Indgangsbøn:
Ingen skader eller slitage på spillere, som der er brug for på søndag på White Hart Lane mod Spurs. Det er der kun een sikker opskrift på: Hold de spillere ude af truppen! Jamen, der er jo kun 4 kampe tilbage inkl. finalen til potentielt én pokal...? Jep, men so be it, der er langt større muligheder i PL og CL i år, med det styr Arne Slot har fået på truppen. Soton møder op med en frisk mand i managersædet, eftersom Russell Martin blev fyret efter deres 5-0 nederlag til Spurs i weekenden. Så det bliver deres U21 manager Simon Rusk som står i det tekniske felt. Men det er jo heller ikke sikkert, at et delvist U19-21 hold taber til Soton, selv om jeg gerne vil undgå 2 semifinaler i midtugen der starter 6. januar og i midtugen der starter 3. februar, da Carabao Cup jo traditionelt (....og helt hjernedødt med det antal kampe UEFA udvidelser og FIFA udvidelser efterhånden har medført) spilles over 2 kampe ude/hjemme. For hvem husker ikke, da et Academy hold tilsat Adrian, Millner, Origi og Lallana i janur 2020 tog pynten af Carlo Ancellottis Everton? Gense evt. kampen her, som optakt til, hvad Akademiet + lidt krydderi kan præstere:
Jeg er enig i Chiesa på højre, men så vil jeg have Nunez ud på venstre fløjen, hvor jeg synes han får meget mere ud af sin speed, men også fordi jeg bare så gerne vil se Jayden Danns igen - meget gerne i en fed fejring af en scoring, som hans andsigtsudtryk i nedenstående er screenshot'tet fra:

Så: give it to me...! Hvor tager jeg fejl, for det gør jeg helt sikkert!