ndgangsbøn:
Det er sgu en svær kamp at sige noget fornuftigt om. Jeg er stadig mentalt flad efter skuffelsen i søndags, selv om jeg delvist havde forudset/frygtet den kamp det blev. Hvor havde meget dog været anderledes, hvis Gakpo og Macca havde scoret på de 2 store chancer, de havde i starten af kampen. Jeg er stadig lidt rystet over, at en hold med en 5-4-1 opstilling og en fysisk og løbevillig tilgang til spillet, kunne gøre det så svært for os. Jeg havde foruddiskonteret mange dybe løb gennem ikke tilbageløbsvillige Man FU spillere. Men nu er det jo Spurs vi skal møde, og i Carabao Cup'en. ...og hva så?
Får jeg søvnløse nætter, hvis vi bliver slået ud i semien? Næh, jeg vil faktisk hellere tabe i semi'en end tabe i finalen til enten Gunners eller Newcastle. Allerhelst vil jeg dog vinde den, med det slider efterhånden mere og mere på silken på de bedste spillere, og Premier League ER BARE VIGTIGERE, og det er 5 år siden, muligheden har været så stor som nu!
Vi har jo lige spillet en fantastisk kamp mod Spurs, og så længe LFC lagde den rigtige energi kædet sammen med tanke bagved, ku' spurs slet ikke følge med. Slot har ikke udtalt noget, det var til at blive klog på på pressemødet, så det bliver rent gæt mht holdsopstilling. Jeg tror dog han skæver en den opstilling, som gjorde det godt i Southampton, hvilket i kan gense højdepunkter fra her:
Nå - Here goes med en opstilling:
På Kassen: Det er Caoimhins turnering, så Kelleher på kassen. Han skal også holdes "spillevarm" til når/hvis Alisson får endnu en fiber. Personligt kunne jeg faktisk godt tænke mig at se Vítězslav Jaroš i aktion. Han gjorde det fremragende, da der var brug for ham, og så ku' det være en fornøjelse, at høre endnu et interview med tysk scouse accent med den unge tjekke (23 ER ungt i min bog)! Gense evt. Vítězslav Jaroš i aktion her:
Midtbane: Morton og Nyoni får genvalg fra Soton kampen, og så skal Mac Allister altså hviles lidt, efter meget spilletid på det sidste, så den sidste på midtbanen går til Elliot
Angrebet: Det er jo Gakpos turnering, så han får venstrefløjen og Nunes får CF pladsen, ligesom mod Soton, og så må Chiesa snart være grydeklar til en kamp fra start. Ved nærmere eftertanke tror jeg dog at den plads går til Jota, så Federico må ud på bænken.
Så mit bud ser sådan her ud:

Hva' sir' I til den, derude......?