Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
8
67%
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 66. min.
1
8%
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 66. min.
2
17%
7 - Luis Diaz ind i 66. min.
1
8%

Afgivne stemmer: 12

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. dec, 2024 09:44

Billede

Indgangsbøn:
Som Fowler89 skriver i en anden tråd, som kommentar til Liverpools resultater, siden vi tabte til Forest: "Hjernedødt":
Billede
Den allerstørste opgave for A. Slot bliver således, at få spillerne til at bevare jordforbindelsen, og at der ikke skal gå arrogance og "vi er så meget bedre end alle de andre" i den. Selvtillid er godt, men den kan også blive så stor, at det er for meget, og man bliver sin egen værste fjende. Så ydmyghed og hårdt arbejde tilsat en sund dosis respekt for modstanderen.
....og så få doseret rotationen rigtigt, da der venter et Merseyside-derby i weekenden, så Prime endnu en gang får gang i forretningen med Liverpool fans, da det er den tidlige lørdagskamp. Derudover så skal jeg huske i morgen, at få hentet bodtryksmedicin på apoteket, da synet af Joelinton i spillertunnellen plejer at være nok til at bringe mit blodtryk faretruende nær bristepunktet.

Indbyrdes statistik PL:
Billede
LFC sejre i 60 % af kampene, taler tydeligt om at Liverpools favoritværdighed, og hvis det ikke er nok, så kig på de sidste 5 indbyrdes opgør:

5 sidste indbyrdes kampe i PL:
Billede
Lutter LFC sejre, og sidst vi var var i Newcastle, kom vi hurtigt bagud, og kort tid efter fik VVD et direkte rødt kort. MEN... til trods for 10 mod 11, så ville Darwin Nunez det anderledes, og med 2 slangehug sørgede han for at LFC vandt 2-1. Dette kan genses via dette link, som kommenteres af NUFC's interne TV-kanal:
https://www.youtube.com/watch?v=0Z_-TSY ... stleUnited

Formbarometer PL:
Billede
Formen peger også i retning af en sikker LFC sejr.

Div statistik for hele sæsoenen PL:
Billede
Kort fortalt: Liverpool scorer dobbelt så mange mål som NUFC, og indkasserer kun halvt så mange.

Liverpool:
Så fornuftig rotation og den rigtige opstilling. Hvordan går det hånd i hånd? Hmmmmmm.

Keeper: Caoimhin Kelleher starter på kassen igen. Det har han fortjent, og der bliver ikke satset det mindste med Alissons retur.

Forsvar: Det er sikkert, at VVD, Robinson og Joe Gomez starter inde. Den sikre er, at Gomez starter i midterforsvaret, hvor han så god ud, og så Trent på HB. Trent kan dog også blive tildelt skånekost med en tur på bænken, da han lige er kommet tilbage, og så er spørgsmålet, om Quansah kommer i spil til midterforsvaret, eller HB som han optrådte på, da Trent blev skiftet ud. Med tanke på, at Bradley er ude en 3-4 uger endnu, så jeg tror Trent er på bænken, så Quansah starter på HB, så der skiftes mindst muligt i formationen ift i søndags.

Midtbanen: Lad os krydse fingre for, at Gravenberch bare kan holde til 2 kampe om ugen i en laaaaang periode, får der er brug for ham i hver eneste kamp. Mac Allister er også godt bygget, så han kan også holde, indtil han får sit 5. gule kort, som vi ved kommer inden længe, og så får han en kamps pause. På den offensive, der løb Szoboszlai mange kilometer i søndags, så han hviler stængerne i starten af kampen, og så får Curtis Jones chance for at komme ind og trylle med hurtige fødder i de små rum.

Angrebet: Mo Salah er jo IN hver gang,, så han starter. Gakpo er også varm, men får lov at hvile lidt i starten af kampen. Så Diaz får sin yndlignsposition, for så kan Darwin få lov til at give de små drenge i Newcastle mareridt igen.

Så mit bud ser sådan her ud:
Billede

..... Men hva sir' i andre?
Tror I virkelig på, at Slot er klar til at satse med Quansah igen i startopstillingen? ....for han har vel ikke mistet troen helt på det unge stjernefrø?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Re: Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 03. dec, 2024 10:31

Synes godt nok det her Amazon Prime griber om sig, nu kan det åbenbart både være tidlige og sene kampen om lørdagen, samt nu også en kamp om onsdagen.

Kan se de her Prime kampe bliver spredt endnu mere ud her den næste måned, der er Prime kampe søndag den 15, lørdag den 21, torsdag den 26, onsdag den 1 jan, lørdag den 4 jan og torsdag den 16 jan.

Så nu er det åbenbart alle dage der kan blive vist kampe på Prime.

Synes det bliver lidt krampagtig når Viaplay laver kampagner hvor de brokker sig over folk bruge pirat tjenester samtidig med de udvander deres eget produkt mere og mere ved at sælge kampe fra.
YNWA

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » tirsdag, 03. dec, 2024 11:58

Fuldstændigt enig!

I mange år har jeg også været den glade betaler hos Yousee... Kun fordi de har haft et bredt udvalg af sportskanaler, så jeg har kunne følge alle kampe. Andre tv-produkter er sekundære, men fine at have. Men nu hvor Prime begynder at vise kampene. Så ved jeg sgu snart ikke, hvordan man klogest og billigst følger holdet hvis man vil se alle kampe.
Gerrard og Agger er Liverpool

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 03. dec, 2024 13:30

Nunez i stedet for Diaz.

Og mon ikke Jones starter i stedet for Szlo efter alle de løb, den mand foretog i søndags.

Newcastle er ikke så gode i denne sæson. Så spiller vi på normalt niveau, så vinder vi - ligesom de tre forrige opgør på St. James i øvrigt!

Isak er desværre med, selvom han blev skiftet ud skadet i weekenden.

Botman og Lascelles er stadig fraværende efter ACL.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 03. dec, 2024 16:01

For dem af os der for længst har givet op på tv-pakker OG viaplay, så kommer prime som sendt fra himlen. Så kan vi da se NOGLE af liverpools kampe fra sofaen, til billige penge. Så må vi se hvor længe det varer.

Men forstår godt jer som stadig betaler dyre domme for et produkt, som uden videre bliver ringere og ringere.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. dec, 2024 13:40

RedRedRed skrev:For dem af os der for længst har givet op på tv-pakker OG viaplay, så kommer prime som sendt fra himlen. Så kan vi da se NOGLE af liverpools kampe fra sofaen, til billige penge. Så må vi se hvor længe det varer.

Men forstår godt jer som stadig betaler dyre domme for et produkt, som uden videre bliver ringere og ringere.
Det er jo også megafrustrende.
Viaplay er efterhånden en uddød dinosaur, der lever på dampene af sportsrettigheder, som de nu sælger ud af.
Og vi kunder skal stadig betale for at ulidelige NCF, fører sig frem med floskler og metaforer i et forsøg på at dække over hans inkompetance.

Jeg ville elske at Jeff og Prime overtog alle Viaplays rettigheder og sendte Viaplay og hele deres slæng af inkompetente, overbetalte, overpriviligerede tosser ud i cyber.
Forestil jer lige…
NCF flyver rundt derude i universet, sammen med stjernerne og satelitterne, hvor han selv synes han hører til.
Han plaprer løs og kan ikke komme til for hans eget ego. Han tror han er live igennem….
Men jorden har slukket den sattelit han sidder på….Billede

Billedekære Julemand.
Du får en sidste chance for at opfylde mit eneste juleønske, hvis jeg skal prøve at overbevise mine kommende børnebørn om at du findes.

Det sagt….
Mon ikke Prime ville stige 500% i pris, hvis de fik alle rettigheder ?
Og så er vi jo lige vidt…..
Måske med det gode, at NCF bare flyver rundt derude uden kontakt til jorden Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 04. dec, 2024 17:40

mortenbak skrev:
onsdag, 04. dec, 2024 13:40

Jeg ville elske at Jeff og Prime overtog alle Viaplays rettigheder og sendte Viaplay og hele deres slæng af inkompetente, overbetalte, overpriviligerede tosser ud i cyber.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. dec, 2024 17:46

Præcis.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. dec, 2024 19:45

Gakpo isf Diaz. Ellers som ventet. Er dog spændt på at se, om Quansah eller Gomez spiller HB.
Billede

Livescore har holdene sådan her:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. dec, 2024 19:51

Gordon over for Robbo bliver en nøgleduel.

Og mon ikke Salah kan drive lidt gæk med gumpetunge Dan Burn

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. dec, 2024 19:52

Slot har roteret en hel del i forsvaret - i forhold til hvad man er vant til. Både Gomez og Quansah starter inde. Det er vel første gang i denne sæson vi stiller med de fire nede bag i (?)

Frygter lidt Gordon/Robbo duellen.

Gakpo, Nunez og Salah oppe foran. Det glæder jeg mig til at se hvordan det forløber.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 04. dec, 2024 20:14

Tag Isak, Bruno G og Tonali ud af deres hold og de er nedrykningstruede

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. dec, 2024 20:38

De angriber meget i Quansahs side.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. dec, 2024 20:43

Jeg troede da eller TAA var klarmeldt...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. dec, 2024 20:47

Emmy skrev:
onsdag, 04. dec, 2024 20:43
Jeg troede da eller TAA var klarmeldt...
Han er også på bænken, Jeg tror det handler om, at han skal nurses igang igen, uden at få 2 kampe fra start med 2 dages mellemrum
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar