West Ham United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
2
17%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 79. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
1
8%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i 79. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
42%
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
4
33%
7 - Luis Diaz ud i 79. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i 79. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
2 Joe -Gomez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 12

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 27. apr, 2024 19:08

Stadig 21 point foran United🤷‍♂️

VanDjik4
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 27. apr, 2024 19:53

Hvis Aston Villa taber iaften til Chelsea, så er de rimelige tæt på smide top-4, og de kommer næppe op foran LFC selvom det har været sløjt for Klopp og co de sidste 6+ uger med ingen succes, og holder er faldet fuldstændig sammen siden Man U kampen i FA Cuppen… Øv!!!!

Arne Slot overtager dog et hold, som har kæmpe potentiale. Tror der kommer stor udrensning til sommer. Mo Salah ryger vel, efter dwt stunt med Klopp. Det er forfærdeligt at se på, fordi man kommer sent ind i en kamp, pga træneren ikke synes han præstere på banen…. Klopp in trust. (!!!)

SEJR mod Spurs næste søndag, så er top-3 næsten hjemme. Videre. Ingen nemme kampe, og man kan fryde sig med Everton er tættere på nedrykning end en Europærisk plads (6.plads)… OG hvis man er utilfreds med Klopp, så vil jeg ikke bytte ham ud med Sean Dyche eller Ten Haaaag manden.

AJJ
Indlæg: 2425
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » lørdag, 27. apr, 2024 20:22

Midt i skuffelsen over de seneste ugers nedtur, så skal det fastholdes, at Liga Cup og 3. plads er over forventning (samt at vi var med i mesterskabskampen helt til det sidste). Overskriften på den her sæson var som bekendt "Transition", hvor der fra starten ikke var stor tiltro til top 4.

Nuvel vores trup er ikke så stærk, som vi fik bildt os selv ind, men Szlo, Nunez, Endo osv. er altså bedre, end det de viser for tiden.

Og jeg mener stadig, at den skadeskrise (tak til Christian Nørgaard og Brentford) set i bakspejlet har en væsentlig del af skylden for nedturen.

Havde sæsonen vendt om, hvor vi var kommet fra baghjul og fået en 3. plads og Fa cup, så havde stemningen været anderledes. Men bundlinjen er den samme.

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 20:55

Du har da ret i at vi nok havde været tilfredse med en pokal og en chl plads.
Det er måden det er sket på og den meget korte tid.
Fra 4 mulige titler til at til at være tilfreds med top 4 og den lille pokal og en søson der reelt slut.
På hvad ? 3 uger ?
Og miserabel indsats på banen.
Tonsvis af brændte chancer.
Det er ikke engang uheld, det er bare røvhamrende elendigt. Pivringe!

Vi mangler et point på kontoen og så bør preseason allerede begyndes og nogle af de unge få chancen fra start.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 21:36

Jeg er enig med dig mortenbak. Isoleret set er det flot at få en Carabao Cup og forhåbentlig en plads i Champions League, det er ikke sikkert endnu. Men måden hvorpå vi taber det hele i hænderne, det er ikke tilfredsstillende eller flot. Fodbold er jo øjebliksbilleder, inden sæsonen har man visse forhåbninger og tanker for sæsonen og som sæsonen skrider frem, ændrer disse sig ofte. Når jeg kigger tilbage på sæsonen, vil jeg stå tilbage med en skuffelse over, hvordan det blev smidt på målstregen og en manglende vilje og tro på, at man kan vende tingene samt al for mange brændte chancer, men også en beundring af især de unge, som gav al de havde i den tid, der var brug for deres assistance.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11331
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 28. apr, 2024 09:53

ESPN om Klopp/Salah sammenstøddet, hvor Salah citeres for i Mixed-zone efter kampen at have sagt:
"If I speak today there will be fire!":
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. apr, 2024 11:43

Det fis med Salah og Klopp skal vi komme videre fra. Salah har skuffet spillemæssigt og det ved han, ellers havde han ikke været i det negative humør, han var. Det er langt fra første gang, det er sket. Mané har haft sammenstød med Klopp, Henderson har haft sammenstød med Klopp, Milner har haft sammenstød med Klopp. Det er vindere, de vil vinde. Fans og medier blæser altid sådanne ting op og begynder med, at det er respektløst overfor X og Y. Simon Jordan sagde det bedst da han sagde, at fans og medier bruger fodbold til at projektere, hvor ringe deres eget liv er og deres plads i samfundet føles. Det er ikke andet end brok og forsøg på at skabe skandaler og føle sig krænket på vegne af andre, fordi det sælger og vi lever i en narcisstisk tid, hvor vi har brillen på os selv først og fremmest. Videre. Salah er stadig en legende. Klopp er stadig en legende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 28. apr, 2024 11:44

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 28. apr, 2024 11:43
Det fis med Salah og Klopp skal vi komme videre fra. Salah har skuffet spillemæssigt og det ved han, ellers havde han ikke været i det negative humør, han var. Det er langt fra første gang, det er sket. Mané har haft sammenstød med Klopp, Henderson har haft sammenstød med Klopp, Milner har haft sammenstød med Klopp. Det er vindere, de vil vinde. Fans og medier blæser altid sådanne ting op og begynder med, at det er respektløst overfor X og Y. Simon Jordan sagde det bedst da han sagde, at fans og medier bruger fodbold til at projektere, hvor ringe deres eget liv er og deres plads i samfundet føles. Det er ikke andet end brok og forsøg på at skabe skandaler og føle sig krænket på vegne af andre, fordi det sælger og vi lever i en narcisstisk tid, hvor vi har brillen på os selv først og fremmest. Videre. Salah er stadig en legende. Klopp er stadig en legende.
Kunne ikke siges bedre.

Besvar