besvar