Indgangbøn:
Puhha jeg har dårlig mavefornemmelse på denne kamp. Holdet så slidt ud mod Girona, og Slot var ikke karrig med at sige, at han langt fra var tilfreds med indsatsen på det efterfølgende pressemøde. Han lægger sgu ikke fingrene imellem, den gode Arne! ....og så var Arne og jeg jo ikke ligefrem enige om, hvorvidt der skulle slides yderligere på 1. geled af spillere mod Girona. Vi kommer endnu engang op mod en modstander, som har haft en hel uge til at restituere og træne målrettet op mod at møde topholdet. Fulham har sidst spillet i sidste weekend, hvor de fik 1-1 hjemme mod gunners. TAK for det! Så alle advarsellamper bør være letlæselige for spillerne mht at Fulham ikke skal undervurderes. Marco Silva gør faktisk et rigtig godt arbejde med beskedne midler. De havde et netspend i sommers på ca. £ 20 mill., da salget af Palhinha til Bayern gav £50 mill i kassen, som så blev brugt til at forstærke truppen med følgende:

Dommeren, Tony Harrrington, dømte os sidst da vi hjemme vandt 2-1 over Brighton. Et enkelt pip i kamptråden fra Emmy om at "dommeren ikke helt er på toppen" tyder på en OK løst opgave. Jeg kommer ikke til at se kampen, da jeg lørdag sidder i en flyver mellem Amsterdam og Funchal på Madeira. Vi er først fremme ved 19-20 tiden, så afstemning bliver stærkt forsinket.
Indbyrdes statistik PL:

Sejre til LFC i ca. 2/3 af kampene, det er dominans der vil noget, og Fulham har kun 2 sejre på Anfield i PL.
Sidste 5 indbyrdes opgør PL:

Sidste indbyrdes møde på Anfield var en begivenhedsrig affære, hvor begge hold førte undervejs. Fulham var foran 3-2 indtil to hurtige kasser fra Wataru Endo

Jeg kan ikke helt se mig fri for en lille nervøs fornemmelse af, at silken er ved at være slidt af holdet. Slot har satset meget på en fast kerne, og det bekymrer mig, at vi er begyndt at lukke langt flere mål ind, hvilket selvfølgelig også har noget med Konatés skade at gøre. På den anden side: Der bruges ikke nær den mængde kræfter i kampene som under Klopp, så tiden må vise, om "Arne passer på var'ne" (en lille een til dem der er gamle nok til at kunne huske børneradioens "Pas på varerne Arne")
Stats for hele sæsonen PL:

Fulham har kun 2 clean sheets i sæsonen, så vi burde kunne score en pind eller to. Spørgsmålet er så bare, om vi kan holde Iwobi fra fadet. Det er da altid noget, at vi ikke skal frygte Aleksandar Mitrović det store lokum, da han nu spiller sandkassebold i Saudi.
Jeg forventer at færdiggøre oplægget lørdag formiddag med mit bud på holdopstillingen, når jeg sidder i gaten i Billund, men sæt bare gang i debatten.
Det kunne da være interessant at høre, om jeg er den eneste som er nervøs for om stamspillerne er ved at være for slidte?
Indsat fra længere nede i tråden:
Cynwal skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 09:48Nå, jeg må jo hellere hjæpe min god even Arne.S med at sætte holdet, selv om det giver stort set sig selv. I dag er 3 point af yderste vigtigted, og så må andet/tredje geled af spillere og U19-U21 klare ærterne mod Southampton i Liga Cup'en i midtugen.
Keeper: Verdens bedste er til rådighed igen, så han er på kassen.
Forsvar: Skader til Conor Bradley, Tsimikas og Konaté gør det nemt at stille forsvaret, som bliver: Trent, Gomez, VVD og Robertsen.
Midtbane: Karantæne til Mac Allister gør også opgaven her nem, så vi stiller med: Gravenberch, Curtis Jones og Szoboszlai
Angreb: Får Nunez en aller-sidste chance? Jeg tror det ikke, uanset hvor hårdt han arbejder defensivt. Så vi stiller med "Mere inde end ude" Mo Salah, Luis Diaz på toppen og så Cody Gakpo på hans favorit venstre fløj.
Easy-Peasy og så ser opstillingen sådan her ud:
Objections.....?