LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. dec, 2024 06:54

Billede

Indgangbøn:
Puhha jeg har dårlig mavefornemmelse på denne kamp. Holdet så slidt ud mod Girona, og Slot var ikke karrig med at sige, at han langt fra var tilfreds med indsatsen på det efterfølgende pressemøde. Han lægger sgu ikke fingrene imellem, den gode Arne! ....og så var Arne og jeg jo ikke ligefrem enige om, hvorvidt der skulle slides yderligere på 1. geled af spillere mod Girona. Vi kommer endnu engang op mod en modstander, som har haft en hel uge til at restituere og træne målrettet op mod at møde topholdet. Fulham har sidst spillet i sidste weekend, hvor de fik 1-1 hjemme mod gunners. TAK for det! Så alle advarsellamper bør være letlæselige for spillerne mht at Fulham ikke skal undervurderes. Marco Silva gør faktisk et rigtig godt arbejde med beskedne midler. De havde et netspend i sommers på ca. £ 20 mill., da salget af Palhinha til Bayern gav £50 mill i kassen, som så blev brugt til at forstærke truppen med følgende:
Billede
Dommeren, Tony Harrrington, dømte os sidst da vi hjemme vandt 2-1 over Brighton. Et enkelt pip i kamptråden fra Emmy om at "dommeren ikke helt er på toppen" tyder på en OK løst opgave. Jeg kommer ikke til at se kampen, da jeg lørdag sidder i en flyver mellem Amsterdam og Funchal på Madeira. Vi er først fremme ved 19-20 tiden, så afstemning bliver stærkt forsinket.

Indbyrdes statistik PL:
Billede
Sejre til LFC i ca. 2/3 af kampene, det er dominans der vil noget, og Fulham har kun 2 sejre på Anfield i PL.

Sidste 5 indbyrdes opgør PL:
Billede
Sidste indbyrdes møde på Anfield var en begivenhedsrig affære, hvor begge hold førte undervejs. Fulham var foran 3-2 indtil to hurtige kasser fra Wataru Endo :shock: og TAA i 87' og 88' minut vendte kampen på hovedet. Jeg håber spillerne er advaret og kan huske kampen. Gense højdepunkterne her:
Formbarometer PL:
Billede
Jeg kan ikke helt se mig fri for en lille nervøs fornemmelse af, at silken er ved at være slidt af holdet. Slot har satset meget på en fast kerne, og det bekymrer mig, at vi er begyndt at lukke langt flere mål ind, hvilket selvfølgelig også har noget med Konatés skade at gøre. På den anden side: Der bruges ikke nær den mængde kræfter i kampene som under Klopp, så tiden må vise, om "Arne passer på var'ne" (en lille een til dem der er gamle nok til at kunne huske børneradioens "Pas på varerne Arne")

Stats for hele sæsonen PL:
Billede
Fulham har kun 2 clean sheets i sæsonen, så vi burde kunne score en pind eller to. Spørgsmålet er så bare, om vi kan holde Iwobi fra fadet. Det er da altid noget, at vi ikke skal frygte Aleksandar Mitrović det store lokum, da han nu spiller sandkassebold i Saudi.

Jeg forventer at færdiggøre oplægget lørdag formiddag med mit bud på holdopstillingen, når jeg sidder i gaten i Billund, men sæt bare gang i debatten.

Det kunne da være interessant at høre, om jeg er den eneste som er nervøs for om stamspillerne er ved at være for slidte?

Indsat fra længere nede i tråden:
Cynwal skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 09:48
Nå, jeg må jo hellere hjæpe min god even Arne.S med at sætte holdet, selv om det giver stort set sig selv. I dag er 3 point af yderste vigtigted, og så må andet/tredje geled af spillere og U19-U21 klare ærterne mod Southampton i Liga Cup'en i midtugen.

Keeper: Verdens bedste er til rådighed igen, så han er på kassen.

Forsvar: Skader til Conor Bradley, Tsimikas og Konaté gør det nemt at stille forsvaret, som bliver: Trent, Gomez, VVD og Robertsen.

Midtbane: Karantæne til Mac Allister gør også opgaven her nem, så vi stiller med: Gravenberch, Curtis Jones og Szoboszlai

Angreb: Får Nunez en aller-sidste chance? Jeg tror det ikke, uanset hvor hårdt han arbejder defensivt. Så vi stiller med "Mere inde end ude" Mo Salah, Luis Diaz på toppen og så Cody Gakpo på hans favorit venstre fløj.

Easy-Peasy og så ser opstillingen sådan her ud:
Billede

Objections.....?
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. dec, 2024 10:22

Ja, vi virker meget slidte. Nu har Mac Allister fået lidt hvile, måske han kan bibringe lidt energi til en ellers energiforladt midtbane. Elliott er tilbage, han kan også bringe noget energi til midtbanen. Jota og Konate er tilbage om lidt, så der er forhåbentlig flere muligheder for Slot når vi rammer juleprogrammet. Salah har allerede spillet meget. Måske kan Chiesa aflaste ham lidt - selvom jeg tvivler.

Men noget jeg har lagt mærke til er at selvom vi spiller på 80%, så vinder vi kampene. Jeg tænker at vores organisation er meget stærk, og det er Slot har vendt 'diamanten' om, så vi spiller med to 6'ere gør at vi er meget vanskelige at bryde ned.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 11. dec, 2024 11:06, rettet i alt 1 gang.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 11. dec, 2024 10:37

Glæder mig så meget til at få Jota tilbage. Håber han kan holde sig skadefri resten af sæsonen. Har givet fuldstændig op på Darwin. Forstod ikke helt, at vi skulle spille med den stærkeste startellever i går, men ok, hvis kampene falder rigtigt ud for os i aften, kan vi jo stille med rene reserver i de to sidste CL-kampe i januar.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. dec, 2024 11:03

I er hurtige til at se spøgelser....Selv under peak Klopp havde vi de her utroligt slappe kampe i CL.

Og hvis vi var slidte, så skulle 2. halvleg vel være ringere end 1.? Det har ikke været tilfældet mod hverken Newcastle eller Girona.

2. halvleg i går var meget kontrolleret og ca. 10 min. moderat fysisk pres resulterede så i et mål på straffe.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. dec, 2024 11:29

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 10:22
Ja, vi virker meget slidte. Nu har Mac Allister fået lidt hvile, måske han kan bibringe lidt energi ...................
Macca fik jo IKKE afsonet sin karantænedag i weekenden mod de bitre, så nissen er flyttet med til Fulham kampen.
Han er for i øvrigt også i Sankt Moritz i Schweitz, forhåbentlig på isbjørneskindet foran pejsen sammen med hende her:
Billede
fremfor ude på pisterne og risikere liv og lemmer og knæ med mere.......

.....så man ku' jo frygte, at Macca kommer retur helt pumpet..... for energi.... ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 11. dec, 2024 11:42

AJJ skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 11:03
I er hurtige til at se spøgelser....Selv under peak Klopp havde vi de her utroligt slappe kampe i CL.

Og hvis vi var slidte, så skulle 2. halvleg vel være ringere end 1.? Det har ikke været tilfældet mod hverken Newcastle eller Girona.

2. halvleg i går var meget kontrolleret og ca. 10 min. moderat fysisk pres resulterede så i et mål på straffe.
Det er jo ikke, fordi jeg tror, det hele ramler nu, men der er jo en reel risiko for at løbe ind i overbelastningsskader, hvis man spiller alle kampe. Gravenberch har jo været ramt af flere skader tidligere. Sådan en kamp som igår, kunne man nok godt have sparet ham i, tænker jeg. Synes fx. heller ikke han skal spille mod Soton i Carabao næste onsdag. Mere skriver jeg ikke. Hvis vi begynder at være tyndt besatte pga. skader fra juleprogrammet og frem, er der en stor risiko, for vi ikke kan holde modstanderne bag os, og i så fald er der jo ingen som helst, der kan huske at vi har haft et flot efterår.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 12. dec, 2024 12:37

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 11:42
AJJ skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 11:03

Det er jo ikke, fordi jeg tror, det hele ramler nu, men der er jo en reel risiko for at løbe ind i overbelastningsskader, hvis man spiller alle kampe. Gravenberch har jo været ramt af flere skader tidligere. Sådan en kamp som igår, kunne man nok godt have sparet ham i, tænker jeg. Synes fx. heller ikke han skal spille mod Soton i Carabao næste onsdag. Mere skriver jeg ikke. Hvis vi begynder at være tyndt besatte pga. skader fra juleprogrammet og frem, er der en stor risiko, for vi ikke kan holde modstanderne bag os, og i så fald er der jo ingen som helst, der kan huske at vi har haft et flot efterår.
Jeg tror, der bliver roteret kraftigt mod Southampton. Det indikerede Slot også på seneste pressemøde. Tror vi bl.a. vil se følgende fra start: Kelleher, Quansah, Endo, Mac, Elliot, Nunez, Jota.

Salah, Grav, TAA sidder helt sikkert over. VvD kunne det også være fint at spare. Men så skal Endo måske rykkes ned på HB. Så Gomez/Quansah kan spille CB.

Mod Fulham kan det næsten ikke blive andet end følgende:

Alisson
TAA Gomez VvD Robbo
Grav, Curtis, Szo
Salah Diaz Gakpo

Fulham er ganske godt kørende, så hvis de først får færten af et resultat, bliver de svære at have med at gøre.

Så mere Bournemouth, mindre Brighton - og absolut 0 Nottingham (!). På forhånd tak.

Og ikke gult til Grav - så er det karantæne mod Spurs
Senest rettet af AJJ torsdag, 12. dec, 2024 15:12, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 12. dec, 2024 14:12

Så noget af Fulham mod Arsenal, hvor Fulham præsterede samlet XG på 0,16. Men Arsenal manglede fart i deres spil så Berge og Lukic kunne stoppe meget på midten.
De satser på kompakt defensiv med nogle hurtige kontraløb med Traore, Iwobi på kanterne, hvis vi kan få det først mål så er vi allerede nået langt, for de kan ikke så meget i åbent spil, de har det dog lidt med at score mål ud af meget små chancer, så Trent og Robbo skal helst spille en god kamp.
YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. dec, 2024 22:46

Redtothebone skrev:
torsdag, 12. dec, 2024 14:12
hvis vi kan få det først mål så er vi allerede nået langt
Og vi vil nå lidt længere hvis vi også får mål nummer 2 :D

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 13. dec, 2024 10:24

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 12. dec, 2024 22:46
Redtothebone skrev:
lad os gå efter den plan :aliboronz8:
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 13. dec, 2024 10:29

Redtothebone skrev:
fredag, 13. dec, 2024 10:24
Hr. Drejer skrev:
Redtothebone skrev:
2-0 er den farligste føring...

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 13. dec, 2024 10:31

AJJ skrev:
fredag, 13. dec, 2024 10:29
Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:
Redtothebone skrev:
Pis også lad os gå efter 3 hurtige mål så...
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 13. dec, 2024 19:16

Redtothebone skrev:
fredag, 13. dec, 2024 10:31
AJJ skrev:
fredag, 13. dec, 2024 10:29
Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:
Redtothebone skrev:
Pis også lad os gå efter 3 hurtige mål så...
Men sidst vi spillede en Premier League kamp, endte den 3-3...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. dec, 2024 09:48

Nå, jeg må jo hellere hjæpe min god even Arne.S med at sætte holdet, selv om det giver stort set sig selv. I dag er 3 point af yderste vigtigted, og så må andet/tredje geled af spillere og U19-U21 klare ærterne mod Southampton i Liga Cup'en i midtugen.

Keeper: Verdens bedste er til rådighed igen, så han er på kassen.

Forsvar: Skader til Conor Bradley, Tsimikas og Konaté gør det nemt at stille forsvaret, som bliver: Trent, Gomez, VVD og Robertsen.

Midtbane: Karantæne til Mac Allister gør også opgaven her nem, så vi stiller med: Gravenberch, Curtis Jones og Szoboszlai

Angreb: Får Nunez en aller-sidste chance? Jeg tror det ikke, uanset hvor hårdt han arbejder defensivt. Så vi stiller med "Mere inde end ude" Mo Salah, Luis Diaz på toppen og så Cody Gakpo på hans favorit venstre fløj.

Easy-Peasy og så ser opstillingen sådan her ud:
Billede

Objections.....?
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 14. dec, 2024 14:43

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202412 ... d64b1a.jpg[/IMG]

Darwin på bænken gudskelov

Sent from my iPhone using Tapatalk