Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
AJJ
Indlæg: 2426
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af AJJ » søndag, 28. apr, 2024 19:16

Emmy skrev:
søndag, 28. apr, 2024 18:31
Det er bedre at cheaty vinder PL. Alle ved de snyder og ingen tager dem seriøst, ser dem jo bare som en joke. Arsenal vil derimod blive yderligere styrket og det har vi ikke brug for. Vi har mere brug for yderligere frustrationer fra dem over manglende pokaler og mesterskaber. Måske spillere der bliver utilfredse og søger væk. Historien om at de ikke vinder må gerne fortsætte
Jeg er så lille et menneske, at jeg kan finde en vis trøst i, hvis Arteta og Arsenal igen ender med nul og en skid. Det her er sæsonen, hvor de skal vinde. Men de turde ikke gå efter det hjemme mod City. Det kan de komme til at fortryde big time.

Hr. Drejer
Indlæg: 13779
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. apr, 2024 21:31

WHAT!!! Vil i gerne ha at Man C skriver sig ind i rekordbøgerne med fire på stribe :shock: Ingen anden klub har tidligere vundet skabet fire gange i streg. Arsenal, Huddersfield, Man U og Liverpool har alle vundet tre gange i streg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7379
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. apr, 2024 22:47

Det betyder jo intet om City gør det. Der vil altid hænge en tyk sort sky af snyd over den klubs bedrifter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ
Indlæg: 2426
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af AJJ » mandag, 29. apr, 2024 08:43

Arsenal er en rigtig klub, som ved at følge spillereglerne har nået nuværende niveau. Derfor vil det selvfølgelig være et hårdere slag, hvis de gentager vores kunststykke.

Så er Klopps præstation ikke længere unik.

I øvrigt har ingen af de rigtige klubber vist undet os noget som helst i de sidste sæsoners konkurrence mod City.

Men uanset hvad, så ender det i skuffelse for enten City eller Arsenal. For City kan det ikke være godt nok med en 2. plads og 1/4 i CL. Også selvom de vinder FA.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2155
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. apr, 2024 10:16

Håber heller ikke Arsenal vinder, deres fans er frygtelig arrogante.

Ingen tvivl om at City og hele deres pengemaskine er godt i gang med at ødelægge glæden ved fodbold, men ja det er svindel og bedrag som giver dem resultater, og forhåbentlig bliver de snart straffet helt ind i helvede.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. apr, 2024 10:46

Redtothebone skrev:
mandag, 29. apr, 2024 10:16
Håber heller ikke Arsenal vinder, deres fans er frygtelig arrogante.

Ingen tvivl om at City og hele deres pengemaskine er godt i gang med at ødelægge glæden ved fodbold, men ja det er svindel og bedrag som giver dem resultater, og forhåbentlig bliver de snart straffet helt ind i helvede.
Jeg har familie i London som nærmest bor i baghaven til Emirates. Jeg synes sku de Arsenal fans jeg har mødt der har virket fine nok, har ikke tænkt dem som arrogante. Emirates er dog et af de mest stille steder jeg har set fodbold..

Besvar